Search Results

Search results 1-20 of 191.

• Discussiedraadje New Beginnings

ReformeD - - Algemeen

ander alternatief zou mischien zijn in het begin stadium van een uni geen handelaar toelaten (zeg eerste x maanden). Ik denk dat in latere stadiums een handelaar een must is, met name om aan genoeg kristal te komen.

• Bug: Ruimtewerf

ReformeD - - Klachten en bugs

Quote from BeLikeMe: “Quote from ReformeD: “Quote from Knigge: “Is geen bug, vm stopt ook de ruimte werf, je zal uit vm moeten komen en blijven om die te laten draaien. ” Hoe kan het dan dat er toch ruimtewerven van sommige spelers afgebouwd worden terwijl ze in vmode zitten? ” na een update van vorg jaar is dat al niet meer het geval daarvoor gebeurde het wel dus ja zit je dan in vm staan je werfen stil dus ook je kerkhof draait op je werf! ” Juist dit verklaard het, wist niet dat dit veranderd…

Quote from Knigge: “Is geen bug, vm stopt ook de ruimte werf, je zal uit vm moeten komen en blijven om die te laten draaien. ” Hoe kan het dan dat er toch ruimtewerven van sommige spelers afgebouwd worden terwijl ze in vmode zitten?

Op de een of andere manier loopt mijn ruimtewerf niet door met reparaties wanneer mijn account in v-mode zit. Dit zou, naar mijn beste weten wel het geval moeten zijn, gezien in het verleden mensen vmode ingedoken zijn nadat zij gecrashed werden en later automatisch de vloot gerepareerd terug verscheen.

• Quote from BeLikeMe: “en eerlijke afsluiter is er echt wel geweest waarom we de nap hebben verlaten dus zegt u het maar! ” Eerlijke afsluiting alsin dat het netjes is aangekondigd absoluut. Quote from BeLikeMe: “nu vraag ik reformed gaan we door met liegen ” Waarover lieg ik volgens jou? Het enige wat je in je post doet zijn er weer andere zaken bijhalen die ik niet geadresseerd heb, ik denk dat mijn onderstaande citaat vrij dekkend is.. situatie was erg complex.. Het enige wat ik zeg is dat de …

• Regels

Quote from Legend.bdr: “wat probeer je te bewijzen? Dat het in org al door is gevoerd geeft aan dat het daar al is berekend. mijn situatie is blijkbaar sneller dan die van jou. en mijn lanx moest ik scrollen, hoeveel runs ging het dan om, detail die je niet onthoud, maar wat ik weet is dat mijn lanx geen vertraging heeft. ” Ik probeer niks te bewijzen, ik probeer de situatie vast te stellen om te kijken in hoeverre deze vergelijkbaar zijn. Scrollen zal je al snel moeten doen met 20-30 vlootslots…

• Regels

Quote from Legend.bdr: “Dan is jou ervaring niet hetzelfde als die van mij.. als ik op refresh druk krijg ik direct nieuw overzicht en als er meer ritjes in staan, dan moet ik alleen scrollen. Mijn situatie was, ik kijk naar mijn scherm, druk op refresh en dan gebeurt er iets magisch.. dan zie je de ritjes weer en soms wat meer.. ” Ik beschrijf mijn situatie, jij zegt alleen, neh dat is niet zo. En nu nog steeds, om hoeveel transporten ging het? hoeveel spelers waren erbij betrokken? hoelang was…

• Regels

Quote from Legend.bdr: “Ja, die ververst direct, je moet alleen scrollen en dat is geen lagg.. het gaat er meer omdat dat mensen het niet meer zien en moeten scrollen, tijd kwijtraken en dus worden er reports gemaakt van bugabuse. En het is geen bugabuse. ” Dat direct verversen is niet de ervaring die ik er mee had. Waarop baseer je het feit dat hij direct ververst? kan je de situatie schetsen? Het zou kunnen dat het bij mij én spacefighter om een uitschieter ging, dat de server weinig bandbreed…

• Quote from Mohquembe: “Ik wilde hier nooit geen woorden aan vuilmaken maar ga nu toch voor 1 keer ff reageren. Het ging om inderdaad om 2 locaties waar je zo een 30 tot 40 mln aan gs hebt opgehaald en ja je hebt me aangeboden om de helft te vergoeden, maar dan vraag ik me toch af de helft ??? hoezoo de helft als je ook maar een beetje gevoel voor eer in die walnoot van je had dan had je gewoon de volledige som vergoed.... en die van de schade die ik heb opgelopen. Maar nee je kiest er voor om je…

