Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Aanpassing specs universa

Flugel25 - - Spel

Nou, ik zal je vertellen dat ik bij de nieuwe spelers bijna niet kijk atm. 1m raidjes zijn de moeite niet, laat ze dan nog maar wat verder opbouwen. Als dat op dagniveau echter al 2m raidjes gaan worden dan farm ik ze kapot. Dat kan ik je nu al vertellen. Bovendien wil ik best instemmen als de eco voor de top op x7 blijft en de rest er onder dan oplopend kan worden tot x9 bijv. Als ik in moet leveren om lagere spelers een voordeel te geven dan gaat dit nooit aan die 80% komen. Daar zorg ik met c…

Flugel25 - - Spel

Beetje jammer dat het dan meteen weer hatelijk moet worden als je een goede discussie probeert te voeren. Je weet dat je ook je ongelijk kunt toegeven als je een waardeloos idee hebt eh? Dat zou het al een stuk minder genant maken namelijk. Hoe meer ik er bij nadenk hoe beter dit idee is tbh. Voer dit door en je pusht mij als #1 gewoon miljarden extra per maand op een legale manier aangezien minimaal 50% van mijn inkomsten waarschijnlijk uit raids komt. Daarbij geef je een #1 ook een goede reden…

Flugel25 - - Spel

Quote from Blackduck: “Quantum heeft op dit moment Eco speed 3, mijn suggestie zou dan niet bepaald straffend zijn in mijn ogen. Voorbeeld. Top 200-474 (het aantal accounts momenteel) krijgt de maximale 7x eco speed. Top 50-200 krijgt 6x eco speed. Top 1-50 krijgt 5x eco speed. Ik bezet zelf plek 6 en zie dit totaal niet als straf want het is nog steeds meer dan de huidige situatie. Voordeel voor de hogere spelers is natuurlijk ook weer dat de lagere spelers meer omzetten, ze moeten dus nog stee…

Flugel25 - - Spel

Quote from Blackduck: “In de Quantum server-spec afdeling heb ik het volgende voorgesteld rondom de ecospeed: ''Waarom niet de speed aanpassen naar rangen en standen. Hoe lager je rank hoe hoger je eco speed om de verschillen tussen de top en subtop kleiner te maken. Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is, maar het maakt het voor nieuwe/lagere spelers wel aantrekkelijker.'' ” Voer dit door en ik denk er serieus aan om dan te stoppen. De topspelers zijn topspelers omdat ze beter (en tegenwoordi…

Flugel25 - - Spel

Logisch Wish. Ik snap ook dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen. Het is ook zeker niet dat ik tegen alle wijzigingen ben, ik ben enkel tegen extreme wijzigingen die waarschijnlijk de community niet ten goede gaan komen. Als de meerderheid instemt dan zal ik mee moeten. Alleen hoop ik door de discussie aan te gaan mensen in ieder geval bewust te maken van de keuze die ze kunnen maken.

Flugel25 - - Spel

Ik snap je punt Wish, maar je mist een belangrijk argument. Ik speel Taurus door zijn heerlijke features en door het feit dat ik hier vanaf het begin alles zelf heb opgebouwd. Ik kijk allang niet meer naar de stats in mijn server maar meer naar de stats van heel OGame.nl om nog iets van uitdaging voor mezelf te houden. Wanneer dan de vraag komt welke specs we in onze servers willen dan kijk ik niet enkel naar mijn eigen server maar ook naar de servers waar ik mee concurreer voor die OGame.nl ran…

• voor het eerst in weken/maanden weer uit vmode komen en een keertje spyen noem ik geen spelen though... dat beetje gs is een paar dagen productie. Geen zorgen, vannacht wordt weer keurig verzameld.

• Quote from paul-maximilianus: “Eco 7x, vlootsnelheid 4x, puin op 60%, deutverbruik 70% ” Enkel reageren voor mensen die er spelen Dessa...

Flugel25 - - Spel

Om maar even een poging te doen om beschaafd algemeen te reageren op de mogelijke nieuwe specs: Wie heeft dit in hemelsnaam bedacht? Zullen we naam van het spel ook maar meteen aanpassen? Dit heeft namelijk niks meer met OGame te maken. Toen ik begon met spelen was 1x speed de standaard, zowel eco als vloot. Dat er door de jaren heen meer behoefte is aan snellere uni's kan ik begrijpen. Het gaat echter met kleine stapjes steeds sneller met sinds kort zelfs nieuwe uni's met 7x eco speed. Dat heef…

