Search Results

Search results 1-20 of 214.

• Gewoon de act gevlogen, er kwam nog een vlootje van 700M ook bij, gelukkig genoeg vloot gestuurd! Kwam online net na de slag om nog 2k recs af te snoepen! Wel sportieve reactie gekregen & gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 73.435 Pathfinder 20.000 _________________________________________ Verdediger GoodGod [PaK] ___________________________________…

• And another one! Veel respect voor het snelle rebuilden Kale, ik zou het niet beter kunnen! gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 51.036 Pathfinder 7.000 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 21.799 Groot vrachtschip 11.279 Licht gevechtsschip 27.903 Zwaar gev…

• Ik ging hem niet posten, was maar een kleintje! Nu kan je toch weer rustig verder werken, zonder gestoord te worden door Ogame!

• Quote from Nederlanders: “Je vergeet er wel netjes bij te vermelden dat ik je getipt hebt op welke maan ik gesaved had. Tijdstip natuurlijk niet vermeld, het moest wel spannend blijven. Maar ik ben blij dat ik van de vloot af ben. Nog even wat mijntjes en onderzoeken laten aflopen en daarna zoals de rest van alle gecrashde lekker in vmode. Ik had btw Fonzzz in het verleden ook al meerdere malen getipt. Hij heeft nooit een poging gewaagd. Wel leuk om te zien dat je gelijk bent gaan vliegen!! ” Tr…

• We hadden een gesprek waarbij hij vertelde dat hij de enige was die nog niet gecrashed was geweest van zijn clan & vertelde daarbij ook dat hij enkel te pakken was met een moonblow, zodat we zijn plaatsing konden terugtimen, interessant. Dus hebben we maar de daad bij het woord gevoegd, met onderstaand resultaat. Sportieve reactie gekregen! @Nederlanders gl rebuild en anders gl irl! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gier [GZV]…

• Leuke winst pak je daar! En gefeliciteerd met de nieuwe nr solo! P.S.: Ik savede niet meer in Nusakan, dus je winst kon nog veel meer zijn !

• Doorheen de act gevlogen - kwam net na de slag online, dus heeft nog een deel kunnen ruimen. Sportieve reactie gekregen! @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 30.000 Pathfinder 10.000 _________________________________________ Verdediger Black knight [OLDSKOOL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 91.717 Groot vrachts…

• Doorheen de act gevlogen, met onderstaand resultaat @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 75.000 _________________________________________ Verdediger Theboss420 [SPCO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 91.891 Groot vrachtschip 16.962 Licht gevechtsschip 19.315 Zwaar gevechtsschip 11.760 Kruiser 7.782 Slagschip 10.…

• @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 40.000 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 9.775 Groot vrachtschip 6.646 Licht gevechtsschip 5.829 Zwaar gevechtsschip 3.068 Kruiser 5.704 Slagschip 5.353 Recycler 1.600 Spionagesonde 1.289 Bommenwerper 372 Vernieti…

• Quote from paul-maximilianus: “Leuke slag, goed uitgevoerd, veel GS, maar Lange Giraffes overnemer is de winnende hand hier. Hij maakt geen verlies en aanvallers wel. Misschien tzt nog eens proberen? Ik vrees een gevalletje: BuG: Vloot blijft heel wanneer deze gesloopt is Blijft een leuke game dat ogame, zolang je het maar niet al te serieus neemt. @Spacefighter: Nusa heeft nu weer iemand met 48 milj punten: Hard Lachend Gekkie ” Is idd een bug, GO weet het al, zijn vloot zal binnenkort verwijde…

• Lachend Gekkie AKA Lange Giraffe was de huidige nr1 en last man standing van de T3RDM clan, die altijd mooi zijn vlootje savede, hoedje af hiervoor! Dan maar manen ploffen en jawel deze keer kwam de vloot mooi op de lanx, met plaatsing. Vloot gepulled - teruggetimed - boten aangehaakt 1 sec. erna , met onderstaand resultaat. @Lange Giraffe gl rebuild & anders tot in Oberon! tenor.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske __…

• Spiobericht doorgekregen van teamlid - direct gevlogen met de snelste schepen & maar goed ook want kwam net online na de slag. @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Kruiser 69.838 _________________________________________ Verdediger tjappie [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.731 Groot vrachtschip 8.824 Licht gevechtssc…

• Vloot was geland, doorheen de act gevlogen met onderstaand resultaat. @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Skilz [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 24.844 Groot vrachtschip 11.955 Licht gevechtsschip 111.870 Zwaar gevechtsschip 5.737 Kruiser 626 Sla…

• Sam had een lekker vlootje gespot en deelde meteen de spio met de vraag wie mee kon vliegen. Ik en Gier waren er als de kippen bij om mee te vliegen, met onderstaand resultaat. Sportieve & onroerende reactie gekregen van @Bubbles. Hierbij onze felicitaties met jouw zoon! Geniet ervan, de rebuild volgt later wel. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gier [GZV] ________________________________________________ Slagschip 74.128 Inter…

• Vruchtbare dag vandaag! @def gl rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Interceptor 40.000 Pathfinder 2.000 _________________________________________ Verdediger Caycarrot [HZN] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.108 Licht gevechtsschip 352 Zwaar gevechtsschip 4.092 Kruiser 7.055 Slagschip 2.555 Kolonisatieschip 16 Recycler 2.276 Spion…

• Doorheen de act doorgevlogen, met onderstaand resultaat. @def gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Kruiser 40.000 _________________________________________ Verdediger Nightbringer [OLDSKOOL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 58.246 Groot vrachtschip 14.539 Licht gevechtsschip 18 Zwaar gevechtsschip 27 Slagschip 13 Spionagesonde 13…

• Sportieve reactie gekregen! @def gl irl/rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Jenske [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 360.220 Interceptor 35.000 Klein vrachtschip 65.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Libandito [SPCO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 34.827 Groot vrachtschip 23.930 Licht gevechtsschip 49.784 Zw…

• Mooi afscheidsbericht, ik snap je volledig! -PS: welke actie die 2-3 weken duurde gingen jullie doen dan? - @Knabbel, ik heb dit miner accountje ook maar gekregen en die zat inderdaad al in de GZV clan, toen ik een beetje vloot had bijgebouwd, kon ik eindelijk een beetje fleeten. Ik heb trouwens nooit gebruik gemaakt van Gravely zijn schepen voor een AGS of dergelijke (ik denk anderen in onze clan ook niet, ik kan mis zijn ook). - We zien elkaar vast wel weer in een nieuwe uni, hopelijk komt die…

• Sparrie

Jenske03 - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Welkom!