Search Results

Search results 1-9 of 9.

• Hey Space, Ik ben vrijdag begonnen in eridanus, had je in game al een berichtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen. Ik zou graag willen joinen. Alvast bedankt.

• Account trade sectie

Maikie - - Algemeen

Oh dat verklaart het want ik dacht al als je toch van dat account af wil dan is het niet erg dat je hem niet meer in je lobby ziet maar als ze dus niet los te wijzigen zijn wordt het inderdaad lastig. Op die sit optie na misschien. Start spam Nou mocht iemand nog een accountje in de aanbieding hebben, ik heb interesse in een miner. Heb ongeveer 5 jaar ervaring, in meerdere uni in de top 20 gestaan. Speelde meestal onder de naam miner Einde spam

• Account trade sectie

Maikie - - Algemeen

Bedankt voor de snelle reactie. Iemand kan toch ook gewoon het account al omzetten naar het e-mail adres van de nieuwe eigenaar? Of Kun je dat ook niet meer aanpassen?

• Account trade sectie

Maikie - - Algemeen

Ligt het aan mij of is heel het account trade gedeelte gesloten?

• Quantum top 100 miner

Maikie - - Account aangeboden / ruil

Ben jij een account seeker ofzo jettaz? Zie je zo een beetje op elk aanbod regeren en je hebt al diverse account toegewezen gekregen

• Expo Tut'je

Maikie - - Handleidingen

leuk voor de nieuwe server zeggen ze dan... Volgens mij is het daar helemaal anders als in de andere uni's Ik heb op andere uni's namelijk al zeker 250 expedities gedaan en altijd gs of vloot gevonden, een enkele keer piraten maar die deden dan geen schade. Op barym echter ben ik met 5x vliegen al 3x de hele vloot kwijtgeraakt..

• Ik heb eigenlijk wel het idee dat wanneer ik begin met bouwen van defence dat ze hem vroegtijdig telkens gaan slopen. Pas wanneer je een echt serieuze defence hebt zullen ze dat misschien niet meer zo snel doen omdat ze dan zelf teveel verliezen gaan lijden. Hoe denken jullie daar eigenlijk over?

• Ik bouw ook geen vloot Ik heb tot op heden alles in mijn gebouwen gestoken. Ik heb enkel een paar gv en op mijn hp wel een anti raid defence maar voor de rest niks. Ik denk dat ik over een week of 2 begin met een betere defence

• Ik heb een vraag voor jullie super turtles... Vanaf wanneer ga je aan je defence werken? Ik bedoel ik heb nu op al mijn kolonies 25/22/19 staan en ik kan nog een week of 3 vooruit met upgraden zonder al te veel problemen ik zal dan op 26/24/20 uit kunnen komen. Maar ik vraag me af wanneer dat je beslist om al je gs in defence te gaan pompen