Search Results

Search results 1-20 of 324.

• Al met al een lekkere slag, met wat spanning om het puin ruimen zoals dat bij een leuke slag hoort . Jammer van het gedonder achteraf, maar uiteindelijk goed nieuws; Quote from Gier: “Als het goed is, is alles opgelost” Dus neem ik aan dat de heren die zonder moeite en zonder feiten zich negatief hebben uitgelaten over de (S)GO, nu ook even komen complimenteren dat er een oplossing is waardoor iedereen verder kan? @Anonymous @Trojan Veel te makkelijk om meteen je oordeel klaar te hebben, waar kl…

• Regels

Lord - - Klachten en bugs

Quote from xOne.: “Aan de andere kant vind ik het wel op het randje en ben ik met Hysteria eens. Quote from Hysteria: “Wij denken juist dat jullie slim genoeg zijn om te bepalen wat acceptabel is en wat niet. En dit was het dus niet. ” Het feit dat sommigen gelijk roepen dat het mag omdat het niet in de regels staat is natuurlijk absurd. Het is onmogelijk om alles uit te schrijven in de regels. ” En omdat het onmogelijk is om alles uit te schrijven, is daar al een disclaimer voor; 1 - Indien er …

• Oproep aan alle ogamers!

Lord - - Algemeen

Dit topic is echter gericht op het actief maken van een .nl universum dat gaat komen (nee, er is nog niks aangekondigd). Graag dus focus op gewenste specs daarvoor en zorgen dat er een ouderwets goed gevuld universum komt .

Lord - - Algemeen

Even een kleine reality check. Voor de laatste merge hebben we wat getallen bekeken met betrekking tot universum bezetting. Minst actieve universa hadden; - Def naar puin - Geen AGS En we hebben een enkel universum gehad met spio raiden, wat ook weinig succesvol leek, maar dat is op een enkel universum moeilijk te beoordelen. Echter, ik zie al twee maal def naar puin staan (en een maal juist het verzoek om niet). Als admin zou ik zeggen, geen def naar puin en wel AGS. Dit wil ik jullie meegeven …

Lord - - Algemeen

Lijkt me een prima initiatief om een levendig universum te krijgen. Wat zou men daarin willen zien met betrekking tot specs, of wat juist niet? Wie weet kunnen wij als Team ons steentje bijdragen in het aanvragen van de gewenste specs.

• 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Expedition_mehr_Dunkle_Materie.jpg Datum: 31 augustus & 1 september 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Wanneer je donkere materie vindt bij een expeditie, zal dit 9x de normale hoeveelheid donkere materie zijn.

• 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Erhoehtes_Rohstofflimit_im_Shop.jpgDatum: 28 & 29 augustus 2019Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Gedurende deze actie kun je bij het grondstoffen kopen met één klik op de knop je opslagen tot maximaal 100 miljoen vullen, in tegenstelling tot de normale 10 miljoen. Let op! Dit geldt enkel voor universa ouder dan één jaar. 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Rohstoffhaendler_rabattiert.jpgDatum: 28 & 29 augustus 2019Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (s…

• 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Beschleunigung_Bau_Forschung_guenstiger.jpg Datum: 24 & 25 augustus 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% korting op het halveren (en afronden) van de bouwtijd voor schepen, gebouwen, onderzoeken en verdediging.

• 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Happy-Day.jpg Datum: 23 augustus 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% Happy Day!

• OG_SpecialItemsInShop.jpg Datum: 20 & 21 augustus 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Met behulp van Donkere Materie zul je Newtrons, Detroids en Krakens kunnen kopen.

• Onderhoud servers 20-08-19

Lord - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Op Dinsdag 20 augustus zal het maandelijks onderhoud aan de servers weer plaats vinden. Het zal plaatsvinden tussen 10:00 uur en 10:25 uur en het kan zijn dat je opnieuw moet inloggen of dat je niet kunt inloggen. Dit zal naar verwachting enkele minuten duren. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jullie Admin team

• Ask the OGame developers

Lord - - Algemeen

Vragen worden verzameld in alle talen, aldus de quote vanuit GF. Voor het OGame.nl board geldt Nederlands als voertaal en Engels in dit topic is prima. Legend, het stellen van vragen is iets anders dan een verzoek in te dienen. In het algemeen zou ik willen vragen om de vraag aan GF te onderstrepen in je post, zodat de vragen relatief eenvoudig te vinden zijn.

