bye bye

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ik zet het hier maakt niks meer uit ik heb 2.4 miljard aan gs om uit te geven ...


      ik wil bij deze alle spelers die me gekend hebben het beste wensen in het leven !!!!!!!!

      ik ben laatst zwaar ziek geweest ...
      velen dachten dat dit een spelletje was...
      en sommige dachten dat ik aan het lachen was ...

      echter is het niet zo ...
      tot op de dag van vandaag ben ik er nog niet door en krijg ik maar te horen dat ik een opgever ben ... dat is dan zo in het spel .......

      ik heb de woorden gekregen dat ik evt kanker heb ... maag en darm ... bij deze wil ik verder gewoon nog genieten met de evt tijd dat ik hier nog heb of de vele jaren dat ik nog heb .... niemand weet hoe dit zit ....

      diegene dat ik graag heb gehad zullen het wel weten en de rest ....
      ga dezelfde HEL in zoals jullie mij ooit wensen ....

      net zoals PIKA ....
      was een top kerel !!!! wij hadden zo een goede band ... moest hij er nog geweest was alles anders ...!!! en ah geloven jullie het niet dan is het zo !!! vanaf 2007 heb ik hem leren kennen en contact werd beter en betere het was een top kerel!!!!
      heb liever dat jullie hem herkennen en zijn naam herinneren dan de mijne ....
      ik was dit spel toch niks waard ....

      hoewel ik hier vijanden en vrienden heb gehad ...

      ik wens iedereen het beste en het mooiste in het leven en je weet nooit dat ik ooit weer tevoorschijn kom /....

      het beste allemaal !!!!!!!!
    • Hey redstar,

      spijtig nieuws om te horen! Mogelijks ken je me nog uit uni 15 en nadien uni 3 (ik ben Kaj aka Oneday aka SOMbrero)..

      Ik wens je heel veel beterschap, dat je snel mag genezen! En vooral, geniet van je tijd die vrijkomt door OGame aan de kant te schuiven.

      Hopelijk zien we je nog wel eens op IRC passeren, zo niet, het beste man!

      Greetz,

      Kaj