Search Results

Search results 81-100 of 413.

  • Beste Spelers, Sinds 31 juli heeft GameForge tijdelijk het verhandelen van items via de Marktplaats gedeactiveerd. Vooralsnog weten we niet voor hoe lang dit zal duren, maar we zullen jullie op de hoogte brengen wanneer dit weer geactiveerd zal worden. Groetjes, Jullie OGame-Team

  • falen van admin team

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Zoals ik vriendelijk verzocht heb wou ik het graag netjes houden. Dat het bericht niet nederlands is is vaak genoeg gezegd en duidelijk. Als we niet op het onderwerp blijven sluit ik de topic. Wou dit open laten voor een open discussie maar als we toch gaan trollen of allemaal even moeten zeggen dat het bericht niet nederlands is kan ik het beter sluiten. Vanaf nu dan ook graag ontopic en niet trollen of uitdagen.

  • Update versie 7.3.5 36934

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste Spelers, Alle servers zullen op 30 juli geüpdatet worden. Om 10:00 uur zullen de .EN servers alsmede de PTS servers aan de beurt zijn. Om 13:00 uur staat de planning voor alle andere servers. Deze update brengt geen zichtbare veranderingen met zich mee aan het spel, maar het maakt deel uit van het werk wat we doen om de serverprestaties te verbeteren ( redelijke laadtijden, minder crashes door de gebeurtenissenlijst wat vooral in drukkere universa een probleem was, betere spelervaring ). B…

  • Items die je krijgt bij expeditie

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Op 29 juli zal Gameforge de kans op items met expeditie veranderen. De aantal items die kan krijgen met je Navigator op expeditie zal terug gebracht worden naar 1 per dag. Voorheen kon je 2 per dag vinden. De aantal items die je kan vinden met speciale event zullen terug gebracht worden naar 3 per dag. Voorheen 10 per dag. Met vriendelijke groet Het Ogame Team

  • falen van admin team

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Quote from Obi-Wan Kenoobi: “Quote from MiniMe: “Een voorbeeld als een speler 10x saves doet vanaf zijn maan en laat ze om de 15 min terug komen heb je heel lang een ! terwijl hij of zij offline is. Doe dit samen met halters en je hebt het nog langer. Een voorbeeld waardoor spelers kunnen denken dat iemand 24/7 online is maar het niet is. ” Jij bnt admin toch? Wrm weet je dn nie da halters geen acti make? Ga alle logins, vloot acti, handel, marktplaats etc... qua tijden registrere en ge zult zie…

  • falen van admin team

    MiniMe - - Algemeen

    Post

    Obi zover ik kan zien en weet worden er geen tickets genegeerd. Het feit dat je iemand beschuldigt van botten of scripten betekend niet dat er gelijk een ban gezet word. De GO zal de zaak onderzoeken en daar waar hij of zij kan ook straffen. Je moet wel weten wij kunnen niet bannen op vermoedens van spelers. Wij hebben bewijs nodig en om het beetje lastiger te maken bewijs vanuit te de tool. Als jij iemand beschuldigt zal dit onderzocht worden jou verhaal zal mee genomen worden in de tool. Kunne…

  • Maandelijks onderhoud 22/7

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste Spelers, Op woensdag 22 juli is er weer het maandelijks onderhoud. Dit gebeurt tussen 10:00 - en 10:25 uur. De downtijd zal maar een paar minuten in beslag nemen. Groetjes, Jullie OGame-Team

  • Lobby update. 3.3.0.

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste Spelers, Op maandag 20 juli om 10 uur zal er een lobby update plaatsvinden. De update veroorzaakt geen log-outs voor OGame accounts. [Update] Wachtwoordvereisten veranderen naar: - Minimale lengte: 10 karakters. - Moet minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevatten. - Dit wordt toegepast op alle nieuwe GF account registraties. - Dit wordt toegepast op alle wachtwoordwijzigingen. - Gebruikers die al een account hebben, hoeven hun wachtwoord niet te wijzigen. Groetjes, Jullie O…

  • Update Versie 7.3.2

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Morgen zal er om 13:00 uur een hotfix plaats vinden. De voglende bugs zullen er uit gehaald worden. Changelog: [Bugfix] Vlootsloten met maansvernietigingsmissies houden niet langer een vlootslot in gebruik na terugkeer/vernietiging rip. [Bugfix] De halveer knop maakt het gebouw nu wel af als de helft van de bouw tijd voorbij is zal de knop weer afmaken aan geven en uitvoeren. [Bugfix] De marktplaats verzendingen zullen niet meer de nachtproductie overschrijven. Jullie Admin Team

  • Update Versie 7.3.2

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Op woensdag 8 juli om 10:00 uur zal er een update worden uitgevoerd. In deze update zal Gameforge de volgende bug gemaakt worden: Wanneer een vloot van halt wordt teruggeroepen, tijdens de halt, zal de tijd voor terugkeren nu correct berekend worden (eerder nam het de volle halt tijd nog mee in de berekening) Jullie Admin Team

