Search Results
Search results 1-20 of 628.
-
Quote from Toeter: “Moeilijk te geloven dat iemand dat account overneemt, onder jouw naam gaat 'spelen' om het vervolgens in v-mode te zetten. Hoop dat @Independence het verlossende antwoord kan geven en hiermee een einde kan maken aan deze discussie On topic, wat een heerlijke is slag is dit toch he! ” Graag ontopic blijven. mooi slag hoor Zippert.
-
Nieuw universum
PostHoi allemaal, Vrijdag 23 april opent de nieuwe universum haar deuren genaamd Quoaor. Snelheid x6 met vloot Eco x4 Onderzoek snelheid x12 Vloot naar puin 80% deut consumptie 0,5 4 melkwegen circulair. Spionage opslag AAN - NL Eco x4, Fleet x6, Research x12, 80% DF, 4 Galaxies, 0.5 Deu Consumption, Espionage probe storage ON, +25 fields, Category: fleeter.
-
Ik had hem bewust niet gedaan, zat nog in koffie ally toen hij itje werd... :p Kan niet zeggen wauw skillssss! xD
-
Bij deze, over het wel of niet ontnemen van 1 van de deelnemende vloten hoeft verder niet meer over gesproken worden.. Je kan 2 kanten op kijken. GF heeft beslissing gemaakt en basta!
-
Hoe is het nu met Kreela
Independence - - Algemeen
Post“Mindblown”
-
TOP 10 [TOT: 1.704.934.000] Douwe Egberts [koffie] vs. Kippy (A: 219.317.000, V: 1.485.617.000)
PostIk zie dat je vloot alleen maar kleiner wordt.....?
-
Rang 5 Polaris
PostMag slot op, is vergeven
-
Ik kan de uni niet verlaten zonder even Douwe Egberts te proeven...... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [PBaan] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 30.000 Klein vrachtschip 7.000 _________________________________________ Verdediger Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20.000 Groot vrachtschip 1.058 Spionagesonde 1.000 ___________…
-
Jullie mogen graag taggen ofniet? Maar vond het wel een leuke slagje zo om samen gemaakt te hebben. Denk dat deze nog wel leuke poosje zo blijft staan!
-
Rang 5 Polaris
PostHoi! Rang 5 in polaris heb ik nog rond slingeren. Naam: Fluttershy Zoek alles maar op op mmorpg Eco 34/30/32 x10 Onderzoek plek 10 ofzo. Astro 19. Militair 5e? 7,5milj vloot. Totaal 15,5milj punten. Groet, Inde
-
Quote from ExXx: “Quote from Independence: “Hi, tomorrow 8th of April a new Reward System event is starting. It will last for 14 days. As usual, it will contain 5 tiers. They will be able to earn 1000 tritium per day max (20% more if commander and all officers are active). It will contain the same rewards and type of achievements in all servers this time. ” Hopelijk doen ze weer eens een leuk onderzoekje.. Misschien kan je een keer een balletje opgooien bij onze Duitse vrinden. ” Zal ik 2 lvls a…