• Hmmm ja, ideaal voor mij zou zijn dat geen enkel server een upgrade krijgt. Deze specials zijn namelijk gewoon veel te extreem imo, zeker als je ze op alle oude servers toepast. Dan blijft het probleem over dat ik wel mijn eco/speed voordeel vast wil blijven houden ten opzichte van andere servers. Wat dat betreft is het gunstiger om voor te stemmen op de max specials: - 7x eco - 5x vlootsnelheid - 80% vloot naar puin - 50% deutverbruik 40% def naar puin blijft dan staan in Taurus. Tevens zou een…

• Melkwegoverzicht

Flugel25 - - Klachten en bugs

In de regel waar je sondes, recs, ipr en sloten ziet heb je rechts 5 letters als het goed is. Deze 5 letters kunnen bepaald type spelers 'markeren'. Gok dat je daar per ongeluk wat in hebt geklikt waardoor het nu anders staat?

• Lobby based dm

Flugel25 - - Ideas Planet

Betaalde DM overkoepelend per lobby account in plaats van speelaccount Dit idee had ik halverwege juni ook al direct erin geschoten. Het klinkt allemaal erg ideaal vanuit speler oogpunt. Maar het heeft een kans dat GF er geld op verliest. Vanuit dat oogpunt moet ik allemaal nog maar zien of het er echt door komt.

• Fijne klaper met mooie winst. Prima hitje dus. Geniet van de winst

• Quote from birdman: “Tja wat zal ik zeggen. Beetje dubbel gevoel bij jullie. matsu matsu neer halen met de woorden er bij zeggen: Matsu was mij al vaker opgevallen doordat hij heel de dag aan het bieden is op de veiling en non stop itjes raid. Maar als ik de afgelopen dagen even bekijk, zijn jullie ook veel te vinden op de veilingen met z'n tweetjes. Ook ik doe mee aan de veilingen, en ja veel aanwezig. Maar als ik zo naar zijn vlootje kijk, en zijn def. ja dan geef ik jullie gelijk Ik vind alle…

• Quote from swami_dude: “Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt. ” Dat staat ook nergens beschreven. Het algaritme werkt blijkbaar gewoon zo. Heeft bij mij ook een …

• Quote from gambit: “Ik heb om 00:00 gekeken, alles lopen bekijken. Om 6:00 weer om 13:00 weer , om 17:00 weer en zo de rest van de dag door, nergens, en dat 2 dagen lang, niemand kan dat puin weggesnoept hebben uit 5 melkwegen... of ik moet de grootste pechvogel zijn. ” Logisch dat je dan weinig zult vinden. De spawnmomenten zijn namelijk tussen 07:00 - 07:30 en 19:00 - 19:30. Als iemand met hrm recs dan rond 07:30 en 19:30 strak begint dan kan het snel gaan met de veldjes. Pechvogel is niet ech…

• Hmmm ja, daar gaat mijn #1 AGS in Taurus. Probleem is dat er geen enkele vloot meer rondzweeft die dit kan overtreffen :') Gelukkig wilde je trollen met de naam waardoor het alsnog lijkt alsof ik aan de positieve kant staat zullen we maar zeggen. Axis glrb! Met jouw mines moet dat echt wel goed komen.

• Happy Hour: DM +20%

Flugel25 - - Klachten en bugs

Ik zag deze vanmiddag ook voorbij komen in Taurus als banner. Voor de rest niet naar gekeken. Vond het al apart hem daar te zien. Meestal zijn niet aangekondigde happy hours van een fors hoger percentage.

• Nieuw gebouw: Universiteit

Flugel25 - - Ideas Planet

Quote from Alpatsjino: “Quote from dutchpride: “Goed idee maar idd al die velden die het in gebruik zouden nemen dat zie ik niet zitten:p je kunt het gewoon koppelen aan onderzoek en IGON techniek, IGON 12 misschien ? Al zie ik GF hier niet snel mee akkoord gaan, stel je voor dat ze die inkomen bron kwijt raken XD Maar idd soms heb je van die mensen die gerust 1 of 3 jaar wachten tot hun onderzoek klaar is, dit is belachelijk lang, voor die spelers zou dit een enorme hulp zijn in de toekomst. ” …

• Merge?

Flugel25 - - Spel

Quote from Goku ssb xalynth: “bon ik zal het anders zeggen wat heb geen goesting om rond de pot te draaien.. Buiten de beheerders van deze forum wilt iedereeeeeeen een merge.. Iedereen praat erover op elke uni waar ik speel.. elke alliantie, elke speler, iedereen wilt het. Die team buildings die jullie organiseren op ogame onder elkaar zijn toch ook mogelijk, die vragen ook voorbereiding? Kan er nu eens niet iemand zijn energie steken in een merge? Of maak een poll dat we kunnen stemmen en stuur…