Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Wish2Die

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Beste spelers, ik ben de komende twee weekjes op vakantie in het buitenland en dus tijdelijk niet bereikbaar. 27 september ben ik weer terug, in de tussentijd kunnen jullie altijd bij mijn collega's terecht.

• Aanpassing specs universa

Wish2Die - - Spel

Normaliter zou ik het met jullie eens zijn, maar de achterliggende reden is voor zover ik weet wel legitiem en zou zeker kruisen met deze polls, vandaar ook dat het tijdelijk on hold staat. De CoMa had dat ook niet kunnen voorspellen, GameForge is ook niet altijd even transparant naar hun CoMa's toe.

• Beste spelers, Helaas heeft onze Community Manager aangegeven dat deze plannen tijdelijk op pauze staan, daar ze voor nu met andere dingen bezig zijn. Wanneer ze hiermee klaar zijn dan zorgen wij ervoor dat ze deze specificatie wijzigingen gewoon weer oppakken en er verder mee gaan. Helaas dus niet het nieuws waarop velen zitten te wachten, maar we kunnen er helaas niets beter van maken dan dit voorlopig. We houden jullie natuurlijk op de hoogte. Met vriendelijke groet, Jullie Admin Team

• Spelbederf

Wish2Die - - Algemeen

Quote from Naatee: “Wild idee: Wat als er een GO/SGO/MOD/SMOD/COMA (wie dan ook) zich bereid stelt zijn postvak als verzamelpunt in te zetten. Een ieder die een mening heeft over wat in zijn/haar ogen spelbederf is stuurt naar dit teamlid een ticket die door dit desbetreffende teamlid verzameld worden. Na het verstrijken van de deadline worden deze antwoorden verzameld, gebundeld en hier ergens gepost. Dan is er een overzichtelijk beeld van wat wij als community onder spelbederf verstaan, welke …

• Spelbederf

Wish2Die - - Algemeen

Swami, ik heb meerdere van je posts hier gelezen maar ik denk dat je niet helemaal begrijpt waarom de post is gemaakt. Het gaat niet om gevallen waar je als speler gewoon normale winst maakt op een speler die mijnproductie achterlaat. Als er een hoge eco is, dan is een wat mindere actieve speler natuurlijk al snel opnieuw een leuk target. Zo'n speler kiest ervoor om in een snellere uni te spelen, dus moet dan ook beter op zijn grondstoffen letten. Het wordt een ander verhaal wanneer je elke dag …

• Forum dood maken??

Wish2Die - - Ideas Planet

Quote from Lord: “Quote from Bolder: “Quote from Alpatsjino: “Het forumgebruik lijkt me gelijk aan het spelgebruik. Daalt het aantal actieve spelers, dan daalt het aantal actieve forumgebruikers ook ” Daar doel ik dus op.Je zou verwachten dat 'ze' dan niet zo streng zouden zijn,,,,mja, trollen is dus nog steeds not done. ” Volgens mij zijn "we" ook wel redelijk wat milder geworden door de jaren heen. Ik kan mij herinneren dat ik een instant ban had omdat ik een van mijn eerste vijf posts in een …

• Maankans Eridanus

Wish2Die - - Spel

De stand van de maan (ja de echte maan ja) heeft invloed op de maankansen. Eigenlijk een feature waar GameForge ons heeft gevraagd iedereen het zelf uit te laten zoeken en er niets over prijs te geven, maar gezien het zo lang geleden inmiddels al is kan het vast geen kwaad. Zie ook: Verzameldraadje Updates (Ogame versie 6.2.0 - "Ruimtewerf" en hoger)

• Forum dood maken??

Wish2Die - - Ideas Planet

GO's zijn niet verantwoordelijk voor de forums Legend, GO's gaan over ingame, MOD's zijn de verantwoordelijken voor het forum. Als je een specifiek geval hebt waar volgens jouw gevoel wellicht een andere manier van handelen beter had geweest Bolder, dan zou je altijd eens met de betreffende MOD of zelfds de SMOD in PM een gesprek aan kunnen gaan en dit op een volwassen manier met diegene kunnen bespreken, dat zou nog best eens wat op kunnen leveren. Een 'klachtentopic' zoals deze gaat ben ik ban…

• Spelbederf

Wish2Die - - Nieuws - Spel

Beste spelers, De afgelopen tijd hebben wij ontzettend veel vragen en klachten ontvangen omtrent de definitie van spelbederf. Helaas wordt er heel snel gegrepen naar dit woord, terwijl er in het grootste deel van deze gevallen hier geen echte sprake van is. Ook wij hebben ons hier wel eens schuldig aan gemaakt en situaties ingeschat onder de noemer spelbederf terwijl in de praktijk dit wellicht in andere communities niet gedaan zou zijn. De grootste oorzaak hiervoor is dat we behalve het simpelw…

Wish2Die - - Spel

Ik zou wel iets meer geduld waarderen jongens. Ik snap dat jullie graag dit zo snel mogelijk doorgevoerd zien, maar we zijn hiervoor nogal afhankelijk van GameForge. De resultaten van de discussietopics zijn opgestuurd, zodra we meer weten horen jullie dat echt, beloofd.

• Server Onderhoud 04-09-2018

Beste spelers, Volgende week dinsdag, 4 september, zal er tussen 10:00 en 10:20 onderhoud plaatsvinden op de verschillende servers waar Ogame op draait. Het kan dus voorkomen dat je kort even niet in kan loggen en opnieuw in zal moeten loggen wanneer het onderhoud gedaan is. Geschat wordt dat het maximaal 5 minuten zal duren. We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

• Quote from Paradise City: “Quote from Wish2Die: “Quote from Jericho: “wanneer kan er een beslissing komen over de specs? ” Wijzigen specificaties van bestaande universa ” Die week is hard gegaan, hoe laat wordt de poll zichtbaar ingame? ” Dat weet ik pas wanneer onze Community Manager dat doorgeeft, hij is de uiteindelijke verantwoordelijke voor de polls. Deze week zet ik de voorstellen per uni op een rijtje en geef ik ze aan hem door.

• Lord

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Gefeliciteerd Lord!

• Mogelijk bug?

Wish2Die - - Klachten en bugs

Gebruik je eventuele addons die je vliegsnelheid zouden kunnen beïnvloeden, zoals bijvoorbeeld AntiGame? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het spel zelf je vliegtijd ineens aanpast. Het klinkt (en gezien wat ik zie bij jouw account) dat er op bepaalde vluchten bij het versturen voor een ander vliegpercentage wordt gekozen. Kun je eens goed nagaan wanneer je opnieuw je expo's verstuurt dat op het vliegsnelheden scherm er niet 90% of lager gekozen wordt?

• Nieuwe GO's gezocht

Wish2Die - - Nieuws - Community

Quote from Wish2Die: “Beste spelers, Ik geef dit topic een licht bumpje, daar er nog altijd meer dan genoeg ruimte is in het GO team voor enthousiaste spelers die graag een bijdrage willen leveren aan de handhaving binnen het spel en het helpen van spelers met hun vragen en problemen. Interesse? Mail Queen_Sylvia of mij (Wish2Die) met je motivatie en wie weten kunnen we je binnenkort in ons knusse team verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Het Admin team ” Bovenstaande is nog altijd van toepass…

• Quote from Jericho: “wanneer kan er een beslissing komen over de specs? ” Wijzigen specificaties van bestaande universa

• Beste spelers, Gezien we zitten in de vakantieperiode, laten we de topics nog eventjes een weekje openstaan voor eventuele discussie. De week erop zullen we de algemene consensus in de uni's doorgeven en overleggen met onze CoMa, om zo te kunnen beginnen met de ingame polls. We zullen jullie natuurlijk hiervan op de hoogte houden en de procedure beschrijven wanneer daar meer duidelijkheid over is. Bedankt voor jullie input tot dusver! Met vriendelijke groeten, Jullie Admin Team

• vlootsnelheid Eridanus

Wish2Die - - Klachten en bugs

Net even gekeken, vlootsnelheid staat inderdaad op 1x in plaats van 3x. We hebben gelijk GF even aan de mouw getrokken dat het fout zit, nu is het aan hen om het aan te passen. s131-nl.ogame.gameforge.com/api/serverData.xml

• Ogame 6.7.2 en Lobby 1.1.0

Beste spelers, Op woensdag 15 augustus zullen de speelservers worden bijgewerkt naar versie 6.7.2 en wordt de lobby bijgewerkt naar versie 1.1.0. Een exacte tijd is helaas (nog) niet bekend. Het kan zijn dat deze update ervoor zorgt dat je uitgelogd raakt en opnieuw moet inloggen. In deze update worden onderstaande bugs verholpen: Quote: “Lobby: - [Feature] Universa kunnen sorteren op datum van uitkomen in spelaccount overzicht en accountsitoverzicht. - [Feature] De ranglijst in het overzicht wo…

Wish2Die - - Spel

Quote from Flugel25: “Ik snap je punt Wish, maar je mist een belangrijk argument. Ik speel Taurus door zijn heerlijke features en door het feit dat ik hier vanaf het begin alles zelf heb opgebouwd. Ik kijk allang niet meer naar de stats in mijn server maar meer naar de stats van heel OGame.nl om nog iets van uitdaging voor mezelf te houden. Wanneer dan de vraag komt welke specs we in onze servers willen dan kijk ik niet enkel naar mijn eigen server maar ook naar de servers waar ik mee concurreer…