Search Results

Search results 221-233 of 233.

  • En nog maar eentje. Wederom succes met de rebuild maar dat komt helemaal goed. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger NB4 [TROL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 6.000 Kolonisatieschip 1 Ster des Doods 1 ___________________…

  • Nog een subje. Succes met de rebuild maar dat komt wel goed De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 13.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger NB4 [TROL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 6.000 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 142 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 2.00…

  • Vandaag deed league weer waar waardoor ik mij verveelde. Succes met de rebuild maar met die mines is dat zo gebeurd. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger NB4 [TROL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 6.000 Kolonisatieschip …

  • Minder schade, wel meer winst. Mooi gevonden ook. Geniet van de goodies

  • Schattig hitje, mooi gevonden Ach, klein maar fijn. Geniet van de winst.

  • Eindelijk een eerste hofje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 3.000 Zwaar gevechtsschip 10 Kruiser 450 Vernietiger 5 Interceptor 180 _________________________________________ Verdediger Jozef10 ________________________________________________ Klein vrachtschip 9 Groot vrachtschip 3 Licht gevechtsschip 13 Zwaar gevechtsschip 12 K…

  • Quote from Kaj: “Quote from StewieGriffin: “Mooi hitje Leuk winstje P.S. Als je wat beginnend fleet advies wilt kun je altijd bij mij terecht hé! kusje Anarchy ” Leer eerst maar eens raak schieten met maankansjes OT: Oja GL met de RB defender ” Ja, dalijk schiet ik wel raak Gelukkig zijn jouw piloten wel lief dat ze raak schieten veel plezier met de winst, investeer ze maar in MK's haha

  • Mooi hitje Leuk winstje P.S. Als je wat beginnend fleet advies wilt kun je altijd bij mij terecht hé! kusje Anarchy

  • Verkoop deut

    StewieGriffin - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Hallo, Ik verkoop deut, geef maar bericht als je interesse hebt ign: Anarchy

  • Wat ik me afvraag is of de spelers die de GS missen zelf niet een PM sturen naar de speler met wie ze deut ruilen?

  • Sorry maar de verantwoordelijk ligt bij de speler niet bij de GO. Als je je niet aan de regels houdt mogen ze je een ban geven. Zeker als het vaker gebeurd is dit gewoon terecht. Ik heb vroeger vaak zat deutboeren gehad maar nooit een ban gekregen omdat ik niet op tijd was. Ik handelde direct. Ik ging niet zeggen stuur maar en ik stuur het wel na. Gewoon direct. Als het niet kan wacht het wel. Ga gewoon secuur te werk en je hebt deze problemen niet. Ja, ik vind dat een GO eerst moet waarschuwen.…

  • Spelbederf

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Quote from Bolder: “Quote from StewieGriffin: “1. Doelloos manen opblazen van mensen zonder enige winst eruit te halen. ” Meestal blaas je een maan en hoopt dat er vloot terugkomt, maar zeker is dat nooit, dus mag van de lijst. Quote from StewieGriffin: “ ” ” Meestal ja. Maar soms gebeurd het dus puur om te treiteren omdat iemand iets doet wat een ander niet aanstaat. In dat geval is het dus wel spelbederf.

  • Spelbederf

    StewieGriffin - - Algemeen

    Post

    Over spelbederf; Iedereen vindt iets anders spelbederf. Wanneer het spelbederf is, is dus gewoon een mening. Overigens denk ik wel dat MOD's GO's noem ze maar op hier heel luchtig over doen en zich niet verdiepen in wat er daadwerkelijk gaande is. Spelbederf: 1. Doelloos manen opblazen van mensen zonder enige winst eruit te halen. 2. Doelloos IPR's gooien omdat iemand iets doet wat je niet aanstaat. 3. Continue bashen zonder enige rendabele winst (afhankelijk van punten aantallen natuurlijk). In…