TimmiT wrote:
Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan.
PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start.
Van meer dan de helft van jullie heb ik al een nummer.
WW130 ONTOPIC - Vol gas naar die meet
-
-
Tenzij jij de moeite neemt om er 1 te hosten
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
Vanaf hier weer on-topicIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
yoshi was dus eerlijk dat hij de heks was. Maar zijn lijstje v verdachten stelde niet zoveel voor maar de vraag is of er zoveel veranderd zou zijn moest Space of Wish de lynch zijn
-
ok, even wat orde in de chaos
Alive
1. Robbendinho
2. Spacefighter
4. Villain
5. Wadloper
6. Wish
7. Hysteria
9. Straatveger
11. Gambit
14. Treinrek
Dead
3. Yoshi, r2, lynch, heks
8. Vliegende Hollander, r2, i, burger
10. Anuvinda, r1, lunch, burger
12. Davy, r1, lynch, burger
13. Apoc, r2, lunch, cupido
onder de levenden zitten dus nog minstens 2 en ik denk 3 wolven. Nog 3 normale burgers en nog 3 goodie specials
Van alle overlevende dus ook nog het cupido stel.
De mensen bij wie ik wel een goed gevoel heb zijn Treinrek, Wadloper en Straatveger.
Mensen bij wie ik wat minder een goed gevoel heb zijn Rob en Villain.
- Rob is absoluut niet constructief bezig, post wel, maar is de boel een beetje aan het trollen. Ik weet dat er weinig informatie is, maar dit helpt niet
- Villain post vrij weinig, is aan het kijken vanaf de achtergrond, voelt niet erg lekker aan. Zou ook wel eens wolf kunnen zijn
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Jij bent een grappenmaker, ik heb vorige ronde aangegeven waarom jij eruit moet.
Het ging tussen jou en Wish en opeens wordt Yoshi die neutraal claimt opgehangen. Nu probeer je wederom de aandacht van jezelf en wish af te halen. -
Als ik naar de stemming kijk valt mij dit op:
Space doet halve goodie claim -> rob valt space aan -> wish stemt mee op space.
Zijn dit de wolven die een special proberen te lynchen?
De vraag is dan: zou Timmit het spel manipuleren? Als de stemming was gevolgd was waarschijnlijk wish2die gelynched ipv yoshi. Zou wel balen zijn iig als wish wel wolf is... -
Treinrek heeft een punt i.v.m. Wish. + normaal moest jij al onder de grond zitten dus denk dat ik maar op jou ga stemmen..
Verder heeft Villain alvast gisteren gestemt op Hysteria. Lekker random of heb je meer info? Beetje meer activiteit aub! We kunnen alle goodies goed gebruiken (moest je er eentje zijn natuurlijk) -
Wat ik niet snap is dat er nog niets bekend is van de ziener.
Dit is een WW waarbij contact in boardpm is toegestaan. Als de ziener een goodie heeft gezien, kan hij die makkelijk in vertrouwen benaderen om een goodie sub-team te vormen en eventueel negatieve resultaten te laten leiden tot een lynch van een baddie. Maar ik zie daar eigenlijk helemaal niets van terug.
Wat betreft Rob en ik, we hebben geen contact buiten dit WW topic om, dus van samenwerking is geen sprake. Dat we beide op Space hebben gestemd is denk ik eerder de schuld van Space zelf dan dat het komt doordat we beide baddie zijn en er specials uit willen gooien.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Ik zou jullie stemmen wijzigen als ik jullie was. Jullie gaan nu (alweer) een goodie eruit stemmen zonder enige goede reden. Ik wil me best verdedigen, maar er is niet eens reden om tegen mij te stemmen? Ik ga denk ik toch weer terug op Space.
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
IN deze moet ik het eens zijn met Wish, weet de ziener wel wie hij heeft bekeken en zo ja bericht die personen dan,
en als je een wolf gezien hebt meld dit aan de veilige goedjes wie je ook al bekeken hebt, of die moeten dood zijn.
Ik heb echt geen idee en de enige die mij bericht heeft is Yoshi en die is dood zucht. -
Of jullie moeten het al samen weten en daarom op wish stemmen, dan graag zou ik het ook weten
want nu moet ik blind stemmen. -
gambit wrote:
Of jullie moeten het al samen weten en daarom op wish stemmen, dan graag zou ik het ook weten
want nu moet ik blind stemmen.
Dit is niet het geval en kan niet het geval zijn. Dat kan ik je 100% garanderen.
Ex-Admin Ogame.nl
Ik ga wish dan maar geloven net zoals ik Yoshi geloofde en dat bleek ook goed.
-
ik wil best wijzigen, maar ben dan zelf de sjaak xD
Ik wil best op Villain of Rob, maar dan moeten mensen mee
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Noobs wish en space zijn beide goodie( denk ik )
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
Wadloper wrote:
Noobs wish en space zijn beide goodie( denk ik )
-
Nu is het gewoon wachten tot de laatste wolf in het lam bijt
-
Alive
2. Spacefighter
4. Villain (goodie)
7. Hysteria (wolf)
9. Straatveger
14. Treinrek
als special hebben we enkel de ziener (geclaimed) en het lam.. ben benieuwd -
@Villain heb jij geen enkel ander goedje weten te zieneren?
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0