Search Results
Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
-
[TOT: 313.600.000] Vogel [Fubar] & Sweex [Fubar] & John Wayne Gacy [Fubar] & Martinus [Fubar] & Governor Leto [Fubar] vs. Rcthans (A: 34.051.000, V: 279.549.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postze warem bijna vergeten hoe t was om te vliegen, maar t is ze gelukt
-
Is echt nodig
Posthij vliegt zichzelf vanzelf kapot als die de verkeerde tegen komt. voor nu, gewoon /care die paar gs wordt niet gemist. Geeft t een paar weken tops en dan heeft mama m billenkoek gegeven voor t stelen van dr cc
-
Is echt nodig
Postom als buyer met 300k punten raidjes voor een paar k gs te doen? Voelt echt als een puppy die overal ze poot moet optillen
-
op zn vroegst, aldus gf
-
[TOT: 7.757.544.000] Courage [STU] vs. HUTS [Clown] (A: 822.375.000, V: 6.935.169.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Pakken deze lijst er ff bij ” Wat heb ik hier precies mee te maken? Je smaad mijn reputatie door te roepen dat ik makkelijk gesloopt wordt, en je gooit een stel slagen neer die niets met mij te maken hebben
-
[TOT: 7.757.544.000] Courage [STU] vs. HUTS [Clown] (A: 822.375.000, V: 6.935.169.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Quote from Jillian: “Quote from smurf: “Sommige dingen veranderen zo te zien nooit Is dit nou weer @Jillian?? ” huh wat heb ik met spica te maken? ” Ja volgens mij speel jij op dat account weer.. Hij wordt zo makkelijk gepakt ” Ik heb het forum er even op nagezocht, Maar ik ben in spica nooit gesloopt; behalve een domme deffbash van jou?
-
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from smurf: “Sommige dingen veranderen zo te zien nooit Is dit nou weer @Jillian?? ” huh wat heb ik met spica te maken?
-
[TOT: 4.053.597.500] Kapitein 1 oog [hop] vs. TheDutchRitual [SPACE] (A: 0, V: 4.053.597.500)
Jillian - - Hall of Fame
Postidd makkelijk winstje Accountje "hosselen" en je kan zowaar mensen raiden.
-
Nieuwe solo Top 10 [TOT: 5.729.235.500] Rcthans vs. Kamikaze [Fubar] (A: 833.051.000, D: 4.896.184.500)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “De haters zijn er weer... Vliegen is vliegen, stilstand is achteruitgang.. ” ik vlieg niet, en toch ga ik niet achteruit weird how that works
-
Nieuwe solo Top 10 [TOT: 5.729.235.500] Rcthans vs. Kamikaze [Fubar] (A: 833.051.000, D: 4.896.184.500)
Jillian - - Hall of Fame
Post"ik had tijd over" en gelijk in vakantiemodus gaan
-
Mogelijke merge 2023
Post^dit zou gewoon moeten kunnen; ze kunnen gewoon een nieuw universum openen; dit is geloof ik ook al gebeurd in het verleden. Echter, wat is het nut ervan? je kan ook een doeluniversum van speccs aanpassen naar waar het animo voor is. @smurf flikker lekker zelf op naar .org
-
Mogelijke merge 2023
Postu3 naar x10 eco virgo naar u3 iedereen uit virgo krijgt 15 jaar aan aan hun gemiddelde daginkomsten gestort.
-
Ik kan wel weer eens wat gaan fleeten, weet niet waar je precies om vraagt, heb evt een miner in wezn.cz te ruil ervoor.
-
Quote from Koekje: “Als de verdeling van het puin rekening houdt dat er van pushing geen sprake is, hoe kan je dan nog een pushingsban krijgen? ” Net zoals dat nu kan; Als je een slag maakt, en daarbij grondstof transport van lagere naar hogere speler plaats vind, dan kan daar voor gebandd worden als er niets gemeld wordt. Het is nagenoeg nooit gebeurd, maar het kan.
-
Even doorgelezen, er verandert eigenlijk niets. Het enige is dat er dingen anders verwoord blijven; maar de kern voor pushing blijft hetzelfde. Ik snap wel waarom het team dit wilt wijzigen, gezien de verdeling altijd nagerekend moet worden door het team, en met de aanpassing kan er hierin naar "gut feeling" gehandeld worden of iets wel of niet eerlijk is.
-
Ik heb het nog niet echt doorgelezen, weet wel dat de verdeling naar verhouding "hoofdpijn" is, ook met excel. Echter dit valt mij op: "Indien de laagst geplaatste speler de meeste vloot bijdraagt aan de AGS, moet de AGS verdeling minimaal de verliezen van laagst gerankte speler(s) vergoeden." Er wordt hier niet specifiek benoemd dat de pushing regel hier nog steeds van toepassing is; In mijn ogen moet een AGS ver deling sowieso altijd eerst verlies vergoeden, en dan pas in winst verdeeld worden…
-
als je de server instelling bedoelt, dan geld die voor alle planeten die gekoloniseerd worden. als je de premium items bedoelt die velden geven, dan zijn die per planeet, en kan je verschillende per planeet activeren (1 van elke waarde)
-
Levensvormen !
PostIk ben geen voorstander van de uitbreiding, maarja; er moet wel wat veranderen. Of levensvormen het nieuwe leven gaat opleveren wat we willen, dat betwijfel ik. Op me oudere, opgebouwde accounts lig ik er niet zo wakker van, 2 weken sparen voor een mine is ook niet "leuk" dus wieweet maakt deze uitbreiding het latere spel wat meer "betrokken" Quote from Kamikaze: “Tjah... de eigen agenda van GF... Hoop dat het nog enorm lang duurt voor de bugs eruit zijn. ” alsof dat uitmaakt, in hun hoofd hebbe…