Search Results

Search results 1-20 of 338.

• Opiniepeiling

Lord - - Spel

Quote from Zaphod Beeblebrox: “ Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden?” Nee, dat mag je dan naar mij mailen. Nu de stemmen reeds zijn gegeven, zijn deze niet meer te wijzigen en wil ik dus de keuze opties ook niet meer wijzigen. Uitweg is dan dus mijn mailbox.

• Opiniepeiling

Lord - - Spel

Voor we zia het grijze gebied in het hele duidelijke gebied komen, wil ik graag vragen om terug te gaan naar hoe het topic begon. Geen namen, geen casus, maar een algemene mening. Als we gaan vervallen in namen of specifieke gevallen die dan weer randje ban bespreking zijn, dan moeten we toch echt in gaan grijpen. Tevens zie ik nogal een aantal zaken uit het verleden, ik hoop dat we kunnen kijken naar het heden (of recent verleden) zodat we een beeld krijgen van het nu.

• Opiniepeiling

Lord - - Spel

Quote from Jillian: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “We zijn bezig om te kijken wat de fix kan zijn voor het niet kunnen voten momenteel. ” Heel simpel - het forum waarin het geplaatst is heeft iedereen alleen maar leesrechten behalve de fuhrer's. Dus ook niet de rechten om te voten op een poll ” Correct, heel simpel. Het leek me echter minimaal zo simpel om een in het oog springende locatie (en gezien de views klopt dat) te kiezen waar geen reacties komen, maar waar wel een stemming kon plaats …

• Opiniepeiling

Lord - - Spel

Quote from BeLikeMe: “gooi en pol open zoals bij de stats aanpassing open stond open voor dit gezeik ben nog steeds van overtuigd dat dit de reden is Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (0) Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (0) ” Hoewel we graag de mening willen weten, leek het niet echt wijs om een open vraag te stellen waar we redelijkerwijs antwoorden op kunnen krijgen de we doorgaans niet willen toestaan. Daarom ben ik zo vr…

• Opiniepeiling - link

Lord - - Nieuws - Community

Beste community van OGame.nl, De afgelopen maanden, tot zeker wel een jaar, zien we dat het steeds moeilijker is om vrijwilligers binnen te halen om het -game team te versterken. Diverse pogingen om nieuwe GO te rekruteren krijgen weinig respons en we zijn zoekende naar de reden of misschien wel redenen daarvoor. Om daar achter te komen, hebben we een multiple keuze aangemaakt waar in deze sectie helaas geen stemming plaats kan vinden. Daarom is de poll verplaatst naar Opiniepeiling in Algemeem …

• Opiniepeiling

Lord - - Algemeen

Beste community van OGame.nl, De afgelopen maanden, tot zeker wel een jaar, zien we dat het steeds moeilijker is om vrijwilligers binnen te halen om het -game team te versterken. Diverse pogingen om nieuwe GO te rekruteren krijgen weinig respons en we zijn zoekende naar de reden of misschien wel redenen daarvoor. Om daar achter te komen, hebben we een multiple keuze aangemaakt met een aantal zaken waarvan we denken dat ze zouden kunnen bijdragen aan het al dan niet deel uit willen maken van het …

• Board upgrade - 8 juli 2019

Beste OGame.nl community, Waarschijnlijk is al opgevallen dat het board niet heel sterk is veranderd sinds 16 oktober. Velen zullen wel gemerkt hebben dat het board enige tijd niet beschikbaar is geweest en de upgrade is ook gestart. Helaas is de upgrade niet goed gegaan en hebben we een rollback van het oude (huidige) board gekregen. Opnieuw zullen we dus moeten wachten op de upgrade, wanneer hierover meer bekend is zal dat gedeeld worden. Met vriendelijke groet, Het OGame.nl admin team

• Board upgrade - 8 juli 2019

Beste OGame.nl community, Met een paar dagen vertraging, hebben we dan toch te horen gekregen dat we worden voorzien van een board upgrade. De upgrade zal woensdag 16 oktober plaats gaan vinden, dus ja... morgen al! Helaas is het exacte tijdstip van de upgrade niet bekend en is ook de tijd die het in beslag zal nemen nog onduidelijk. De verwachting is dat de hele upgrade enkele uren zal duren, evenals in het originele plan. Met vriendelijke groet, Het OGame.nl admin team

• New Beginnings!

