TimmiT jij bent een wolf!
WW 128 - Plain und Simple! ONTOPIC
-
-
Uitslag eerste lynchronde:
1 Yoshi Villain
2 Hysteria Villain
3 Wadloper
4 Straatveger Timmit
5 Space Wish2Die
6 Robbendinho
7 Wish2Die Villain
9 Villain
10 Timmit Villain
11 Naatee
12 Gambit Rob
Lynch is Villain; hij was een burger
In de nacht stierf Spacefighter; ook hij was een burger
Wadloper, Robbendinho en Naatee krijgen een gele kaart voor het niet stemmen. 2 maal geel is rood. Wat dat inhoudt spreekt denk ik voor zich
Volgende ronde is dinsdag 30 januari 23:59The post was edited 1 time, last by Anuvinda ().
-
Allereerst mijn excuses aan alle goodies voor het laat verwittigen van een wolf, maar wou nog een ronde overleven om iemand te bekijken...
1) TimmiT is een wolf
2) Rob waarschijnlijk ook, hij is nog steeds niet geluncht en heeft nog niet zijn stevige WW-skillz in dit spel gegooid als WW-koning
3) Iemand nog een voorstel wie de Welp kan zijn? -
Dat is een stevige claim, maar er kan ook een sjamaan in zitten? Dus je kan ook ons ook op het verkeerde been zetten? Maar gezien ik vind dat Timmit erg makkelijk is met zijn beschuldigingen ga ik met je mee.
Wat betreft de welp zie ik een paar opties. Het hangt er een beetje af of er iemand gewelpt is? Mijn gedachte gaat een beetje uit naar de wat stillere zoals wish, yoshi of Naatee en robendinho. Ik geloof dat ik nu zo ongeveer iedereen in het spel heb genoemd:(
Als er iemand is gewelpt dan neig ik naar Yoshi off wish, zij hebben wel gestemd vannacht.. Is er niet gewelpt dan neig ik naar naatee of robendinho, die hebben niet gestemd.. -
Druk weekend achter de rug , stemming vergeten excuses
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
-
Lol Hysteria ... Je weet dat ik sinds 19 januari al thuis zit qua ziekte door het weer van de donderdag ervoor. Dit lijkt me toch reden genoeg om minder te reageren? Echter heb ik nog steeds dingen gevraagd in tegenstelling tot sommige mensen. Mochten mensen zich het niet kunnen herinneren wat voor weer het was, ik zal het nog eventjes uitleggen. Door de ''storm'' die er toen heerste heb ik 2,5 uur in de kou zitten wachten op de trein en de eventuele bussen die er zouden komen (wat dus niet gebeurd is op tijd).
Nou kan ik hetzelfde zeggen over Hysteria en Gambit, wel beiden stemmen voor de rest niet veel zeggen. Redenatie blijf me een beetje vaag. Ik zou dan liever Robbendinho lynchen. Zoals eerder al aangegeven door andere mensen is Rob een goede speler en dan vooral aan de slechte kans. Dat Rob nog niet gelunched is vind ik al raar genoeg.
Dan heb je nummertje 2 op de lijst Tim, wie de hele tijd zit te zeggen dat hij wolf is, kan net zoals Anu van vorige ronde zijn, claimen dat je een wolf bent en vervolgens ook een wolf zijn.
Graag hoor ik ook is wat van anderen, beschuldigingen MET REDENATIE. En dan niet een redenatie van degene reageert minder en daarom misschien een wolf. We hebben in de vorige ronde gezien dat de actieve mensen juist de wolven waren en de inactieve worden toch wel weer eruitgehaald door de host.
Als we dan echt veilig willen stemmen en niet een echt een baddie weten te vinden, zou je altijd voor een inactief iemand kunnen stemmen. -
Als Straat echt de ziener is zou ik willen vragen om Rob te zien als Rob niet wordt gelynched
-
Dagen jullie me uit?
-
Ik zou gewoon graag willen weten of je wel of niet een wolfje bent, maakt het spel een stuk gemakkelijker
-
Ik ben geen wolf en geen welp, jij?
-
-
-
Het is wel super actief hierIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Was gister druk bezig met aanvallen iets wat Timmit kan bevestigen, gelukkig nog net op tijd er aan gedacht
en toen snel gestemd zonder enige reden, al kan Rob natuurlijk zeer goed wolf zijn.
Maar er word dus in ieder geval gezegd dat Timmit wolf is, een beschuldiging dat toch niet zomaar geuit zal worden ?
Daarbij ook 4 man op Villian die burger blijkt te zijn. ? waaronder dus Timmit.
Dus mijn glazen bol zegt dat hij wolf is. (sorry makker) -
vanavond weer een nacht mensen... Ik stem alvast op TimmiT, de rest zie ik nog wel
-
Ik heb ook Tim staan
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
Ik stem op straatveger. Als ziener uitkomen terwijl er een welp inzit is een tactiek die ik niet kan volgen.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
TimmiT wrote:
Ik stem op straatveger. Als ziener uitkomen terwijl er een welp inzit is een tactiek die ik niet kan volgen.
-
Wie zegt dat hij ziener is
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest