Search Results
Search results 1-7 of 7.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
AGS tegen oneervol Doelwit
a0nemanarmy - - Spel
PostAh okee dan zat ik een nulletje mis, bedankt!
-
AGS tegen oneervol Doelwit
a0nemanarmy - - Spel
PostOioi, Ik kan dit niet terugvinden in de algemene regels maar klopt het dat iemand met een vloot van 50 miljoen (50.000 punten) niet kan vluchten. Ook als de ratio 4,86:1 is en deze een lagere vlootontspanning ratio heeft aangeschaft? Alvast bedankt A0ne
-
Dat is dus niet mogelijk totdat mensen de insights krijgen die alleen op het forum vergaard kunnen worden. Deze soort communicatie bestaat niet in de game zelf en daarvoor bestaat dit forum, of vergis ik mij? Uiteraard zou er nu contact opgenomen kunnen worden met de GO maar wat is daar het nut van als hij dit zelf kan lezen en dan kan beoordelen? Aan een gesprek als dit gaat men veel meer informatie uit onttrekken. Ik geloof niet dat jullie het helemaal snappen, ik neem aan dat jullie zelf het …
-
Hier zou ik in een democratisch land met een recht van spreken wel even op willen reageren. Ik geloof dat dit soort "issues" juist open moeten staan voor discussies anders kan het spel sws beter opgedoekt worden. Indien dit niet bespreekbaar is en bij het geringste op slot word gegooid denk ik dat we allemaal slecht bezig zijn. De enige plek om dit te bespreken is op het forum en dat weten we allemaal. Wat is dit voor een plek als we het niet mogen bespreken? Kunnen we dan niet beter de GOs de g…
-
Beetje raar is het wel.... Wat is hier het nut van? Kan hij beter in v modus gaan en het universum verder laten spelen.