Yoshi wrote:
zou leuk wezen als ik wolf was, hoop dan wel dat jij in mijn team zit. Heb alleen nog geen pm dinkie gezien met jou en ik samen op het moment. Anders invite me eventjes naar de baddiechat
WW130 ONTOPIC - Vol gas naar die meet
-
-
uhu inderdaad super duidelijk enzo? Wat suggereer je nou precies dan, dat ik en jij wolf zijn of dat ik wolf ben?
-
-
Jullie zijn allemaal wolf tot het tegendeel bewezen is.
Ik stel mezelf ook beschikbaar voor de burgemeester rol. Mijn rol is super geschikt voor die positie.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
ik ben de burgemeester
Koning pinteman geeft bier aan het dorp.
En wijn vóór de vrouwkes -
Vliegende Hollander wrote:
ik ben de burgemeester
En wijn vóór de vrouwkes
-
Hysteria wrote:
Vliegende Hollander wrote:
ik ben de burgemeester
En wijn vóór de vrouwkes
-
Ik stem op space, bff enzo
-
dank voor jullie vertrouwen in mij dit burgemeester schap.
Ik zal proberen mijn termijn in goede orde af te ronden en mijn onderdanen als een herder beschermen tegen de wolven.
Ivm druk weekend persoonlijk nog niemand lastig gevallen in board pm. Als iedereen die wolf is even mij wilt aanspreken in pm kan ik er voor zorgen dat de goodies het spel winnen.
Bij voorbaat dank.
Mijn stem gaat voor nu op een inactieve
@davyyyh
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Iedereen lijkt wel inactief. Ik heb geen idee wie een weerwolf is. Kan je ook op niemand stemmen?
-
Ja dat kan, maar dat raak je inactief
-
Zoals ik al eerder aangaf: Ik ben nieuw maar snap er nog geen bal van.
Spacefighter kan jij als burgermeester mij uitleg geven? -
-
-
-
Space je zuigt. Ik vertrouw je niet meer.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Via hier weerwolven is echt &*(*(
-
Robbendinho wrote:
Via hier weerwolven is echt &*(*(
-
Als we nou ook contact buiten dit topic on mochten hebben kon ik makkelijker het nummer van Hysteria regelen.
-
Er komt een offtopic-whatsappgroep, PM me je nummer als je erin wilt. Later ga ik vanuit hier ook weer een whatsapp-weerwolf organiseren.
Met een beetje geluk Rob
Waarom heb ik nog geen pm van iemand gekregen
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0)
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0