Search Results

Search results 341-360 of 452.

  • Pooooh. Moest ik ineens een dag naar kantoor vanmorgen met een wekker die uiteraard veeeeel te vroeg afging ! Maar gelukkig nog wel een paar minuten over voor een spio rondje bij mijn bestie, en ja hoor die lieverd had weer een ontbijt voor me klaargemaakt. Dus maar even het ontbijt opgehaald en heeerlijk lopen smullen Thanks voor de goodies en GLRB Jenske. giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________…

  • Als grondlegger kan ik je mededelen dat het wel een erg zware functie is binnen de alliantie. Ik moest toch eenmaal een rang aanmaken met alle rechten, voor ik alle alliantie taken kon delegeren naar mijn onderdanen (ps. als een alliantielid dit lees, onderdaan staat uiteraard gelijk aan schatje). Na die zware en vermoeiende taak, kan ik eindelijk zonnen op de savanne

  • Independence

    Lange Giraffe - - Ex teamleden

    Post

    Ah jammer Inde, het gaat nog rustig worden zo !

  • u3 top 2 acc !

    Lange Giraffe - - Account aangeboden / ruil

    Post

    Misschien anders even aangeven waar de potentiële overnemer aan moet voldoen in jouw ogen? Dat vergroot de kans dat jij iemand gaat vinden voor het account, of dat de eisen misschien wat bijgesteld moeten worden omdat die ene mammoet toch al een tijdje uitgestorven is hier

  • de buik al helemaal volgegeten met al die deutsubs, kon deze geit het nog eenmaal voor elkaar krijgen om overeind te komen. Oh oh oh wat zit die luiheid toch altijd in de weg, maar gelukkig was er net op tijd die ingeving om ook nog op tijd te zijn voor de puin. Of hij liet het speciaal voor me liggen, want mijn lieve vriend was helaas alweer online. In ieder geval thanks voor de goodies en GLRB Jenske giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-08-2021 --:--:--, toen het tot een ge…

  • Als een ware Romeo-geit ben ik maar weer eens het balkon opgeklommen van mijn Julia. Uiteraard met een zangorkest op de achtergrond, zoals een geit beaamt. En wat was het weer smikkelen net als die andere subjes, een en al romantiek Thanks voor de goodies en GLRB Jenske giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 28.954 _____________________________…

  • Met het strandweer voorbij, toch maar even de stoute slippers aangetrokken op zoek naar heerlijke giraffensnoepjes. En ja hoor daar liep mijn snoetje weer eens tegen een lekkernij aan! Thanks voor de goodies en GLRB! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [SFs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 26.949 Zwaar gevechtsschip 8.375 Kruiser 3.832 Slagschip 2.044 Interceptor 1.2…

  • Maar weer even over het hekje van de buren geklommen en ja hoor.. daar lag weer een volle schuur met grondstoffen Achterin inparkeren en de kar maar weer volladen! Dat doet de geiten op de kinderboederij wel deugd Thanks voor de goodies en GLRB Jenske. giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-07-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 7.500 _________________________________________ Verded…

  • Quote from odlaw: “Prachtige slag... denk ik... Hoi @Bolder wat geweldig dat jij ook nog leeft! ” Speel jij hier ook nog @odlaw, of ben je inmiddels al helemaal uit de kaart geknipt? G3M_Wheres_Waldo-1140x570.jpg

  • Het gras is altijd groener bij de buren, dus maar weer even wezen grazen bij onze favoriete deuteriumboer. Naast wat deutsubjes overvallen, was het ook nog even wat gevechtsgeiten aan het werk zetten. En pats! boem! ... ze hebben hun verlof weer verdient Thanks voor de goodies en GLRB Jenske, al zal je het kietelen niet merken. giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-07-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ______________________________________…

  • Chaos universum

    Lange Giraffe - - Spel

    Post

    Alsnog lijkt het mij beter om de drempel zo hoog mogelijk te houden voor de toetreding van "legale" cheaters. De kans dat een cheater vanuit het buitenland komt, lijkt mij niet al te groot. Tenslotte zijn er genoeg buitelandse servers die een stuk actiever zijn. Met het starten van een NL cheat-uni, dan kan je er geld op inzetten dat die merge vanzelf komt

  • Chaos universum

    Lange Giraffe - - Spel

    Post

    Op zich wel lachen om te zien hoever mensen gaan om in een cheat-uni te stijgen. Maar niet als het als springplank gebruikt kan worden om vervolgens te mergen in een eerlijke uni. Want met het geringe spelersaantal lijkt me dat uiteindelijk het enige einddoel. Dus doe maar gewoon niet

  • Helaas was er geen tijd meer om te smikkelen van meer locaties, maar deze deut sub ontkwam niet aan mijn geitenvloot. Nom nom nom en maar weer terug naar het strand met de hoefjes omhoog Strandmodus ON Thanks Jenske en GLRB giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Pathfinder 6.000 _________________________________________ Verdediger Jenske [GZV] ____________…

  • Lig ik daar van de week heerlijk met de hoefjes omhoog, zie ik ineens een rood knipperlicht verschijnen.. spionagesondes richting mijn geitenparadijs!!? !? Uiteraard gelijk een onderzoek gestart naar wat spionagesondes ook alweer zijn! Waarbij mijn liefdevolle geitenonderzoekers aankwamen zetten met onderstaand resultaat: (Hidden Content)(Hidden Content) Vanmorgen maar eens naar het ochtendgymnastiek gebruik gemaakt van deze magische uitvinding en ja hoor bingo! Nom nom nom Thanks Jenske en GLR…

  • Oooh je hebt warme kadetjes gevonden! Smikkel ze GLRB RonaldN

  • Polaris Rang 1 Account

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    Een beetje van zijn 580 mil economie plukken en je stijgt enkel sneller tot er een keer een merge komt.

  • Aankomende update?

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    Quote from Spacefighter: “@Lange Giraffe Gewoon 3 allianties hebben. Met semi inactieve dummy account als alliantieleiders xD. En hoppen naar behoefte Ik voorzie totaal geen problemen ” Haha exact dat is ook nog een optie, 2/3 man regelen uit een andere uni is voor menig speler wel te doen.. Maar zoals het nu verteld wordt hoeft het niet eens zo moeilijk. Alliantie verlaten, nieuwe alliantie oprichten, klasse kiezen en even 5 minuten wachten.. nom nom nom !

  • Aankomende update?

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    En de eerste klasse keuze is gratis net als bij de persoonlijke keuze? Want als je dan wil wisselen is het simpelweg even een nieuwe alliantie aanmaken

  • Populariteit Ogame

    Lange Giraffe - - Algemeen

    Post

    Quote from DeltaHalo: “Lol je laatste zin getuigd van weinig vertrouwen.. kan ik helemaal begrijpen hoor. Er wordt zelden geluisterd.... Maar, ik heb besloten 1 poging te doen, en eens te kijken of er nog überhaupt het idee bestaat te ontwikkelen voor Ogame. Mocht die boodschap zijn dat dit spel is wat het is en langzaam wordt uitgefaseerd dan weten we dat ook maar en hebben we lol zo lang dat nog kan. ” Ik schud het zo even uit m'n mouw en het is niet eens mijn vakgebied, daar hebben ze vast we…