[TOT: 102.260.078.000] Barry Badpak [SaD] vs. Mr-X (A: 24.918.558.000, V: 77.341.520.000)

• Als ik het account in vm zet ga ik eruit om te spelen en het is mooi geweest.
      De basis van het account was er al en heb 2 jaar bijna alleen maar vloot gespamt (paar onderzoeken)

Men mag het zelf doen.

Ik krijg net door van de originele eigenaar dat ik het account mag weggeven.
      Als ik niemand vind voor het account gaat het op delete.

De schroot gaat door en geef een aantal mensen een berg gs om de top100 binnen te komen en 1 staat er al in.
    • Legend.bdr wrote:

Als ik het account in vm zet ga ik eruit om te spelen en het is mooi geweest.
      De basis van het account was er al en heb 2 jaar bijna alleen maar vloot gespamt (paar onderzoeken)

Men mag het zelf doen.

Ik krijg net door van de originele eigenaar dat ik het account mag weggeven.
      Als ik niemand vind voor het account gaat het op delete.

De schroot gaat door en geef een aantal mensen een berg gs om de top100 binnen te komen en 1 staat er al in.
      Wil best je acc overnemen
    • ExXx wrote:

monfy wrote:

ExXx wrote:

Wat een roflcopteromgwtfbbq slag zeg idd. Lekker met rippies vliegen, ben blij dat mijn account is overgenomen door iemand die in deze GTST cheater uni wilt spelen.
      was jij niet de persoon die een jaar in vmode heeft gehangen omdat je niet
      :D jij snapt echt niks van de grote mensen wereld.
      Maar heb je nog een inhoudelijke tegenargument op de goede argumenten van Monffy ipv op de man te spelen?
    • Toppers, bedankt voor een prachtig Ogame tijd! Heb erg genoten tijdens de snelle opkomst van SAD. Ik weet nog goed wat er werd geschreven op het form over Andro spelers vlak voor de merge. De werkelijkheid bleek voor veel top Uni-3 vloten toch wat weerbarstiger :xeno: . Daar mogen de (oud)SAD leden best trots op zijn. Eindelijk werd er gejaagd op de big boy's en met succes, geen veilige NAPS tussen grote spelers maar gewoon lekker rammen. :sw2:

Kortom een mooie tijd met veel lol en lekker rellen! Het gaat jullie beiden goed in rl! We spreken elkaar vast wel weer!
      Zoals ik in game zei baal ik enorm van de wijze hoe dit is geëindigd en zal ik jullie zeker missen. SAD heeft zijn rol gepakt maar het is nu tijd om het stokje over te dragen aan andere spelers/ally en zo hoort het ook :thumbup: . Ik kan helaas nog niet stoppen en zal nog wel even op mijn eigen manier door spelen. :w00t:

p.s. Monfy je slaat de spijker op zijn kop! :thumbsup:

17 EXPERT (6 AGS TOP 10)
      2255 RIP KILLS

The post was edited 1 time, last by Zodiack ().

• Wat een geweld :P

Een mooie afscheidshit voor beide ^^

Volgens mij waren jullie aantal jaar terug nog beide miner bij DEMA barry (boerharm) zover me herinner, iig heel wat vloot intussen tijd gebouwd.

Gaat jullie goed weer twee grote vloten die stoppen dat wel helaas.

GL in RL 8)
    • Paradise City wrote:

Pffffff wat een aantallen! Daar komt voorlopig niemand overheen :P
      Jammer om te horen dat er weer 2 spelers ons gaan verlaten, ook al wist ik het al van 1 van de heren :saint: Succes in het echte leven verder :thumbup:

@Mr-X, alvast bedankt voor het account en maak je maar geen zorgen, zal nog genoeg van me laten zien! Eerst eens RBen die hap ;)

@Andronicus, als ik ooit nog eens neer ga wil ik dat jij mij crashed ^^
      Echt waar Para? Ik wil gerust nog eens overdoen :P

In ieder geval: wat een geweld! Wel jammer dat er weer 2 heren verdwijnen uit het spel. Para gaat X z'n acca wel weer een boost geven.
      Ik hoop stiekem dat ze toch niet al te lang meer wachten met een merge.
    • Piet piraat wrote:

Paradise City wrote:

Pffffff wat een aantallen! Daar komt voorlopig niemand overheen :P
      Jammer om te horen dat er weer 2 spelers ons gaan verlaten, ook al wist ik het al van 1 van de heren :saint: Succes in het echte leven verder :thumbup:

@Mr-X, alvast bedankt voor het account en maak je maar geen zorgen, zal nog genoeg van me laten zien! Eerst eens RBen die hap ;)

@Andronicus, als ik ooit nog eens neer ga wil ik dat jij mij crashed ^^
      Echt waar Para? Ik wil gerust nog eens overdoen :P
      In ieder geval: wat een geweld! Wel jammer dat er weer 2 heren verdwijnen uit het spel. Para gaat X z'n acca wel weer een boost geven.
      Ik hoop stiekem dat ze toch niet al te lang meer wachten met een merge.
      Haha er is maar 1 iemand die dat kan zeggen en precies die persoon moet weer reageren 8o
      Misschien dat het je ooit nog eens lukt, maar niet met die slechte verhoudingen die je nu hebt ^^

@ Barry en ontopic, zonde om je in vmode te zien met dat brute vloot, stiekem hopen we dat je je nog bedenkt, geeft andere nog een doel om naartoe te werken :P Zo niet GLIRL en misschien tot wederziens!

^.^

Paradise

• Er zijn 2 fleeters gestorven omdat de wiki dit aangeeft nou het is waar maar je kunt nog turtle-miner worden en dan een LG vloot bouwen. Nou wens beide mensen RIP in de gamewereld toe NIET NEGATIEF BEDOELD.

Hoop dat er toch 1tje miner/turtle mode ingaat dan kan die lui spelen.Hoewel het met al die speed unis voor miners en turtles ook moeilijker word dus ik hoop dat 1 survived.

Wat gaat er met die accounts gebeuren der is ieder geval 1 profiteurtje(Wickedmen) die zich heeft aangemeld.

Nou ik zeg maar weer GLWRB defender and attacker :thumbsup:

De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/

The post was edited 1 time, last by Kreela ().