Ik ben in Zag best actief met de veilingen en probeer in de laatste minuut eigenlijk alles wat mij overbied direct weer te overbieden. Echter heb ik nu al een aantal keren meegemaakt dat ik mee dood aan het staren ben op de veilingmeester, er niks gebeurt voor enkele minuten. Vervolgens refresh ik de pagina maar eens en blijkt het dat ik overboden ben.
Andere keren zie ik direct dat iemand mij overbied, maar in deze gevallen dus niet. Super waardeloos natuurlijk, want dan loop je een leuk voorwerp mis. Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Is dit een bug in Ogame of zou het aan mijn verbinding of iets dergelijks kunnen liggen?
BVD
Andere keren zie ik direct dat iemand mij overbied, maar in deze gevallen dus niet. Super waardeloos natuurlijk, want dan loop je een leuk voorwerp mis. Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Is dit een bug in Ogame of zou het aan mijn verbinding of iets dergelijks kunnen liggen?
BVD
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/