Search Results

Search results 101-120 of 233.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 30.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 989 Kruiser 706 Slagschip 2.391 Recycler 6 Spionagesonde 24 Zonne-energiesatelliet 286 Vernietiger 201 Raketlanceerder 670 Grote laser 59 Gausskanon 9 ______________…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [DIE] ________________________________________________ Interceptor 20.000 Klein vrachtschip 5.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 76 Groot vrachtschip 768 Kruiser 540 Slagschip 796 Recycler 12 Vernietiger 162 Raketlanceerder 332 Grote laser 80 Gausskanon 4 Kleine planeta…

  • @Kamikaze Nee ik ben het niet. Mijn topic is ook nog steeds open. Blijkbaar is het niet makkelijk een account te krijgen hier.

  • Uriel rank 6 aangeboden

    StewieGriffin - - Account trade

    Post

    Ik wil hem wel hebben

  • Als er iemand is die zijn account weg doet, hoor ik het graag. Wil graag een account in Uriel. Gooi het maar hier of in mijn PM.

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verdediger Director Explorer [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 400 Groot vrachtschip 117 Licht gevechtsschip 638 Kruiser 646 Slagschip 1 Kolonisatieschip 1 Recycler 73 Spionagesonde 17 Bommenwerper 1 Zonne-energiesatelliet 51 Intercept…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verdediger Director Explorer [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 152 Groot vrachtschip 101 Licht gevechtsschip 575 Kruiser 508 Slagschip 3 Recycler 18 Spionagesonde 50 Reaper 116 Raketlanceerder 114.191 Kleine laser 2.264 Gausskanon 8 Io…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Ster des Doods 400 _________________________________________ Verdediger Director Explorer [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 80 Groot vrachtschip 43 Licht gevechtsschip 140 Kruiser 194 Slagschip 7 Recycler 6 Interceptor 4 Reaper 50 Raketlanceerder 84.173 Kleine laser 5.192 Gausskanon 10 Ionkanon …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Interceptor 10.000 Klein vrachtschip 13.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.167 Recycler 356 Zonne-energiesatelliet 1.575 Crawler 775 Raketlanceerder 5.682 Grote laser 132 Gausskanon 259 Ionkanon 260 Plasmakanon 106 Kleine …

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 390 Groot vrachtschip 1.017 Kruiser 26 Recycler 65 Spionagesonde 50 Zonne-energiesatelliet 600 Interceptor 15 Crawler 665 Pathfinder 2 Raketlanceerder 1.159 Gausskanon 311 Pla…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 1.373 Zwaar gevechtsschip 40 Recycler 1 Zonne-energiesatelliet 1.383 Interceptor 2 Crawler 610 Gausskanon 40 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planeta…

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-12-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller DMT [DIE] ________________________________________________ Kruiser 6.169 _________________________________________ Verdediger Renegade Trojan [MLFA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.145 Licht gevechtsschip 8 Zwaar gevechtsschip 6 Kruiser 9 Recycler 18 Zonne-energiesatelliet 38 Grote laser 345 Kleine planetaire schildkoepel 1 ________________________________…

  • Hier kunnen we beide de slagen posten die gemaakt worden...

  • Goede middag! Het zou eens tijd worden dat er een oorlogsverklaring zou komen. Deze speler vind het nodig om te scripten. Dat is natuurlijk onacceptabel. Aangezien admins er weinig mee kunnen omdat het moeilijk is om het te bewijzen op advies van een admin maar een oorlogsverklaring de deur uit. Enige reden dat die oorlogsverklaring er komt is zodat ik geen rekening hoef te houden met de bashing regel. Oorlog stopt enkel als meneer zijn account uit de uni is. Prullenbak in of andere uni via grav…

  • Quote from Piraat: “Quote from StewieGriffin: “Hoe bedoel je? Je bent zelf ook niet vies van kopen. ” die volkany is abnormaal man , eerst eens kijken dan oordelen lijkt me een goeie beslissinghij heeft het 1x gedaan en slim gedaan , en dat om die volkany te slopen ” Kopen is kopen.. Niet een vinger wijzen als je er zelf ook aan doet

  • Hoe bedoel je? Je bent zelf ook niet vies van kopen.

  • Quote from veteraan: “Quote from StewieGriffin: “Lekker, Jammer dat ogame geen perma ban geeft aan accounts die scripten. ” Zoo echt wel. Het duurde ook een paar maandjes voordat er een aantal echt geband werden en na een relatief korte ban kunnen ze gewoon weer spelen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het beleid rondom het opsporen en bannen van scripters. ” Even infiltreren bij de mod's zou ik zeggen

  • Quote from veteraan: “Quote from INSIDIOUS: “whahaha ik heb niks te bewijzen in uriel xd kijk de raportjee maar jij daarin teven mag nog.wel wat.posten xd tot nu toe heb jij aleen grotemondnop forum gehad maar meer ook niet xD ik daarin tegen heb iedereeen aangepakt en qan stront gespeeld dus laat jij eerst maar is wat zien spuit 11 Kami @ 27-10 20.05 | Pré warn, we weten het ondertussen wel. PM verstuurd. ” Ok. Doei. OT: Iemand anders die wel normaal is die dit acc wilt? ” Ja ik. Mits die Frika…

  • Quote from INSIDIOUS: “en weer pompt meneer er 500 euro in hahahahaha 2x toe ben je al af gegaan xd lekker blijven investeren indat gesloopte acount xd zonde man xd hoe het ook went of keeert waar jeje acount ook heen merged xd aand punten al altijd te zien zijn dat insi piraat toch net even iets 2 much was hahahaha ik gaat even lekker genieten van het weekend ” Als je zo een grootspraak hebt moet je dat doen uit de v-modus. Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het is niet meer om aan te zien.