gambit wrote:
Ahum volgens mij ging ik gelijk mee als enige om op Timmit te gaan ?
Of zijn jullie dat vergeten stelletje wolven.
Jullie gaan wel weer heel erg snel met Rob mee....
WW 128 - Plain und Simple! ONTOPIC
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Ik ben geen welpje of wolf hoor, dan had ik straatveger na zijn claim al lang gemold. Ik ben wellicht gek en inactief, maar niet dom.
Mijn stem staat op Hysteria.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Wish is admin , Wish kan alle rollen bekijken van mensen die de rol hebben gekregen via board.
Dus nu heb ik wel vertrouwen in mijn stem
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
Met gebrek aan beter en aangezien ik denk dat Wish eerder een goodie is dan Hysteria, staat mijn stem op Hysteria
Overigens met Straat als de zogenoemde ziener
en ik denk dat Rob en Gambit goodies zijn blijft er niet veel over
Mijn stem daarom op Hysteria -
DERDE LYNCH RONDE
1 Yoshi Hysteria
2 Hysteria Robbendinho
3 Wadloper Hysteria
4 Straatveger Hysteria
6 Robbendinho Wish2Die
7 Wish2Die Hysteria
12 Gambit Hysteria
Jullie hangen Hysteria op; zij was de Welp
In de nacht sterft Straatveger; hij was de Ziener
Als @Hysteria even aan mij laat weten wie de nieuwe BM wordt, dan kunnen we door
LET OP: de volgende ronde is vrijdag 2 februari 23:59 -
Aangezien morgen de lynch is en ik het morgen druk heb wil ik alvast het volgende zeggen:
straatveger wrote:
Voorts kan ik 100% bevestigen dat Wadloper en Yoshi goodie zijn, alsof we dat nog niet wisten hea.
De burgemeester is nog steeds in het spel, heeft Hysteria iets te verbergen? Of Rob die nog steeds geen slachtoffer is geworden.. Moest je een goodie zijn hou je het deze WW al zeer lang vol En dan hebben we nog Wish, jij lijkt me echt een stille killer deze WW.. En Gambit.. Ja moeilijk om een oordeel over jou te vellen op dit moment
Aangezien we uit de lunch kunnen opmaken dat Straatveger daadwerkelijk de ziener was, met wat rare acties. Hieruit (bovenstaande quote van straatveger) mag ik dan toch wel concluderen dat Wadloper en ik goodies zijn.
Blijven dan dus drie mensen over voor baddies
Rob
Wish
Gambit
Kans is het grootst dat Rob of Wish een baddie is. Rob voor tja, Rob nog steeds niet gelunched/gelynched mag mij met zoveel anderen een raadsel wezen hoe het zover heeft mogen komen en Wish voor de inactiviteit.
Denk dat Gambit nog wel een goodie is maar dat kan ik niet 100% zeker zeggen. -
Haha mooi dit, jullie mogen bepalen wie er nu dood gaat
EDIT:
Dat Yoshi en Wadloper zeker zijn is wel duidelijk. Ik ben ook zeker goed dat gaan we deze speeldag meemaken. De vraag is alleen of we Wish dood maken en Gambit ophangen of andersom. Aan Yoshi en Wadloper de keuze... -
Wish , wish is normaal veel actiever
gambit is altijd lastig te peilen
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
-
Had liever gehad dat je Gambit had gekozen, dan hadden we klaar geweest. Maar het maakt voor mij niet uit en maakt de lynch een stuk makkelijker. Ik zet hem alvast op Gambit.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Hysteria maakt Wish2Die de nieuwe BM.
Wish2Die is bij deze de nieuwe BM!
---------------------------------------------------------
Robbendinho is inderdaad beul en probeert Wish2Die te beulen. Wish2Die is het hier echter niet mee eens, want hij is de IJzeren Hein.
"Als de beul de ijzeren hein wil vermoorden zal dit mislukken en zal de beul zelf sterven, de identiteit van de ijzeren hein is dan ook bekend"
Robbendinho sterft; Robbendinho was de Beul -
Nadat Wish2Die klaar is met het vermoorden van Robbendinho scheurt hij de kleren van zijn lijf als een of ander beest. Sterker nog; Hij is een beest. Zijn hele lichaam is bekend met een lekker warme bontjas. Zelfs op plekken waar geen haren horen te groeien heeft hij haar. Wish2Die rent naar de onschuldige burger Wadloper er trekt hem uit elkaar met zijn kaken. "Oh nee doe het niet" schreeuwt Wadloper het uit, maar niemand grijpt in.
"Hé jij daar, kutwolf, stop daar mee" Het was Gambit. Hij was niet bang. Nee. Sterker nog. Hij zag er zo zelfverzekerd uit. Het leek wel alsof hij wist dat hij niet gedood kon worden door wolf. "Pak mij dan lafbek" provoceerde hij de wolf. "grrrr" zei Wish2Die met mijn bakkes vol wel het bloed van een burger. "Je kunt mij niet lunchen, ik ben de Weerhamster" vertelt Gambit.
"Klopt" zei Yoshi. "Een weerwolf kan jou niet doden" Yoshi ging langs Wish2Die staan en droeg een t-shirt met de tekst "I love beastiality" erop.
"Maar een Ketter wel" ging Yoshi verder er rende richting Gambit en stak hem neer zoals alleen een Marokkaan dat kan.
---------------------------------------------------------------
1 Yoshi2 Ketter
2 Hysteria3 Welp
3 Wadloper11 Burger
4 Straatveger4 Ziener
5 Space10 Burger
6 Robbendinho6 Beul + IJzeren Hein
7 Wish2Die1 Conversiewolf + IJzeren Hein
8 Wicked5 Beschermengel
9 Villain12 Burger
10 Timmit8 Jager
11 Naatee9 Burger
12 Gambit7 Weerhamster + IJzeren Hein -
Zal straks de nachtverlopen posten.
-
Geweldig verhaal XD
-
Lol @straatveger
-
geen lol
-
waarom wees je yoshi aan als goed?
-
/me snapt niks van al die rollen.....
-
Teveel vertrouwen in iemand.. mag je dus niet hebben in deze game. Kan beter volgende WW hosten ipv weer zo hard op men bek te gaan
Zien-actie eerste nacht na BM actie was mislukt op Spacefighter, daarom blufte ik met Yoshi -
als leek even misschien een stomme vraag, maar waarom worden er meer mogelijke rollen gegeven dan er daadwerkelijk zijn?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest