Alle uni's mergen

    • Zoals de meeste al weet hebben wij hier geen zeggen over en heeft gameforge hier alle macht. En aangezien hier al vaker gevraagt is na een merge is de vraag ook al na gameforge gegaan. Echter was er nog geen duidelijkheid wanneer er weer een merge komt.

      Over het idee internationaal merge te doen denk ik niet dat ze dat zullen doen. Ben bang als je in een uni wil beginnen wat internationaal is dat je daar een account moet maken (krijgen).
      Ex Admin Ogame.nl
    • MiniMe wrote:

      Zoals de meeste al weet hebben wij hier geen zeggen over en heeft gameforge hier alle macht. En aangezien hier al vaker gevraagt is na een merge is de vraag ook al na gameforge gegaan. Echter was er nog geen duidelijkheid wanneer er weer een merge komt.

      Over het idee internationaal merge te doen denk ik niet dat ze dat zullen doen. Ben bang als je in een uni wil beginnen wat internationaal is dat je daar een account moet maken (krijgen).
      Dat is altijd het standaard antwoord van het team. Ja we hebben niks te zeggen dus we doen gewoon braaf ons werk.
    • Ook wij hebben aangegeven dat een merge zeker op zijn plaats is maar gameforge zal pas een merge gaan doen als er meer landen merge nodig zijn.

      En wat ik me kan herhinneren is de laatste merge ook niet 100% goed verlopen en zal gameforge vast wel oppassen en verbeteren voor ze weer een merge gaan doen.

      En misschien standaard antwoord maar als je weet dat we zo reageren hoef je het ook niet te vragen.
      Ex Admin Ogame.nl