Search Results

Search results 121-132 of 132.

  • Nieuwe Specs Gemini!?

    Mighty-Me - - Algemeen

    Post

    puin mag omhoog def naar puin zou ook leuk zijn, vooral voor die stomme turtles die plat moeten zoals nick al aangaf en de vlootsnelheid kan voor mij best 1 of 2 lvl's omlaag naar 3 of 2 tevens deutverbruik mag van mij ook wel wat omlaag!!

  • Zo.. Had vandaag voor het eerst sinds de merge eens wat meer tijd dan de hele afgelopen week tezamen.. Zodoende deze morgen maar eens een maantje uitgepikt, heen gesprongen en gaan rondkijken... Kwam na n beetje zoeken dit schattig vlootje tegen achter zen defje... Snel simmen, hmmm maar 6m winst.. Vervolgens op zoek gegaan naar allymaatje om m samen te prakken en in de middag was mk in staat mee te vliegen.. Zo zag de winst er n stuk leuker uit, dus maar even gewacht, vanmiddag nog eens gekeken…

  • Laat ik dan ook maar even hallo komen zeggen hiero xP Kwam dit tegen toen ik wat aan het rondkijken was.... Duidelijk dat men hier (net als overal) teveel op defence vertrouwd... Hoog tijd daar verandering in te brengen def gl@rb.. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [RCN] ________________________________________________ Bommenwerper 2.000 Vernietiger 2.000 Slagschip 5.000 Interceptor 3.000 ________________________…

  • lkkr bezig, doe r wat leuks mee def gl@rb

  • Merge

    Mighty-Me - - Spel

    Post

    leg mij dan maar eens uit hoe men dit gaat oplossen... nu moeten kiezen voor iets wat straks weer gaat veranderen waardoor je dus eigenlijk nu een andere keuze had moeten maken als je dat geweten had..... want als de veranderingen daar zijn kan je niet even alsnog naar die andere uni waar je eik veel beter had geweest maar niet naartoe gegaan bent vanwege concrete bezwaren (snelheid in u3 is totaal niet met een RL en WERK te combineren, tenminste niet als je geen werk hebt waarbij je continu ach…

  • Merge

    Mighty-Me - - Spel

    Post

    Quote from Lord: “Quote from Legend.bdr: “Wanneer worden de specs gedaan? Mindere specs krijgen omdat gf geen zin heeft om het merge verhaal goed te regelen. Graag snel achteraan gaan aangezien wij ook worden opgescheept met een merge die niet goed geregeld is. van x7 eco naar altijd minder en punten aantal x5. Bedankt daarvoor, nu nog een passende oplossing. ” Na aankondiging van de merge hebben wij de spec wijzigingen op pauze gezet, dus niet van tafel geveegd. Ons plan is om dit na de merge w…

  • De merge, En nu?

    Mighty-Me - - Algemeen

    Post

    Quote from Jillian: “ Gf ontneemt mij de optie om mijn gekochte DM mee te nemen naar de doeluni waar ik in wil spelen. ” In gewoon kort nederlands : GameForge STEELD hier letterlijk je geld..... Wist niet dat ze ZO omhoog zaten dat ze onschuldige spelers nu ook al moeten gaan bestelen... Vraag me zelfs af of dit wettelijk uberhaubt wel mag... Volgens mij is diefstal toch echt nog steeds n strafbaar feit, waar dus ook straf op staat... Het lijkt mij dus dat je hier wel degelijk op een of andere m…

  • betel idd

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Mighty-Me - - Algemeen

    Post

    zowieso betelgeuze moet met rust gelaten worden... deze uni is nog veel te jong om te gaan mergen en draco zou n doeluni moeten zijn ipv dat deze ergens bij gezet wordt... pega met al zen genaai en net aan geen spelbederf is geen optie... u3 met single speed en de oudste (en dus ook grootste accs van nl) ook niet en gemini wat dan weer gelijk 2x zo snel is is ook geen optie.....

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Mighty-Me - - Algemeen

    Post

    Denk als dit doorgevoerd wordt dat dit ernstig veel permanente vm's, account deletes of indd suicide hits zoals pietje juist al zegt op gaat leveren.... Is dat wat we willen ??? Denk t niet.... Nogmaals kom dus met zinnige doelunis voor de unis die gaan verhuizen en nog veel belangrijker ; laat de nieuwe uni's zoals betelgeuze e.d. nog minimaal n half jaar gerust...

  • Alternatief voorstel merges Ogame.nl

    Mighty-Me - - Algemeen

    Post

    Voor mij hoeft die hele merge niet... tenminste niet zo... Speel in 2uni's, Draco en Betel, deze gaan beiden ergens anders heen verhuizen..... Betel is een net opgestarte uni zoals The_Mk ook al eerder aangaf, waarom moet deze uberhaubt gemerged worden??? Met dusdanige verschillen dat spelen na de merge iig voor het meerendeel van de betelspelers onmogelijk wordt... Verder is voor draco eigenlijk geen reeele doeluni gesteld... Enige wat enigszins een optie zou kunnen zijn is naar u3 maar daar zi…

  • zucht... altijd wat met GF... :s heb tzelfde probleem....... ik neem aan dat eventueel gesloopte vloten door dit gezeik wel op 1 of andere manier door de go's vergoed gaan worden?????????????????