Search Results

Search results 1-20 of 159.

• ik beeindig deze oorlog , ik moet namelijk helaas stoppen door prive redenen

• ik beeindig deze oorlog , ik moet helaas stoppen vanwege prive redenen.

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 28 Groot vrachtschip 23 Bommenwerper 641 _________________________________________ Verdediger King Leonidas ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 207 Raketlanceerder 6.419 Kleine laser 1.590 Ionkanon 164 Kleine planet…

• he-man is net als de rest uit angst voor de almachtige koning motu in v modus gedoken. al die gasten wat in v modus zitten zijn super bang voor de almachtige koning. en zo hoort dat xD

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 609 Groot vrachtschip 172 Licht gevechtsschip 1.737 Zwaar gevechtsschip 823 Slagschip 701 Vernietiger 67 Interceptor 389 _________________________________________ Verdediger bel me niet soldier [D-T-G] ________________________________________________ Raketlanceerder 670 Kleine laser 600 Grote laser 73…

• [TOT: 13.754.500] Captain Nemesis [Vikings] vs. RonaldN [HBS] (A: 1.500.000, V: 12.254.500) viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu en kus mijn voeten! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 238 Groot vrachtschip 48 Bommenwerper 645 _________________________________________ Verdediger RonaldN [HBS] ________________________________…

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 111 Groot vrachtschip 23 Zwaar gevechtsschip 200 _________________________________________ Verdediger Dutch_Rebel [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 50 Zonne-energiesatelliet 3 Raketlancee…

• [TOT: 800.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. Ruimte Gebakje [JIGSAW] (A: 4.000, V: 796.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32 Groot vrachtschip 7 Zwaar gevechtsschip 300 _________________________________________ Verdediger Ruimte Gebakje [JIGSAW] ________________________________________________ Groot vrachtschip 50 Raketlanceerder 6…

• [TOT: 1.524.500] Captain Nemesis [Vikings] vs. Ruimte Gebakje [JIGSAW] (A: 100.000, V: 1.424.500) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 36 Groot vrachtschip 8 Zwaar gevechtsschip 400 _________________________________________ Verdediger Ruimte Gebakje [JIGSAW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 53 Groot vrach…

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je koning motu ! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 34 Groot vrachtschip 7 _________________________________________ Verdediger DutchMarchel [voc] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] _________…

• Quote from Storozhevoy: “hebben jullie nou eindelijk een hit uitgedeeld aan captain, ben benieuwd naar zijn reactie. gl@rb ” Nou niet overdrijven he ze hadden allemaal grote mond en waar zijn ze nu? juist in v modus omdat ze de almachtige koning motu vrezen

• Uni voelt leeg aan

motu - - Handelswaar & Diplomatie

Quote from Klapstoeltje: “*kuch* Motu *Kuch* [TOT: 2.351.000] Klapstoeltje [LEGEND] vs. Captain Nemesis [FNTC] (A: 203.000, D: 2.148.000) ” je bedoelt buig voor motu buig xD

• De koning was *KNIP* ach dat was me wel 2 sterren waard Tenslotte heeft de koning ook nakomelingen nodig ][Lord][ [15-feb-19 rond 20:30 uur] Iets te letterlijk voor het publiek op dit forum.

• Quote from Bolder: “Voor mij is Monfy van DaS de ongekroonde koning van fidis, die maakt op vonhaze tenminste flinke winst!! Koning Watje zou beter staan Slappe hap GL@RB ” jij kruipt monfy ook maar waar je kunt he , alleen omdat je bang bent aangevallen te worden door hem , ttuurlijk heb ik respect voor monfy is toch ma even de nr 1 , ma wil niet zeggen dat ik zomaar accepteer dta hij dan de koning is , er is er maar 1 en thats me .en nee is geen zinloze actie , ik zit in oorlog met hbs dus als…

• viking-logos-805x370.jpg Buig voor je almachtige koning motu! Gezien hbs nog steeds niet wilt buigen , zal de almachtige koning motu zijn ware kracht moeten laten zien . zodat ze zien dat ik koning motu de almachtige en beestachtige koning van fidis ben. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Ster des Doods 3 _________________________________________ Verded…

• Uni voelt leeg aan

motu - - Handelswaar & Diplomatie

Dat komt omdat iedereen in de kerker zit en ik koning motu de almachtige iedereen heb laten buigen en nu heerser van fidis ben xD

• [TOT: 12.235.000] Captain Nemesis [Vikings] vs. RonaldN [HBS] (A: 1.142.000, V: 11.093.000) viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 600 Groot vrachtschip 100 Kruiser 1.928 Slagschip 711 Bommenwerper 349 Vernietiger 67 Interceptor 395 _________________________________________ Verdediger RonaldN [HBS] _________________…

• Quote from Anonymous: “Je bent een echte pipo de clown ” die rol heb jij al als hofnar , ik ben jouw koning xD

• Quote from Noudisbb: “Haha heerlijke slag Koning :0 ” dankje , maar ik heb mijn excuses bij hem aangeboden . op de een of andere manier voelt gewoon niet lekker . vind toch denk ik achteraf dat er meer eer te behalen is door vloot te slopen dan dit.

• viking-logos-805x370.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Captain Nemesis [Vikings] ________________________________________________ Klein vrachtschip 508 Groot vrachtschip 185 Licht gevechtsschip 1.151 Zwaar gevechtsschip 1.460 Interceptor 396 _________________________________________ Verdediger Nico [BYOB] ________________________________________________ Raketlanceerder 1.170 Kleine laser 500 Grote laser 250 Gausskanon 27 …