• Het moge duidelijk zijn dat dit niet officieel is en bovenal niet waar. De naam is niet in lijn, de genoemde datum in de titel en het topic zelf zijn niet gelijk en de link naar het "discussiedraadje", linkt enkel naar het discussiedraadje voor Izar. User, bedankt voor je bijdrage.

• Het verlies van OGame.nl

Quote from Doc Holliday: “Eigenlijk komt het er dus op neer dat het technisch niet mogelijk is, of niet meer mogelijk vanuit GF. Het boardteam is er al langer mee bezig maar blijkbaar was het niet mogelijk. Dit is dus naar ik mag aannemen en wat ik tussen alle andere randberichten doorlees de strekking van het verhaal. Dat is toch iets waar iedereen zich dan bij neer kan leggen? Goed dat dit nu in ieder geval gecommuniceerd wordt. Ik begrijp alleen niet waarom er dan weer op moet worden gestuurd…

• Leuke raid zo, weinig verliezen ook. Pinned!

Deels correct, ik stel mijn aanname als een vraag en niet als een gegeven feit. Anyhow, voor we in een discussie over punten en komma's terecht komen... Bij het lezen van dit topic, zie ik dat er suggesties verschijnen die niet haalbaar zijn. Dit kan ik laten gaan en afschieten wanneer het uitgewerkt is, of voorleggen aan GF en door hen laten afschieten. Echter, ik kan beter op voorhand de boeman zijn en een reactie plaatsen die minder prettig is dat die van andere teamlers dan achteraf de boema…

Je doet de aanname dat de enorme schoonmaak ook al maanden bekend was, maar helaas. De uiteindelijke grote schoonmaak moest in no-time gedaan worden. Tot die tijd liepen nog diverse discussies en toen de knoop doorgehakt was, moest alles ineens gister klaar. En zoals we allemaal weten is de aangekondigde upgrade nog altijd in vertraging tot onbekend moment, om een idee te geven van hoe de wereld werkt. Of mijn post neerbuigend is of betweterig of zwak, doet niet af aan de feitelijkheid ervan. Ik…

De suggesties over topics die "belangrijk" zijn gaat niet doorkomen. We hebben van alle actieve universa Top 10's van de huidige grootste slagen (Solo, AGS en totaal). Voor al het andere is "het belang" van een topic onderhevig aan interpretatie en discussie. Denken dat wij ons als team niet inzetten is een foutieve aanname, maar we kunnen nu eenmaal niet alles delen wat zich afspeelt in de wereld van GF. We zijn echter al maanden bezig met dit hele board gebeuren, dus wees er gerust op dat wij …

• Board upgrade - 8 juli 2019

Lord - - Nieuws - Community

Zoals onderhand al duidelijk zal zijn geworden, is het board nog niet voorzien van een upgrade. Waarom dat nog niet is gebeurd is ons op dit moment niet bekend evenals het moment dat dit wel zal gebeuren. Zodra daar wel meer over bekend is, zal deze informatie met jullie gedeeld worden.

• Discussiedraadje: Board upgrade

Lord - - Algemeen

Quote from Bolder: “Quote from Freakertje: “Gelukkig is jouw reactie ook zeer diepgaand en uitermate indrukwekkend beargumenteerd. Jaloersmakende Allesomvattende Mega Machtig Ellenlange Reactie. HT probeert een verklaring te bedenken, geen smoezen op GF te verdedigen. Je valt hem onnodig aan/af. Ik krijg het idee dat je niet eens begrijpt wat hij schrijft, maar dat terzijde. ” Als je al begrijpend zou KUNNEN lezen,zou je mss kunnen denken dat dit niet tegen HT gericht is maar tegen zijn "baas"..…