Search Results

Search results 921-937 of 937.

  • ik deel deze bug niet met je. f81f92d25a.png

  • krijg bij het saven van subjes en daarna mw te veranderen ook de melding "geen vloten aanwezig" ook is de knop transport "actief" als je naar een locatie vliegt waar geen planeet zit. of dit door addons komt, geen idee ben te lui om daar naar te kijken^^

  • Maanvernietiging bescherming

    Jillian - - The Docks

    Post

    meer bescherming voor manen is een beetje.. overdreven. Beetje slim saven en je kan bijna niet gepakt worden, het is natuurlijk altijd nog het doel van het spel, anderen mensen slopen. Het moeilijker maken om anderen te slopen, of om gesloopt te worden haalt wel een beetje de spanning uit het spel

  • Maanvernietiging bescherming

    Jillian - - The Docks

    Post

    Quote from Danny: “100 Plasma's en zo'n 10k raket lanceerders op een 20% maan en verder geen grondstoffen of vloot. Maakt maantjes ploffen zeer onaangenaam en prijzig XD ” je hebt helemaal niet veel maandeff nodig om 6 waves van 1 a 2 sterren tegen te houden, 5k rl/kl en je bent er al. Neemt niet weg dat dat ook gewoon weg geipr'd kan worden, wel iets wat mensen nog wel is over het oog zien.

  • Vlootactiviteit

    Jillian - - Klachten en bugs

    Post

    het is hier beetje 50/50 soms laad die wel soms niet

  • Kruisers VS ster des doods

    Jillian - - Spel

    Post

    kruisers kunnen wel sterren slopen, Maar dan moet jouw wapen tech beduidend hoger zijn dan de verdediger zijn schild tech. sim er maar op los

  • Donkere materie in puin

    Jillian - - Spel

    Post

    17. 16 whateverrrr

  • Donkere materie in puin

    Jillian - - Spel

    Post

    op plekje 16 in zonnestelsel (en je ziet t duidelijk liggen :P)

  • Kolonisatie

    Jillian - - Spel

    Post

    deze komen dan gewoon aan

  • Vanaf hoeveel grondstoffen vlieg je?

    Jillian - - Spel

    Post

    winst is winst. maar voor 500k winst 2 dagen vloot rebuilden... is niet echt de moeite natuurlijk:p

  • Quantum top 100 miner

    Jillian - - Account trade Archief

    Post

    kan een slotje op

  • Quantum top 100 miner

    Jillian - - Account trade Archief

    Post

    acc heeft gravi, alle planeten liggen wel in zelfde mw maar niet in zelfde stelsel. Quantum is x3 speed met x1 vloot speed.

  • Donkere materie 9x event

    Jillian - - Algemeen

    Post

    ik kom het gemiddelde wel fixen. 15 expedities 5x dm o/ o/

  • Quantum top 100 miner

    Jillian - - Account trade Archief

    Post

    Quote from Maikie: “Ben jij een account seeker ofzo jettaz? Zie je zo een beetje op elk aanbod regeren en je hebt al diverse account toegewezen gekregen ” Account is dus ook nog steeds beschikbaar

  • Quantum top 100 miner

    Jillian - - Account trade Archief

    Post

    opnieuw, vorige overnemer is elders verder gegaan ruim 8 mil punten, Production41.755 (26.666 / 8.271 / 6.818) Daily Points Gained (geen offi's of iets) astro 21 staat aan. d'r ontbreken 3 maantjes (zijn geploft voor ik stopte) spreiding is niet echt aanwezig, alles ligt in 1 melkweg. d'r is nooit op gefleet, dus sprongpoorten zijn ook nooit gebouwd grin.png al is er wel iets aan opbouw aanwezig op de manen. Overal nano 4, mines 35-29-31 (enkele kristal 30s) antiraid deff overal aanwezig, al is …

  • Quote: “Fabje schreef Quote: “NoizeSuppressor schreef Wat is het betse om je MASSIVE def te beschermen tegen enorme aanvallen met vele rips? heb def zat maar wat is echt sterk? heb zelf ook wat rips” Kijk ook even naar je eigen defence! Ongeveer minimaal per 50.000 punten defence 1 ster des doods er achter. Ikzelf had een defence van 700.000 - 850.000 punten (uit me hoofd), en had er 16 rips achter liggen, was beter geweest als ik er 20 bij had liggen. Maar defence tegen rips, is gewoon rips!” E…