Search Results

Search results 801-820 of 937.

  • giphy.gif ik zag dat deze nog ontbrak in het topic. even hersteld, carry on!

  • Quote from ReformeD: “Dit is direct in strijd met de huidige regelgeving omtrend spelbederf. (ondanks dat ik vind dat de regels te streng zijn) ” we/ik zijn/ben gebanned voor minder in iedergeval, en dat was zelfs in de oude regelgeving

  • Gebouwen On Hold

    Jillian - - The Docks

    Post

    dit zou zo broken zijn, dan vallen mensen nagenoeg niet meer te raiden in de eerste paar dagen van een uni.

  • met een degelijke eco speed (7+) teken ik ervoor.

  • 9XUVp1A.jpg Wanneer komt die nieuwe server met top instellingen? dan kunnen we die coupons eens misbruiken om ouderwets te dm-hero-en

  • Quote from thjazi: “ik kan niks en werkelijk NIKS doen als nu een van de top 20 spelers mij zal aanvallen, het enige wat ik kan doen is ZSM mijn productie saven maar ik ben ook niet 24 uur wakker, daarom vind ik het zo jammer dat ik elke nacht mijn productie kwijt ben ELKE DAG op 4 facking planeten. ” Deff is een oplossing, als je het niet kan sparen voor groeimogelijkheden qua mines enzo, gooi het dan in deff. Dan blijft het iig nog bij jezelf. Laat geen vrachters in het begin van de uni achter…

  • een hoge eco speed, misschien een uitzondering op astro (dat die pas begint te tellen vanaf planeet 10 ofzo, dus 9 planeten, voor 10e astro 1 nodig) er zijn zoveel idee-en die variatie opbrengen. Al wordt het wel echt drama, met meer dan 25 planeten... maar das ook een leuke uitdaging ofc Vloot speed is allemaal leuk, maar 6x vlootspeed is als geen vlootsnelheid waar mensen in blijven hangen, dus hoger is zeker geen optie, ik zou vlootspeed niet sneller dan 4 doen. 3 mw's is pre (tenzij mijn ast…

  • UNI Specs aanpassing

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from swami_dude: “Mogen wij in Zagadra als doeluni van uni's die specs mochten aanpassen nu ook onze specs aan passen? Eco 7 zou wel mooi zijn, dan is Zagadra op elke punt de maximale uni van .nl ” eco x10 mag van mij ook ,maar x8 zal wel max zijn ofzo.

  • Merge

    Jillian - - Spel

    Post

    in de uni waar ik wel herplaatsingen gekregen heb met de merge, daar heb ik dus geen extra herplaatsingen gekregen vandaag. dus misschien alleen accounts met geen herplaatsingen?

  • Merge

    Jillian - - Spel

    Post

    dat bericht ging over accounts die al voor de merge in die uni zaten

  • Merge

    Jillian - - Spel

    Post

    frapant, terwijl ik dit schreeuw heb ik er toch 2 gekregen

  • Merge

    Jillian - - Spel

    Post

    Dus ik ben van cyg naar zaga gegaan, maar heb 0 herplaatsingen gehad. Klopt dit? vind het een beetje faag dat een acc elders opgebouwd, niets krijgt om zich aan te passen op het nieuwe universum. maar "al bestaande accounts pre merge" krijgen wel 2 herplaatsingen? krom.

  • Quote from JamesCameron: “Wat een prachtige binnenkomer HT!!! Super geprofiteerd van een fatale fout van de def Je hebt niks te klagen mrsaw, voorsprong of niet, je had gewoon moeten saven. Plus 50min off blijven na een hit in 6x speed had je sws een goed deel van je vloot gekost de 1e dag na de merge enjoy de gs aanvallers PS. helemaal niet ongewoon om met 10m punten (wat HT had) nog geen hyper 15 te hebben... ” trucker zit alleen over de 100 mil, die had die hyperm15 toch echt wel mogen hebben…

  • Quote from WaZ: “Ik, WaZ, zie mezelf wel een beetje als God. ” Copyright claim op je aars, Dat was ingame nick al (maar iets met AGV/aanstootgevende zooi destijds dat het niet mog) buiten dat... TL;DR giphy.gif

  • Wanneer is een slag eervol bij AGS?

    Jillian - - Spel

    Post

    laat ik het dan zo zeggen, ik heb ooit flink wat negatief eer gehad OMDAT er iemand een paar spio's halte, waardoor het dus "ags" werdt voor de berekening.

  • er wordt inderdaad niet gesproken over puntwaarde, maar dat is wel een goed nummer om op te berekenen of er daadwerkelijk ca 70% gerebuild is.

  • Wanneer is een slag eervol bij AGS?

    Jillian - - Spel

    Post

    is net zoiets dat je op iemand vliegt die eervol is, maar een mini accje halt een paar spio's en maakt het een ags, waardoor de slag oneervol is...

  • er is altijd een afwijking omdat er nog zoiets is als afronding; dus ik zie niets raars.

  • Merge

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from discordia: “Ik heb eigenlijk nog wel een vraagje over de merge. Kan je,je dm ook terug krijgen,je hebt nl die dm gekocht voor een bepaalde uni met die specs jou ranking enz,nu worden buiten jou om alles veranderd dus ook de reden van het kopen van die dm? ” kort antwoord: nee iets langer antwoord: Gaan ze nog over in discussie antwoord is dus nee.