Search Results
Search results 1-7 of 7.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 700.781.000] Commodore Sunspot vs. REALity is power [MiC] (A: 87.798.000, V: 612.983.000)
Simmesty - - Hall of Fame
PostLekker bezig Jenske. Mooi om te horen dat je een sportieve reactie gekregen hebt.
-
Quote from Anuvinda: “Dit zijn wel erg grove beschuldigingen hoor. Heb je hier ook bewijs voor? ” Dat zijn het idd, gezien je er wel erg van overtuigd bent dat je Simmesty bent in deze uni, zonder daar zelf bewijs van te leveren. Quote from Anuvinda: “Als er mensen zijn die wat grondstofjes kunnen sponsoren zou dat fijn zijn. Dan groei ik wat sneller. ” Quote from Anuvinda: “Ik sta zelf op nummer 1 ” Dus, je vraagt of mensen grondstoffen willen sturen zonder er bij te melden of er je er iets voo…
-
Quote from Bolder: “Hoezo legendarisch??? ” Moet toch iets verzinnen
-
Stel dat het waar is heh, hoezo vraag je dan om gratis gs als je op #1 staat zou toch denken dat je er dan wel zelf voor kan zorgen. Helemaal als je de legendarische Simmesty bent
-
Persoonlijk vind ik het wel grappig. Hij word gepakt door iemand anders omdat hij het druk had, waarna ik vraag of hij gepakt is door die persoon. Krijg ik een vaag antwoord van hem terug en post hij dit op het forum. Misschien is hij nog steeds een beetje zoutig dat ik samen met Saartje zijn vloot een keer gesloopt had met een halt aan het begin van de uni, anders weet ik het ook niet.
-
Vind ik ook, beetje flauw dat je me probeert te imiteren. Wat de reden ook mag zijn. Misschien toch tijd voor een langere vakantie, even die Sunspot opzoeken. P.S. - Simmesty 28.09.2023 13:35:07 Gepakt door Sunspot? - Simmesty 28.09.2023 14:37:53 v mode? - Anubis 28.09.2023 15:56:40 wat boeit het? Doe je ding, en val me niet lastig. - Simmesty 28.09.2023 16:01:35 Niet je dag? Naja GLRB
-
Goedenavond, Ik heb helaas geen grondstoffen voor je. Heb je iets aan een goed humeur? Voor je grondstoffen moet je denk ik even bij Commodore Sunspot zijn, die heeft er net een hoopje bij gekregen vandaag. Mocht je toch iets hebben aan een goed humeur hoor ik het graag.