Search Results

Search results 1-20 of 304.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fonzy [TCC] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 25.000 Kruiser 50 Klein vrachtschip 2.000 _________________________________________ Verdediger Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Klein vrachtschip 13.764 Groot vrachtschip 3.739 Licht gevechtsschip 23.496 Zwaar gevechtsschip 9.140 Kruiser 773 Slagschip 410 Kolonisatieschip 1 Recy…

• Buig voor je almachtige koning motu en kus mijn voeten Koning motu was goed gezind en heeft je maan geschonken . De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller King motu [UFP] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.004 Zwaar gevechtsschip 2.069 Kruiser 1.345 Slagschip 652 Klein vrachtschip 4.000 _________________________________________ Verdediger WaxWeazle [F4ALL] ___________________________________________…

• start expeditie actie levert nooit wat op

motu - - Spel

vind dat gf hier wel eens wat aan mag gaan doen , ze verdienen genoeg aan dm

• Headhunt Red ribbon

motu - - Handelswaar & Diplomatie

ook deze headhunt kan gesloten worden is ook netjes uitbetaald .

• Headhunt Omally Thomas

deze headhunt kan gesloten worden , ik heb 23miljoen deut uitbetaald . voor alle duidelijkheid fonzy wilde niet meer hebben. super bedankt fonzy voor deze mooie hunt je hebt koning motu zeer blij gemaakt ermee

• valentijn

Het is weer bijna 14 februari, de dag van de liefde, de dag dat geliefde elkaar wat extra aandacht geven. Laten we op ogame ook eens wat extra lief voor elkaar zijn. Welke speler vind jij lief, of vind je dat die wat extra aandacht verdient, of gewoon zomaar een coupon van 10 euro verdient. Stuur een mail naar wedstrijd@ogame.nl met daarin welke speler jij die coupon gunt en waarom. De genomineerde van het meest grappige, leukste, of meest ontroerende verhaal of reden ontvangt een coupon van 10 …

• Beloningen systeem

komt er weer nieuwe of was het dit weer?

• Headhunt Omally Thomas

bij deze zet ik koning motu een headhunt op Omally Thomas de gene die zijn vloot weet te vernietigen zal ik belonen met 50 miljoen deut

• Quote from KoekieMonster: “Quote from Martin Garrix: “Beetje reuring in de uni is nooit verkeerd Leuk gedaan Motu en die rebuild zit er al op gok ik @ Hoonsho ” Appreciated, en goed gelukt idd! Ben t met je eens, zonde dat ik de rede ben maar so be it haha ” raad eens ? vanaf nu zijn we buren in het spel is dat niet gezellig

motu - - Spel

dan is het wel triest dat ze daar nog niks mee gedaan hebben

motu - - Spel

het valt me op dat als er een actie is van start expedities , je zo goed als niks vind van items . van de 30 expo's tot nu toe 0 gevonden , en dit valt me al veel langer op. ben ik de enige die dit opvalt of zijn er meer die dit ook hebben?

• Quote from Bolder: “Quote from motu: “dat beetje dm had ik op gespaard , wat had ik jou gezicht willen zien toen je het raport las xD ” Opgespaard ?Je bent een waardeloze speler. Je vliegt door, ook na diverse pm's, puur om te sarren.. want we mogen je niet bespioneren!! En dan de pm's die ik terug kreeg, eigenlijk had ik ze moeten melden maar zo zit ik niet in elkaar. Succes Koekiemonster GL@RB ” och och daar heb je spuit 11 ook ik zal me zelf voor 1 dag in kerker opsluiten omdat ik je laf noem…

• Quote from KoekieMonster: “Niet teveel uit de hoogte doen kind. Hier was weinig kunst aan Vloot netjes getimed, def met ipr volledig opgeruimd, en puin getimed. Maar helaas kwam ik tot de conclusie dat Ogame niet meer het PvP spel van 10 jaar geleden is en je als verdediger flinke def kan spammen in secondes... No worries lesje geleerd, puntjes verloren door DM gebruik, puntjes erbij gepakt met DM. Enige winnaar: GameForge. We gaan lekker verder, enjoy de resources. Doe er iets nuttigs mee want …

• Hij maakt een diepe buiging voor zijn almachtige koning motu en kust zijn voeten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hoonsho [F4ALL] ________________________________________________ Vernietiger 51 Bommenwerper 299 Slagschip 1.134 Interceptor 889 _________________________________________ Verdediger King motu [UFP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.653 Groot vrachtschip 200 Licht gevechtsschip 3.…

• Maankans kopen/ruilen

ja dat heb ik wel

• Headhunt 10 inches

Bij deze zet ik Koning motu de almachtige een headhunt op de nr 2 10 inches .. de gene die zijn vloot weet te vernietigen zal rijkelijk beloond worden met 75miljoen deut .( voor alle duidelijkheid dit zal in termijn van 3dagen uitbetaald worden) Gebeurt de aanval in een groep dan zal ieder persoon die mee gedaan heeft 35miljoen deut krijgen. (Max 5man)

• Quote from Knowledge: “Ik ben niet degene die liep te pushen om pietieminie aan te vallen, wetende dat Gier en DM spammer kwamen halten terwijl wij een nap hadden, dus wie is hier nou de verrader? Netjes de nap verbroken, nadat ik mijn gsjes van je heb gekregen, dus niet zo aanstellen OT: Magere slagen, maar enjoy je gs ” als je baboon pakt en aan de headhunt voldoet dan krijg je gewoon de gr st hoor die zal ik altijd netjes aan wie dan ook betalen . dus om nu te suggereren dat ik niet betaald z…

• Koning motu haat cheese nugets geef me maar liever big mac dus moest koning motu cheese wel bestraffen alweer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 10.633 Kruiser 1.583 Klein vrachtschip 6.990 _________________________________________ Verdediger Cheese Nugget [TCC] ________________________________________________ Groot vrachtschip 600 Licht gev…

• Hij smeekt en smeekt maar helaas hij zit in de kerker en daar blijft hij ook Koning motu werd ook nog eens boos van wege al dat geslijm op zijn voeten , dus besloot hij de verrader nog eens te straffen En cheese buigt voor de almachtige koning Motu De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Mogul Amos [Vmotu] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 107.883 Zwaar gevechtsschip 5.000 Klein vrachtschip 2.000 _…