WW130 ONTOPIC - Vol gas naar die meet
-
-
Lees je eigen puntjes 2 en 3 eens. Lekker gunstig voor mij is dat. :')
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Ik was alleen maar realistisch :(. En als ik met je team ga ik ervan uit dat je de waarheid spreekt over je rol, net zoals ik dat deed over de mijne :). Dan vallen situaties 2 en 3 weg en hoeft er geen van ons 2'en te huilen lieve Wish
-
hoe is 3 vs 3 Wish vs Yoshi een lynch van Yoshi?
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Leugenwolf bij de wish stemmers ?
Edit: bij de space stemmers kan er natuurlijk ook een leugenwolf zitten.
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
die rol zit er niet in, zijn alleen maar "normale" weerwolven
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
burgermeester mag toch kiezen bij gelijkspel? Heeft spacefighter voor yoshi gekozen ipv wish2die terwijl hij op wish2die stemde?
-
ik heb niks gedaan xD
dat is dan vreemd...
-
-
Lol ineens is Yoshi dood terwijl de stemming tussen wish en space ging?
Dus is er gestuurd vanuit de wolven... -
Vliegende Hollander wrote:
of ik ben WOLF WOLF WOLF WOLF.
Robbendinho wrote:
Lol ineens is Yoshi dood terwijl de stemming tussen wish en space ging?
Dus is er gestuurd vanuit de wolven...
-
ik denk dat ik weet wat er is misgegaan.
Ik wilde mijn stem op yoshi veranderen, maar mijn posts moesten goedkeuring krijgen. Toen pmde ik Timmit met de vraag of ik via pm kon veranderen. Toen zei Timmit 'spam gewoon' toen zei ik 'ik laat wel staan op yoshi'. Wellicht nu 2x geteld mijn stem. -
(dood iemand): Ja als ik de stemming zo zie, hoort Wish dood te zijn, ik zie dat trein al op mij had gestemd?
-
Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan.
PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start.
Van meer dan de helft van jullie heb ik al een nummer.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
huh zucht, anders waren Treinrek en Wish nu dood geweest ipv Apoc en ik
-
Yoshi wrote:
maar aan de andere kant: Jij ging gewoon naar het baddieteam, het zit gewoon in jou bloed
Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan.
TimmiT wrote:
PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start.
Van meer dan de helft van jullie heb ik al een nummer.
-
straatveger wrote:
Yoshi wrote:
maar aan de andere kant: Jij ging gewoon naar het baddieteam, het zit gewoon in jou bloed
TimmiT wrote:
-
Anuvinda wrote:
straatveger wrote:
Yoshi wrote:
TimmiT wrote:
-
Gaan we door?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 7
7 Guests