Lord - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Een sneak peak voor hoe de Crawler eruit zou komen te zien; Crawler-income.jpg !!!LET OP!!! Sinds deze afbeelding zijn al wijzigingen geweest aan de Crawler, maar het geeft een eerste beeld van de werking. Het OGame.nl team

• OGame Anniversary video

Beste OGame.nl community, Ter ere van het 17 jarig bestaan van OGame, heeft GF een filmpje samengesteld waarin enkele teamleden (wereldwijd) hun leukste OGame herinnering delen. Anniversary video Met vriendelijke groet, Het OGame.nl team

• Overzicht AGS Top 10 ~ Japetus

Lord - - Hall of Fame

Overzicht AGS Top 10 ~ Japetus 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - (Hidden Content)

• Overzicht Solo Top 10 ~ Japetus

Lord - - Hall of Fame

Overzicht Solo Top 10 ~ Japetus 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - (Hidden Content)

• Totaaloverzicht Top 10 ~ Japetus

Lord - - Hall of Fame

Totaaloverzicht Top 10 ~ Japetus 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - (Hidden Content)

• Forum server maintenance

Beste, Donderdag 19 september zal rond 13:30 uur server onderhoud plaatsvinden. Alle boards zullen dan een opnieuw opgestart worden, besturingssystemen worden geupdate en de laatste patches worden toegepast. Aan het forum zelf zal niets veranderen (dus nee, geen board upgrade), dit onderhoud heeft enkel betrekking op de servers. Het board zou daardoor 5 tot 60 minuten niet beschikbaar kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het OGame.nl team

• Al met al een lekkere slag, met wat spanning om het puin ruimen zoals dat bij een leuke slag hoort . Jammer van het gedonder achteraf, maar uiteindelijk goed nieuws; Quote from Gier: “Als het goed is, is alles opgelost” Dus neem ik aan dat de heren die zonder moeite en zonder feiten zich negatief hebben uitgelaten over de (S)GO, nu ook even komen complimenteren dat er een oplossing is waardoor iedereen verder kan? @Anonymous @Trojan Veel te makkelijk om meteen je oordeel klaar te hebben, waar kl…

• Regels

Lord - - Klachten en bugs

Quote from xOne.: “Aan de andere kant vind ik het wel op het randje en ben ik met Hysteria eens. Quote from Hysteria: “Wij denken juist dat jullie slim genoeg zijn om te bepalen wat acceptabel is en wat niet. En dit was het dus niet. ” Het feit dat sommigen gelijk roepen dat het mag omdat het niet in de regels staat is natuurlijk absurd. Het is onmogelijk om alles uit te schrijven in de regels. ” En omdat het onmogelijk is om alles uit te schrijven, is daar al een disclaimer voor; 1 - Indien er …

• Oproep aan alle ogamers!

Lord - - Algemeen

Dit topic is echter gericht op het actief maken van een .nl universum dat gaat komen (nee, er is nog niks aangekondigd). Graag dus focus op gewenste specs daarvoor en zorgen dat er een ouderwets goed gevuld universum komt .

Lord - - Algemeen

Even een kleine reality check. Voor de laatste merge hebben we wat getallen bekeken met betrekking tot universum bezetting. Minst actieve universa hadden; - Def naar puin - Geen AGS En we hebben een enkel universum gehad met spio raiden, wat ook weinig succesvol leek, maar dat is op een enkel universum moeilijk te beoordelen. Echter, ik zie al twee maal def naar puin staan (en een maal juist het verzoek om niet). Als admin zou ik zeggen, geen def naar puin en wel AGS. Dit wil ik jullie meegeven …

Lord - - Algemeen

Lijkt me een prima initiatief om een levendig universum te krijgen. Wat zou men daarin willen zien met betrekking tot specs, of wat juist niet? Wie weet kunnen wij als Team ons steentje bijdragen in het aanvragen van de gewenste specs.

• 2016-01-27_OG_Announcementbilder_Events_Expedition_mehr_Dunkle_Materie.jpg Datum: 31 augustus & 1 september 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Wanneer je donkere materie vindt bij een expeditie, zal dit 9x de normale hoeveelheid donkere materie zijn.