Ik stemde op Hysteria omdat Hysteria zichzelf niet verdedigde toen ik naar Hysteria neigde te gaan als wolf. En aangezien de rest bijna niks zinnigs heeft gezegd is er dan moeilijk een andere keuze te maken
WW 127 Back 2 Basics ( again^2) ON-TOPIC
-
-
Ik stemde op Hysteria omdat Yoshi in de baddiechat zei dat ik ook op Hysteria moest stemmen
-
Anuvinda wrote:
Ik stemde op Hysteria omdat Yoshi in de baddiechat zei dat ik ook op Hysteria moest stemmen
-
wickedmen030 wrote:
Anuvinda wrote:
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
Stemmen op Timmit en Anuvinda dus
-
Ik zou voor Yoshi gaan, als die wolf is dan zijn Tim en ik het ook. Maar ik denk dat Tim liegt eerlijk gezegd
-
Kan iedereen dan niet beter op jou stemmen Anu? Want aangezien jij onze opperwolf bent is dat voor de goodies wat gemakkelijker
-
Prima, doen we dat toch
-
Ik weet het niet. Anu beschuldigde Yoshi eerder, dus ik denk dat we voor Yoshi moeten gaan.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten.
Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten.
Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD
-
het is nog vroeg ;). Moet even voor mezelf lijstje gaan maken.
Dan zeg ik Anuvinda. Tenzij iemand een beter gevoel heeft bij iemand anders. Dit is in ieder geval wat ik er uit haal zo
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Spacefighter wrote:
Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
ik post tenminste een theorie..
Spacefighter wrote:
ik post tenminste een theorie..
-
Ik ben het eens met Space, niet om mee te lopen maar vind Anuvinda best verdacht.
Misschien is het niveau op het moment zo laag hier dat hij gewoon zit te bluffen dat hij wolf is. -
Spacefighter wrote:
Ik vind @BartJ wel erg stil -
Dat er een actieve wolf is, lijkt me ook duidelijk. Dit betekent echter niet dat deze ook mee heeft gedaan aan de lynch.
Want zowel Tim, space, villain en straatveger waren actief voor de tijd maar hebben geen lynch uitgebracht. -
Aangezien ik niet zeker weet of ik op tijd thuis ben, heb ik mijn lynch alvast ingeleverd
-
Yoshi wrote:
Dat er een actieve wolf is, lijkt me ook duidelijk. Dit betekent echter niet dat deze ook mee heeft gedaan aan de lynch.
Want zowel Tim, space, villain en straatveger waren actief voor de tijd maar hebben geen lynch uitgebracht.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0