Search Results

Search results 41-60 of 67.

  • On 17-02-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Het is nooit leuk om aan de verkeerde kant van een gevechtsrapport te staan, maar toch post ik deze: Oorzaak, ik zat achter mijn PC was online en Gambits wist het ook, maar toen kwam rond etenstijd er altijd iets tussen: Vrouwtje had een nieuwe keukenkraan besteld omdat oude wat lekte, en dan komt die per post binnen en moet per direct worden gerepareerd. Dus ik aan de gang, wat blijkt; afsluit kogelkraantje voor de keukenkraan begint s…

  • ThnX! for the GL@RB, komt goed. Komt altijd goed. OG en Famke proficiat, ik was in slaap gesukkelt. En volgende morgen pas wakker! Hahaha.

  • Aanvalsblokkade Gemini

    Obi12try - - Klachten en bugs

    Post

    In Xalynth ook dus overal wss?

  • Ontluchten

    Obi12try - - Algemeen

    Post

    Zorg ervoor dat de drukmeter op 1,1 bar staat. Dit drukmeterje zit meestal in de buurt van het expansie vat. Dat is zo'n rood vat bij je ketel. De bovenkant waar de leiding is aangesloten is de "water "kant, de onderkant is de "lucht "kant. Dit is het expansie vat. De lucht kant moet hol klinken. Dit kun je eenvoudig testen door er met een schroevendraaier aan de zijkant tgen aan te tikken. De waterkant moet dicht klinken, en de lucht kant wat holler. Bij je expansie vat moet een vul nippel zitt…

  • Mooi gedaan Scaap! Scherp tussen zijn offline tijden gevlogen. Heb echter wel een vraag aan de verdediger, en ik vraag me dat vaker af: Uit nieuwsgierigheid: Heb je onder het werk je vloot gesaved en door een verplichting niet on line kunnen zijn? Heb ik ook vaak meegemaakt. Als je werkt niet spelen, zorg dat je save aankomt wanneer je online bent. Zo belangrijk, anders ben je de l*l. Het valt me op, omdat je zoveel Gs in de save had gestopt, en dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je je save …

  • MiniMe

    Obi12try - - Ex teamleden

    Post

    Hey Minime, Carriere Boost? Proficiat gewenst van een oude Team collega!

  • Hoe kon je de aanval zien aankomen Knigge als je niet meer kon inloggen? (Het is mij niet gebeurd, maar anderen wel.... ) Kan me dat goed voorstellen deze situatie.

  • Wisten jullie dat: Als een aanval is ingezet VOOR de bug werd ontdekt dat deze WEL geldt? Maar hoe kun je je dan verdedigen als je, NADAT de bug werd ontdekt, en je logt ERNA in?

  • Quote from fearlessz: “Quote from Obi12try: “Ik ben anti Apple! ” An Apple a day keeps the doctor away Ik ben pro Apple ” Change word "Apple" for "Android" and word "anti"for "pro"

  • Ik ben anti Apple!

  • Nog meer Spam erbij. Ik ook niet.

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Hoi, Ik wil hier nog iets aan toe voegen: Wat Baba en Redstar hebben gedaan is niet verkeerd. Het forum is een goede manier om te zien wat er leeft. Het is idd verwarrend wat er gebeurd met gekochte DM als je te lang in Vmode bent en niet inlogt. Als je er een enquete over zou houden weten veel spelers hier niet van. Dus dit is een mooi medium om het toch duidelijk te maken? Wss is bij GF niet duidelijk wat hier speelt. Misschien dat dit wel wordt gedeeld, zodat er iig een duidelijkere methode w…

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Zo is het dyrax! Normale en duidelijke reactie. Redstar ik hoop dat je hier wat aan hebt en hopelijk je accje terug. Zoiets kan gebeuren....

  • De tijd indicatie rechtsboven

    Obi12try - - Spel

    Post

    Kijk dat zijn nog eens antwoorden waar je echt wat aan hebt! Toppie jongens!

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Nou dan wordt het tijd dat je die uit je hoofd gaat leren Knigge dan kun je het op een normale manier aan je spelers uitleggen, ipv zo bot.

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Het gaat niet over DM, het gaat over dat een account in Vmode zomaar na 35 dagen MET DM wordt verwijderd. Totale onzin is dat. Over sharing: IP-sharing mag niet, dat is wat anders dan met je vrouw samen op hetzelfde account spelen. Want dat kun je niet controlleren. En een i-tje wordt niet verwijderd na 35 dagen, een account in Vmode waar geen betaalde DM op staat wel als je niet inlogt. Dat is het kromme ervan. En

  • De tijd indicatie rechtsboven

    Obi12try - - Spel

    Post

    Oeps dan heb ik mischien wel teveel info gedeeld nu? Zal ik mijn router maar eens resetten dan.

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Dat is toch vreemd? Een i-tje blijft bestaan en een Vmode account wordt verwijderd? Hier moet een halt aan komen. Wat vinden jullie? Uiteindelijk kom je aan iemands ander portomonee. Daar hoor je vanaf te blijven. Je verliest toch ook niet je facebook account,of twitter account, of je email account?

  • De tijd indicatie rechtsboven

    Obi12try - - Spel

    Post

    Hallo, Ik heb een vraag over de tijdsindicatie rechtboven in het scherm. Hier zie je in het spel de datum en het spel, en daaronder staat nog een tijd. Eerst staat hier tussen haakjes een aantal negatieve seconden, en daarachter staat een tijd. Wat betekent die "tweede " tijdsaanduiding met die seconden tussen haakjes? Bijvoorbeeld: - 02.07.2017 13:18:30 (-1.2s) 12:44:52 ThnX alvast! En aub geen trollen..........

  • Help, mijn account is verdwenen.

    Obi12try - - Spel

    Post

    Hallo, Bestaat deze thread nog? Ik heb hier namelijk wel een vraag over. Waarom blijven i-tjes dan wel bestaan en een account in V-Mode niet? Je kunt een account in V-Mode met gekochte DM toch na 35 dagen toch niet zomaar verwijderen? Dat druist tegen alle moraal in. Bijna diefstal zou je kunnen zeggen..... Reden van deze vraag is omdat een alligenoot weer wil beginnen met spelen, maar zijn account kwijt is, waar nog gekochte DM op stond.