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Wat betreft mohq; het is ook zo moeilijk om een alliantienaam achter een naam te lezen en deze te koppelen aan je nap...100% jou fout, en maar 50% willen teruggeven als 'tegemoetkoming' nadat er over geklaagd word... ” De situatie destijds was dusdanig complex dat ook dit weer niet opgaat, niet alle leden van alle allianties waren onderdeel van de NAP, ergo mijn verzoek tot toevoeging op de vriendenlijst. Wat ik erg jammer vind is dat dit mij verweten wordt, ik maa…

• Regels

Ik zit na een drukke periode dit topic terug te lezen; Ik zie meerdere malen de vraag terugkomen waarom 'filling' van de Lanx Bug abuse zou zijn. Daarop zou mijn counter vraag zijn, heb je wel eens geprobeerd een lanx te verversen op een speler waarbij meer dan 100 transporten of andere vloot-missies zijn aangezet door 6-7 andere spelers? Ik wel, jaren geleden in Vega. Ik heb toen samen met Spacefighter urenlang lanx zitten te verversen in een poging een plaatsing terug te timen, het effect wat …

• Goed, eerst even een quote ingame die ik naar Nickjuh had gestuurd kort na de slag: Reformed 14.09.2019 11:38:56 Voor nu eerst even vmode, zit mobiel, reageer later iets uitgebreider. Mooi gedaan, zag deze niet aankomen. Quote from Zaphod Beeblebrox: “Persoonlijk geen reactie ontvangen, dus bij deze nog geen glrb. ” Dus.. Tja, die reactie is er wel geweest, alleen inderdaad niet persoonlijk naar jou, ik was toevallig met Nick een gesprek aan het voeren, dus kwam het logischer wijs zo uit dat ik …

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from ReformeD: “Quote from monfy: “Lekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad? ” Ja, dat maakt je gelijk een pusher. Wist je dat niet? ” Nee nee, een lager staand account z'n vloot langer dan een week laten saven en een itje laten worden waarna je het vlootje crashed...dát maakt je gelijk een pusher. Er keihard ov…

• Quote from monfy: “Lekker deut raidje Quote from BeLikeMe: “respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey ” Gaat dit over dat ipr account wat ik 1 dag heb gehad? ” Ja, dat maakt je gelijk een pusher. Wist je dat niet?

• Lol, volgens mij ben ik iets vergeten mee te sturen met mijn fleetsave.. Mooi gespot. Beetje jammer dat je dit weer gebruikt om disrespectvol te zijn door weer valse beschuldigingen rond te slingeren.

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Voorkennis is dan de doorslaggever heren...zo moeilijk is het toch niet? ” Ah, voorkennis, kan je mij vertellen hoe jij weet dat er spraken is van voorkennis? En wat versta je onder voorkennis? Het weten dat er ergens een keer een vloot terug moet komen, is dat voorkennis? Lijkt mij niet.. Of anders is er hier ook spraken van voorkennis en bij veel andere slagen ook. Want dan is er geen verschil tussen die hits.

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from bassie36: “mooie getallen. zou het zelf in de gevechtsrapporten hebben gezet omdat het een (i) is. of het een pushaccount van NBAM is weet ik niet. lijkt er wellicht op vanwege de ligging van de kolo's maar dan zouden ze zelf toch de vloot gekrakt hebben, zou ik zeggen. ” Barcode is net een een week ong. gebanned geweest voor het pakken van een terugkerend/aankomend vlootje van hun inactieve ipr account...1+1=2. ” Goed.. gezien sommige het nodig vinden o…

• Ask the OGame developers

ReformeD - - Algemeen

Moeten vragen in het engels gesteld worden, of kan het ook in het nederlands?

• IPR 2.0

ReformeD - - Ideas Planet

Quote from doedelss: “Gaat er los over. Ogame is nu al soms verdolven in spel bederf. Laten we het niet erger maken. ” Je realiseert je dat spelbederf een uitvinding is die alleen bestaat op de nederlandse ogame? Ik Duitsland doen ze er niet zo moeilijk over.. Inhoudelijk op het idee ingaand, zelf zie ik geen noodzaak de 'schade' te vergroten, er zit al snel een factor 10 verschillen tussen kosten voor de aanvaller ten opzichte van losses voor de verdediger, dat is best kosten effectief. Range v…

• Quote from Wish2Die: “Wel grappig dat sommige mensen hier wel als een gek reageren maar dan niet daadwerkelijk komen naar meet. Zo intimiderend is Space niet hoor. ” Dat zeg jij, het heeft mij meerdere jaren gekost genoeg moed bij elkaar te schrapen om nu daadwerkelijk te komen.