Search Results

Search results 141-154 of 154.

  • jaah dan vind ik eindelijk wat lekkers, heb ik geen subs en is het cross gala ... >< anyway haal ik er alsnog een aardige winst uit terwijl ik alleen het moeten spyen^^ Gl@rb swami, maar dat moet je wel lukken. Zo ervaren als je bent

  • iedereen zit hier maar de uni leeg te roven en dit is alles dat ik kan vinden leer eens wat delen boys anyway klein hitje On 12-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Battlecruiser 5.000 _________________________________________ Defender het gevaar ________________________________________________ Small Cargo 20 Light Fighter 13 Battleship 152 Solar Satellite 489 Rocket Launcher 14.678 Light Laser 50…

  • oi wat loop je men farm te slopen ? lekker winstje tho ...

  • was weer even geleden dat ik bij mijn farmpje langsging... meer losses gedraaid dan gesimmed maar alsnog aardig winstje wat wil je dan ook op 1100 plasmas On 06-02-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Large Cargo 2.500 Cruiser 10.000 Battlecruiser 5.000 Light Fighter 50.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] ________________________________________________ Large Cargo…

  • ik heb blijkbaar een stabiele farm die niet weet wat maantjesplaatsen is ... lanxhitje ' meer ripkills huey ' On 29-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Destroyer 500 Light Fighter 15.000 Small Cargo 5.000 Cruiser 10.000 Battleship 1.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] ________________________________________________ Small Cargo 1 Large Cargo 3.400 Solar Satelli…

  • gwn wat spam ... vond 4 k kv op de planeet achter volle productie dus de stoute schoenen aangetrokken. On 28-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 3.000 Cruiser 5.000 _________________________________________ Defender Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 4.000 Solar Satellite 517 Rocket Launcher 1.600 Plasma Turret 40 Small Shield Dome 1 Large Sh…

  • gisteren ( nouja vannacht ) cross gala gevlogen voor em... Nu komt ie dichterbij liggen ... eerste ripkill Moet ergens wel nog leren hoe ik kan simmen met 75 % grondstoffen jatten want daar had ik wederom geen rekening mee gehouden On 27-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 2.500 Battleship 1.000 Destroyer 500 Cruiser 10.000 Light Fighter 14.900 ________________________________________…

  • zal maar eens beginnen met normale hitjes altijd leuk om een vrachtvlootje te vinden op de radar. wel nog veel losses maar je moet wat als je nog geen echte vloot hebt On 27-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Small Cargo 2.000 Light Fighter 10.000 Cruiser 10.000 _________________________________________ Defender Haru_Kitsu [ESA] ________________________________________________ Small Cargo 1 Larg…

  • vlootje begint te groeien leukere dingen gezien maar die lukten allemaal niet helemaal ... On 27-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Cruiser 5.000 _________________________________________ Defender wazieflo [MoO] ________________________________________________ Large Cargo 165 Battleship 49 Espionage Probe 100 Solar Satellite 100 Rocket Launcher 1.442 Light Laser 1.894 Heavy Laser 346 Gauss Canno…

  • Quote from Sempi: “Geen naraid meer gedaan? Aan je buit te zien was er wel meer te halen of viel het tegen? Feli met je eerste slag!! Succes met herbouwen Warlord. Was het een maanpoging? ” maantje had ie er al. De gs vielen wel mee, maar dit zijn mijn enige xx haha. Pas tegen het weekend begin ik echt aan vloot dusjah. vond het gewoon wat stil in de uni dus vandaar de post meer

  • gewoon een gevalletje van ' nog geen post gedaan sinds ik dit account heb ' niets speciaals maar ach beter dan een i'tje On 24-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Cruiser 1.000 _________________________________________ Defender Warlord ________________________________________________ Small Cargo 4 Light Fighter 861 Rocket Launcher 424 Light Laser 1.311 Heavy Laser 225 ____________________________…

  • en daar is men 2de alweer iets groter met ook wel weer iets meer losses maar desalniettemin leuk winstje We gaan omhoog in de lijsten. On 03-01-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Cruiser 1.000 Battleship 1.000 Battlecruiser 400 _________________________________________ Defender Consul Scorpius ________________________________________________ Small Cargo 962 Cruiser 481 Battleship 87 Colony Ship 1 E…

  • werd eens tijd voor mijn eerste hofje. Doel was dan ook om dat dit jaar nog te doen maar kwam wat tegenstand ( kuch sempi kuch ) achja bij deze De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller barcodeplayer [Playbook] ________________________________________________ Kruiser 600 Slagschip 800 _________________________________________ Verdediger Kreela [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 170 Recycler 45 Bom…

  • Enkel 300 gv's ofzo daarvan zijn gesponserd. De rest heb ik gehaald bij i'tjes geen zorgen. Dit heb ik inderdaad zo terug gebouwd komt goed. Kom eens terug uit vm tho. Een hitje maken en in smurfenmodus vluchten vind ik minder niet dat ik je aankan maar toch.