Search Results

Search results 61-80 of 148.

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Anuvinda wil alles ontmoeten wat warmbloedig is en een hartslag heeft

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Teleurstellend dat je de vragenlijst nog niet hebt beantwoord. Ik leer je graag wat beter kennen.

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Waarom is dit topic nog niet gesloten omdat kans op ontsporen van het topic?

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Ben je een aapje? ken je een aapje? heb je een aapje? Is je moeder een aap? ben je een meeuw? ken je een meeuw? heb je een meeuw? Is je moeder een meeuw? ben je een zombie? ken je een zombie? Is je moeder een zombie? zit er een zombie onder je bed? zit er een zombie onder het bed van je ouders? zit er een zombie in je kast? zit er een zombie in de kast van je ouders? zit er een zombie in je computerkast? Zit er een zombie in je muismat? Zit er een zombie in je printer? Zit er een zombie in je ku…

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Je ouders niet willen dat je je lover ziet? Je email adres gehackt is? Je gezin omkomt bij een auto ongeluk en jij het overleeft? Je keihard tegen de auto van de buurman aan bent gereden en hij een deuk heeft? Je spontaan je pincode vergeten bent? Je een blackout krijgt bij je centrale examen? Je alleen het eerste en het laatste uur les hebt? Je een mentor krijgt die je helemaal niet wilt? Je je eigen operatie bewust meemaakt maar nix kan doen? Je alleen thuis bent en allemaal vage geluiden hoor…

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Favo website: Favo Idol: Favo Disney-Film: Favo forum: Favo Looney-tune: Favo Openbaarvervoersmiddel: Favo Bioscoop: Favo Superheld: Favo "Schurk": Favo Fantasmaak: Favo uitspraak (van iemand anders): Favo familielid: Favo dier: Favo Sport: Favo getal: Favo kleur: Favo band: Favo zanger: Favo zangeres: Favo acteur: Favo actrice: Favo film: Favo ComputerSpel: Favo gezelschapsspel: Favo kaartspel: Favo drank (met alcohol): Favo drinken (zonder alcohol): Favo sigaretten-merk: Favo shampoo: Favo gel…

  • Anuvinda

    TimmiT - - Ex teamleden

    Post

    Hoi Anu. Je hebt 48u de tijd. Naam: Nickname: Woonplaats: Geboortedatum: Lengte: Kleur ogen: Schoenmaat: School/werk: Rook je? Hobby's: Broers/zussen: Heb je verkering/een relatie? Piercing: Tattoo: Vakantieland: Is er iemand die je niet zal terugschrijven? Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Wie zou je graag ontmoeten? Wie bewonder je enorm? Meest sexy personen: Favoriete slaapkledij: Favoriete auto: Favoriete film: Favoriete …

  • Board Titels verkeerd

    TimmiT - - Klachten en bugs

    Post

    Dit is het begin van het einde

  • Nieuw gebouw: Universiteit

    TimmiT - - The Docks

    Post

    Waarom? Tegen de tijd dat je dit kan bouwen, ben je ook al wel zover dat je onderzoeken gewoon afkoopt

  • Quote from Alpatsjino: “Pft, aanvalsblokkade tot 10 uur morgenochtend is wel beetje overdreven hoor. Wat moet ik nou doen op m'n werk in hemelsnaam ” Werken.

  • Discussiedraadje: Nieuw universum Deimos

    TimmiT - - Algemeen

    Post

    Gelukkig hebben wij net vakantiegeld gehad. Wie wil er samen een account managen?

  • Merge?

    TimmiT - - Spel

    Post

    Laten we met zijn allen voor het hoofdkantoor van Gameforge gaan protesteren! Tentjes opzetten en niet meer weggaan voordat ze een merge regelen!

  • Meeting Ogame.nl

    TimmiT - - CommunityNL Meeting

    Post

    Niet zo trollen Kreela. Je hebt je helemaal niet aangemeld

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Jullie lynchen Treinrek, hij was de burger Er is geen lunch vannacht... Dat betekent dat de goedjes winnen! Gefeliciteerd Space&consorten. (1 vs 1 met Space als BM) Rollenlijst: Robbendinho: Weerwolf Space: Lam Yoshi: Heks Villain: Ziener Wadloper: Burger Wish2Die: Burger Hysteria: Weerwolf Vliegende Hollander: Burger Straatveger: Weerwolf Anuvinda: Burger Gambit: Jager Davy: burger Apoc: Cupido Treinrek: Burger

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Wanneer iedereen instemt, kan ik versnellen. Laat dat weten in je post.

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Zeer binnenkort start er weer een Whatsapp-weerwolf. Mensen die hier inactief zijn, lijken daar meer actief. Laat me even weten of je mee wilt doen, dan voegen wij je toe. Een van de hosts is Robbendinho. Je kunt ook hem je nummer PM'en. Met nummer wordt vertrouwelijk omgegaan enzo. Straatvegert heeft zich al aangemeld, jij toch ook?

  • WW130 STEMTOPIC

    TimmiT - - RP & WW Archief

    Post

    Jullie lynchen hysteria, zij was de weerwolf De weerwolven grijpen Villain, hij was de ziener. Volgende ronde: dinsdag 21u30, tenzij versnelt.

  • Vega rang 4

    TimmiT - - Account trade Archief

    Post

    Misschien wil @Knigge deze wel hebben

  • Quote from renederoij: “hoe het zit even uitleggen hij stuurt mij een bericht ik gun je de gs dus ik wil op jou vliegen ik zeg nee doe ik niet.wil geen ban en wil het fair doen. 2e zegt ie ik laat me vloot toch liggen .dus ik met go's gepraat hoe dat zit want het wil niet zeggen als iemand mij pmed met je mag me crashe dat ik niet meer mag vliegen.ik heb niet om een pm gevraagt. dus vanacht laten liggen en vanmorgen gegaan .goedkeuring van de slag is er prima s6 in rl of rb ” Dus als een ander h…

  • Quote from Peter Pan: “dit schijnt die in de avond voor de slag gezegt te hebben tegen rene. hier is ook contact over geweest met knigge en hysteria ( goedkeuring voor slag). de slag is vele uren later pas gemaakt (omdat ik lekker ging slapen, en de rest werken). hier is toen dus toen hij dit gezegt heeft ook niet op gevlogen(vrees voor mogelijke halters/trap) en pas de volgende dag toen hij off was met 3 man opgevlogen toen er zekerheid was hij offline was(vroeg in de ochtend) ” Geloofwaardig