  • Klapstoeltje

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    Van harte gefeliciteerd met je full

  • Justmeee

    MiniMe - - Ex teamleden

    Post

    welkom in het team heel veel succes en plezier

  • Morgen verdwijnt mijn account

    MiniMe - - Account gevraagd

    Post

    Quote from Obi-Wan Kenoobi: “Quote from Lord: “Ik heb het wel vaker gezegd en ik zal het opnieuw doen. Beter kunnen is beter doen, we zien je sollicitatie verschijnen ” Jij hebt hier voor gekozen, vrijwillig of niet ... dan volg ook de wensen van de community op en dring er op aan bij gameforge. Jullie communicatie is directer naar gameforge dan wij, open hun ogen ... jullie zijn de vertegenwoordigers van de NL groep, niet ik. ” Hier zijn we ook zeker mee bezig. Echter als wij geen reactie van G…

  • Bro zoekt pushaccounts

    MiniMe - - Handelswaar & Diplomatie

    Post

    Quote from Compro: “Over een paar weken/maanden dan is het wel cheaten. Omdat het gewoon logisch is dat het cheaten is. Maar omdat de .nl-teamlers 0 kunde hebben en het niet gewoon beoordelen als spelbederf/pushen, is het dus legaal cheaten. Soort van gedoogbeleid. Maakt het niet minder cheaten ” Voor de duidelijkheid. Dit is geen cheaten en staat buiten het team. Gameforge heeft de ratio gegeven in marktplaats. Ze hebben daarbij ons duidelijk gezegt. Die ratio is legaal en mogen jullie niks aan…

  • Discord

    MiniMe - - Nieuws - Community

    Post

    Beste spelers, Voor sommigen was het al bekend, voor anderen nog niet. Een tijdje geleden heeft Gameforge besloten IRC te verbannen en met de tijd mee te gaan. Nu heeft Gameforge het programma Discord ontdekt. Er is al een enige tijd een server voor OGame.nl. Nu hebben wij altijd de Discord gebruikt die niet door Gameforge erkent word. Er is ons dan ook gevraagd om afscheid te nemen van deze server, zodat communicatie via de erkende, en door GF beheerde, kanalen loopt. Daarom zal onze onofficiël…

  • The game is unplayable now

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    Quote from BeLikeMe: “Quote from MiniMe: “GF overtreft zichzelf weer. Laat spelers bij elke venster een Pop Up krijgen ja ja heel verstandig. Jongens ik heb gemeld aan GF dat dit gewoon niet kan en ook niet het gewenste resultaat zal opbrengen voor GF. Heb vermeld dat er gewoon erg veel spelers last van hebben en punt staan te stoppen. Hoop dat ze dit keer snel luisteren en snel reageren. ” lolll als of ze gaan luisteren naar nl ” Nou ja als ik niks zeg of doe weten we zeker dat ze niet luistere…

  • The game is unplayable now

    MiniMe - - Klachten en bugs

    Post

    GF overtreft zichzelf weer. Laat spelers bij elke venster een Pop Up krijgen ja ja heel verstandig. Jongens ik heb gemeld aan GF dat dit gewoon niet kan en ook niet het gewenste resultaat zal opbrengen voor GF. Heb vermeld dat er gewoon erg veel spelers last van hebben en punt staan te stoppen. Hoop dat ze dit keer snel luisteren en snel reageren.

  • Lobby update

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Na de update bleek dat mensen die via facebook niet meer konden inloggen. Hierdoor heeft Gameforge een 2e update online gegooit. In deze update zijn alle spelers die via facebook inloggen in vakantie mode gezet. Dit voor de mensen die niet kunnen inloggen via facebook. Spelers kunnen zodra ze online zijn vakantie mode weer uit zetten en verder spelen. De problemen waarom sommige facebook accounts niet kunnen inloggen wordt nog onderzocht. Met vriendelijke groet, Het admin team

  • Lobby update

    MiniMe - - Nieuws - Spel

    Post

    Beste spelers, Morgen op 4 juni zal er een update plaats vinden in de lobby. Met deze update zullen de OGame-lobby en Gameforge dezelfde sessie delen, er is slechts 1 login nodig voor beide platforms. Ook zal het inloggen via google nu mogelijk zijn. Met vriendelijke groet, Het admin team

  • Nieuwe GA en SGO

    MiniMe - - Archief

    Post

    Beste spelers, Zoals bij sommige al bekend is hebben we vanaf vandaag een nieuwe GA er bij. Doordat het best wel druk is met bugs en andere dingen lijkt het ons verstandig dat er een GA bij komt. Onze keuze is dan gevallen op Independence. Hij neemt deze taak met beide handen aan. We wensen hem veel geluk en plezier in zijn nieuwe functie. Hierdoor is het plekje SGO vrij gekomen. Maar daar hebben we natuurlijk ook een vervanging voor gevonden. Onze Syrabi heeft haar oude jasje van vroeger weer a…