Search Results

Search results 841-860 of 937.

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Jillian - - Algemeen

    Post

    dus nu moet ik het acc dat ik heb in de doeluni verwijderen? zit er al een soort van timeframe op wanneer die merge komt?

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Wish2Die: “En wat betreft het 'team zou zich harder moeten maken', dat soort uitspraken kan ik moeilijk serieus nemen als men niet eens weet wat er op de achtergrond tussen het team en GameForge precies besproken is/wordt. ” giphy.gif

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je uitpakt. ” giphy.gif gi…

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from paul-maximilianus: “dan nog even dit.... ReformeD, je praat veel te veel vanuit je eigen standpunt: ik wil master of the universe op militair blijven. Leuk maar lagere schoolstuf wat mij betreft. Slagers die hun eigen doeluni-vlees keuren. ” in Reformed zijn voorstel zitten 4 uni's in de zelfde groep als hem waar de nr1 meer militair heeft

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Dit komt op mij als een veel meer doordacht merge-plan als de momentele planning die puur op ouderdom gebaseerd lijkt.

  • ik ben het ergens hier wel mee eens, het gaat vaak om een paar miljoen grondstoffen ofzo, en dan in uni's waar die aantallen, echt niets meer voorstellen.

  • Gezien GO's spelers hun handje niet hoeven vast te houden voor het volgen van de spelregels, Kunnen we dan dat hele verhaal van spelbederf niet gewoon shift-deleten uit de regels? Dan hebben we weer een forumthreadje minder waarin Spelers klagen over Teamlers, en Teamlers klagen over de toon van spelers. Alvast bedankt, OT. Verder snap ik de frustratie van "uit het niets gebanned worden terwijl er normaal gewoon een waarschuwing is". punt is alleen; als er gezegd wordt dat GO's MOETEN waarschuwe…

  • #n00dles *pinkt traantje weg* tenor.gif

  • Aanpassing specs universa

    Jillian - - Spel

    Post

    Ze zijn altijd met andere dingen bezig. dit is gewoon een bericht om nog even een paar jaar extra te kunnen rekken, zoals altijd. We wachten tenslotte ook nog steeds op eea. aan wijzigingen die geloof ik al jaren goedgekeurd waren op dat engelse idee-en board.

  • Aanpassing specs universa

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Wish2Die: “Beste spelers, Helaas heeft onze Community Manager aangegeven dat deze plannen tijdelijk op pauze staan, daar ze voor nu met andere dingen bezig zijn. Wanneer ze hiermee klaar zijn dan zorgen wij ervoor dat ze deze specificatie wijzigingen gewoon weer oppakken en er verder mee gaan. Helaas dus niet het nieuws waarop velen zitten te wachten, maar we kunnen er helaas niets beter van maken dan dit voorlopig. We houden jullie natuurlijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Jul…

  • Spelbederf

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Quote from Knigge: “Swami het is ongeveer hoe het gezegd is, het gaat om extreme gevallen. Als jij in een tig eco uni speelt zal er sneller weer een mooie raid liggen, in dat opzicht ben je dus gewoon veilig. Daarnaast als je twijfelt over iets dan kan je de go/sgo van die uni vragen hoe die er naar kijkt omdat wij elk geval afzonderlijk moeten beoordelen. Volgens mij speel je in 1 of meerdere van mijn uni's en ik heb tot nu toe geen problemen gezien met je manier van spelen . ” punt is, dat als…

  • ogame terug populairder maken?

    Jillian - - Spel

    Post

    Er was paar jaar (kan ook al tig jaar zijn) terug reclame voor, zelfs op televisie. Totaal niets van gemerkt ingame

  • vlootsnelheid Eridanus

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Onderkoffer: “Sinds wanneer zijn GV's sneller als KV's? ” sinds forever, Basissnelheid van kv's verdubbelt bij impuls 5.

  • Mobiele versie ogame

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from odlaw: “Quote from Jillian: “Quote from Scaapiee: “Ik moet elke keer als ik op mn mobiel inlog weer naar de opties toe om hem om te zetten naar gebruik mobiele versie, hij slaat dit op de een of andere manier niet op. Meer mensen hier last van? Gebruik de meest recente versie van safari op de iphone 6+ (oud ding i know) ” zelfde probleem op s8+ ” Vreemd... geen probleem op eenzelfde telefoon... ” zal binnenkort nog eens kijken, het werkte heel lang, en daarna ineen 3-4 dagen op rij da…

  • Aanpassing specs universa

    Jillian - - Spel

    Post

    ik vond het idee van Blackduck juist wel wat hebben, het is natuurlijk nog een concept en niet uitgedacht, en de gerealiseerde "bonus" voor mensen met achterstand zou in de procenten eindigen ipv een hele productiefactor hoger. Ja, dermate mines hoger worden heb je automatisch al een factor die "het gat kleiner maakt" <= doelt alleen op dat mines minder "opbrengst per uitgegeven resource" opbrengen, het "gat" wordt daarmee niet gedicht gezien dat gat er al is, namelijk tientallen tot honderden m…

  • Aanpassing specs universa

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from WaZ: “Quote from TheDutchRitual: “Hoe meer eco hoe beter. Ik zie nu al mensen klagen als er een merg aan komt en ze moeten naar een uni waar ze dan gezien worden als zwak. deutconsumptie zou ook prettig zijn omdat HRM 15 recs een rib uit je lijf kostXD. ” En als je in alle uni's de eco verhoogd blijf je met precies hetzelfde probleem zitten, je verschuift het probleem alleen (zodat over een paar jaar de eco weer verhoogd moet worden etc). ” Om dat op te lossen, zouden de complete mech…

  • Mobiele versie ogame

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from Scaapiee: “Ik moet elke keer als ik op mn mobiel inlog weer naar de opties toe om hem om te zetten naar gebruik mobiele versie, hij slaat dit op de een of andere manier niet op. Meer mensen hier last van? Gebruik de meest recente versie van safari op de iphone 6+ (oud ding i know) ” zelfde probleem op s8+

  • welke motor voor recycler?

    Jillian - - Spel

    Post

    je gaat in de latere fases wel failliet als je paar stelsels moet vliegen met 500k reca

  • Regelgeving betreffend spelbederf

    Jillian - - Spel

    Post

    dus we zien t steeds vaker, (ivh tot totale spelers dan, eersr 1 op 1000 nu is het meer 1 op 50 die die ban vangt) Bans voor spelbederf. Er zijn geen duidelijke regels over. De bans worden gezet voor scenarios waar het totaal niet in context valt *knip* Waar houd het op? Buiten de obvious spelbederf gevallen (moedwillig 5-6x per dag elke planeet voor 100k gs bashen oid) zou er geen spelbederf mogen zijn, want dat hoort in t spel. *knip* RoadRunner 24/07/2018 11:00u - Zoals je ongetwijfeld weet h…

  • Oude gezichten?

    Jillian - - Algemeen

    Post

    nieuwe servers = geld minder servers = geen geld