Search Results

Search results 901-920 of 937.

  • chatbar problemen

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    opties > algemeen > chat "deactiveer chatbar" probleem opgelost. de chatbar is, schijtirritant. ik zoek ook nog een manier om de allychat gewoon uit te kunnen zetten

  • Maximaal aantal planeetvelden Uni Zagadra

    Jillian - - Spel

    Post

    De temperatuur in de tabel gaat over de MAX temperatuur, dus XXX t/m -130 graden, de berekening van deut fabriek/zonnesats is gebasseerd op de maximale temperatuur die de planeet heeft. Dat een maan veel kouder kan zijn is super spannend. Alleen is er niets op een maan dat beinvloed wordt door temperatuur. Tenzij je sats op je maan wilt bouwen voor de zonnewering ofzo?

  • Maximaal aantal planeetvelden Uni Zagadra

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Villain: “@RastaMen Je informatie klopt niet. ik heb net een planeet op plaats 3 met 200 velden. Het is een beetje lastig dat er geen accurate informatie is. ” dat kan dus, want bijna elke uni heeft bonus velden aan staan. +25 ofzo,

  • Maximaal aantal planeetvelden Uni Zagadra

    Jillian - - Spel

    Post

    *knip* RoadRunner 15/01/2018 15:30u - geknipt op verzoek

  • er zijn nog geen fleeters in Zag! dus we hebben je graag zonder maan. alvast bedankt, Het management

  • ook al zegt die dat er een verassing is, is het gewoon "kans" dat je wat krijgt.

  • Expedities speed uni's

    Jillian - - The Docks

    Post

    DM ook 6x zo duur

  • Expedities speed uni's

    Jillian - - The Docks

    Post

    Expedities zijn best leuk, maar idd, 1u zoektijd in een x6 uni is een beetje triest...

  • Zagadra

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Wadloper: “De hardloop sessie is al flink aan de gang ” dit is geen hardlopen meer dit is gwoon een dragrace

  • Hoe werkt vloot productie precies?

    Jillian - - Spel

    Post

    bij bepaalde uni snelheden is het de moeite om werf net iets verder te doen om (goedkoper) op die 1 seconde lg/zg of xers te komen.

  • Zagadra

    Jillian - - Spel

    Post

    x6/x6 met 80% puin, zit dan zo'n 11% rebuild factor bij met ruimtewerf denk dat ik hier maar koning idle ga spelen ofzo

  • Yakini

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Willy: “Top uni, denk dat ik start ” ik ben ook maar begonnen, eerste uni sinds... ik kan het me niet eens herinneren.. ik denk draco ofzo? (dat ik met de start meespeel iig)

  • Yakini

    Jillian - - Spel

    Post

    Quote from Hippe Springveer: “Eerste raids staan al uit hoor :o ” valt niet zoveel te raiden ivh tot alle gs die je al gedm'ed heb, nog geen 150 spelers hhahaha

  • verhaal hierboven is nu nog 2x zo mooi na die ninja.

  • Quote from Vice zodiac: “Ons doel? De nummer 1 alliantie spot pakken! ” succes veel succes Quote from Spacefighter: “ kan je me een prognose geven van wanneer je denkt de #1 positie over te gaan nemen? ” dit inderdaad, dan heb ik een idee met wanneer ik weer soortevan moeten opletten

  • Quote from Villain: “of ze netjes in een lijn gezet. def en rips:P. ” hmm plasma kanon - Ster des doods - plasma kanon even een vraag, als een ster des doods het formaat van een kleine maan heeft.... hoe werkt dit dan precies?

  • Bashing Waarschuwingen

    Jillian - - Spel

    Post

    het is een feature die toegevoegd is, die wanneer ze daar voor kiezen aangezet kan worden, vooralsnog alleen voor nieuwe uni's. duidelijk?

  • nieuwe uni's.

    Jillian - - Algemeen

    Post

    CZ: Fleet x2, Eco x6, 0.5 Deu, 70% DF, 30% DiDF, +25 Fields, 5 Galaxies. die maar dan met x4 fleet x6 eco lust ik op .nl wel. Maak die uni aan, merge een berg oude uni's ernaartoe. //profit.

  • Reclame Ogame?

    Jillian - - Algemeen

    Post

    Ogame heeft al vaker rondslingerende reclame gehad hoor, is niets nieuws

  • Quote from jettaz: “oke, raar 0_o ik gebruik chrome ” ik ook