Beste mensen, ik zoek een account in Zagadra. Ik heb niet teveel eisen, als het account maar een beetje op weg is. Ervaring heb ik zat, alleen nog toen de uni's een nummer hadden ipv een naam. Daarnaast bestaat mn oude forumaccount ook niet meer. Dus jaren geleden voor het laatst gespeeld en nu weer zin. Mocht jouw Zagadara account dus een itje dreigen te worden, pm me.
Zagadra Account gevraagd
-
-
ik heb een accountje voor je, ik had hem ook gekregen maar ga hem niet gebruiken, want ik heb een betere gekregen.
inlog:
Shinovu
w8woord: tijdelijk123
Graag alles veranderen. (naam kan pas over 6 dagen)"Blank never loses,, -
Thanks, maar hij geeft aan dat de inloggegevens niet correct zijn...
-
Ja wat denk je nou zelf als je inloggegevens openbaar gaat gooien. Dan gaat er iemand mee vandoor. Ik was zelf helaas net te laat met kapen.
-
balen"Blank never loses,,
-
Iemand dan nog een account? Gaarne PMen. En gefeliciteerd degene die Shinovu’s account heeft weten te bemachtigen.
-
rang 287 heb ik voor je , 7k punten
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
Je mag die van mij hebben.
Login: Anuvinda
ww: PeterPan -
Anuvinda wrote:
Ja wat denk je nou zelf als je inloggegevens openbaar gaat gooien. Dan gaat er iemand mee vandoor. Ik was zelf helaas net te laat met kapen.
-
Anuvinda wrote:
Je mag die van mij hebben.
ww: PeterPan
-
Anuvinda wrote:
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
DaWoes wrote:
Beste mensen, ik zoek een account in Zagadra. Ik heb niet teveel eisen, als het account maar een beetje op weg is. Ervaring heb ik zat, alleen nog toen de uni's een nummer hadden ipv een naam. Daarnaast bestaat mn oude forumaccount ook niet meer. Dus jaren geleden voor het laatst gespeeld en nu weer zin. Mocht jouw Zagadara account dus een itje dreigen te worden, pm me.
-
Wadloper wrote:
Anuvinda wrote:
-
Mag een slotje op
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0