Search Results

Search results 1-20 of 346.

• Berekening aantal crawlers

Knigge - - Spel

Je hebt helemaal gelijk HT, i stand corrected :p

• Berekening aantal crawlers

Knigge - - Spel

We hebben oprecht geen idee, misschien weet de coma meer anders weten alleen de devs het. @Lorovus What the reasoning for the multiplier, also is the amount of 0.0002/3 correct because ingame the amount is 0.02/3.

• Vechio

Knigge - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Welkom en succes met de trial, al komt dat wel goed

• Opiniepeiling

Knigge - - Spel

Quote from Spacefighter: “Quote from Wish2Die: “Ik mis de optie voor 'het aantal vrouwen dat met je naar bed gaat als je aangeeft vrijwilliger te zijn in het Ogame.NL team is ontoereikend'. ” N=1 Chris? Iemand is toch voor je pick-up line gevallen namelijk. Moest er wel voor naar het buitenland maar je kan niet alles hebben he ” Ik mis de like knop.

• Ik moet zeggen dat het inderdaad irritant is. Al wil ik er wel op wijzen dat (althans bij mij) de banner omhoog komt voordat ik inlog. Daarnaast geldt het advertentie vrij spelen per uni waar je commander hebt en niet voor het account. Het argument van betalende speler heeft daarmee geen werking. Dat gezegd hebbende het is een ontiegelijk irritante ad.

• Discussiedraadje New Beginnings

Knigge - - Algemeen

Dus simpel gezegd als je de keuze hebt tussen gs kwijtraken omdat je niet alles kan saven of dat de att het meeneemt. Ja je kan het gebruiken om te saven. Beter zou zijn als de marktplaats direct op slot gaat bij een aanval en dat aanbiedingen van gs door de speler aangevallen ook raidbaar wordt. Dit alles op de betreffende planeet/maan.

• trashsim laad rapporten niet

Knigge - - Klachten en bugs

Hier hetzelfde maar Trashsim is niet iets van GameForge. Dus je zal bugs bij het Trashsim team zelf moeten melden.

• Opiniepeiling

Knigge - - Spel

Quote from Nautilus: “Naar mijn idee wordt er nu gekeken naar absolute aantallen, maar hoe zit het met relatieve aantallen? Is de playerbase niet gewoon enorm afgenomen, het aantal uni's enigszins gelijk gebleven en moeten er GO's uit een veel kleinere pool gevist worden? Also: GF is natuurlijk gewoon een grafbedrijf. Nul communicatie vanuit GF naar team of vice-versa, behalve aankondigingen. Je wordt van bovenaf niet serieus genomen maar spelers houden je wel verantwoordelijk. Een onhoudbare po…

• Opiniepeiling

Knigge - - Spel

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Je hoeft je niet aangesproken te voelen, met jou heb ik geen slechte ervaringen wat betreft het team, integendeel. Dat terzijde...ook GO's kunnen fouten maken, en jij kan wel voor jezelf spreken maar je kan dat niet garanderen voor een ander. Natuurlijk is elke situatie anders, die variatie is er maar als team streef je er toch naar om dit zoveel mogelijk consequent te doen en zo eerlijk te zijn om het door te spelen mocht je ook maar een beetje twijfel te hebben o…

• Opiniepeiling

Knigge - - Spel

Ik denk dat we niet te veel moeten afdwalen van het oorspronkelijke topic Nick. Maar je weet net zo goed als ik dat het veel leuker is om mensen in de gaten te houden en dan uiteindelijk toe te slaan. Denk je nu echt dat ik mijzelf dat plezier zou misgunnen ? Daarnaast als jij oprecht bent en zou kunnen samenwerken in een team, why not. Het is namelijk niet dat alleen mensen met een blanco strafblad team mogen worden. Sterker nog ik ben ook een keer gebant en toen was ik al GO. Betekent wel dat …

• Opiniepeiling

Knigge - - Spel

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden? Teamlers kunnen forum/ingame situaties niet objectief beoordelen als ze van te voren al geschiedenis hebben met de persoon in kwestie...dan helpt het niet als 9/10 collega's de teamler in kwestie blind steunen... ” Het mes snijd op dit punt aan twee kanten natuurlijk. De collega's die zaken beoordelen zien net als degene die iets constateert hetzelfde. Het is niet dat er zomaar iets gedaan wordt, er wordt een do…

Knigge - - Algemeen

Quote from Vechio: “Quote from Jillian: “oh welke mail? ik gooi dat soort troep echt semiautomatischonbewust de prullenbak in ” Ja ik normaal op, viel toevallig op vandaag.Leuk dat ze alles via de mail uitleggen, maar wekt wel de verwachting dat het deze week een keer komt. Dat ze maar een datum geven van het uitrollen, al is het over een maand of 2 ” Dan ken je GameForge nog niet, als je het hoort is het 1 week van te voren.

• Quote from Anuvinda: “Ik vind Kale wel dapper dat hij ondanks alle tegenslagen nog steeds speelt ” Kunnen we ook van jou zeggen anu Geinig hitje Davy, kale blijft een farm. hf

• Cute, maar wel een beetje jammer dat het tubbie is

Knigge - - Algemeen

ik vermoed dat je ze niet op ruim missie kan sturen, dus als ze onderdeel van de hit zijn nemen ze puin mee. Vallen ze daar dus buiten dan nemen ze geen puin mee.

Knigge - - Algemeen

heeft een kruisers snelvuur tegen een rip dan? volgens mij is het alleen ontvangen.

Knigge - - Algemeen

Quote from TheBunny: “even een vraag Kan zijn dat ik gewoon "dom" ben Maar wat is het nut van de snelvuur tegen reapers wanneer de schildwaarde van de reapers hoger zijn dan de aanvalswaarde van de ion? ” snelvuur staat er los van, je moet het meer zien als een instant kill. Neem als voorbeeld ss tegen ic. als je 1 tegen 1 zou laten vechten zal de ic desondanks de lagere vuurkracht altijd winnen.

Knigge - - Algemeen

Daar heb je dus ook niemand die 80k energie over heeft voor crawlers. Ook voor beginnende uni's zal je def relatief gezien moeten stijgen. Daarnaast als je 2mld def per planeet hebt liggen is het nog steeds niet echt stevig.

Knigge - - Algemeen

als je die crawlers gaat bekostigen door middel van sats heb je al direct mooi kristal raidjes zelfs zonder gs. Dan kom je met een 50-100m def niet meer weg.

• Quote from JamesCameron: “Zieke dedication en zeeeer netjes uitgevoerd! Met een monsterwinst tot gevolg Waren er niet wat meer ripvlootjes om naraids mee te doen? Je laat nog behoorlijk wat liggen zo Iig hf spending, en def gl@rb ” Ik had geen flauw idee hoeveel gs er meevloog... Om de schijn aan te houden spioneerde ik juist niet dus dat was een gokje. Al met al wel bijna 10mld geraid dus daar ben ik tevreden mee