stem davy
WW130 STEMTOPIC
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Lynch-stem: Davy
-
-
-
Stem: davhhy
-
Stem: Treinrek
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Voor deze ene keer tel ik ze mee. Volgende keer graag wel op tijd stemmen... deadlines zijn er niet voor niets!
Jullie lynchen davy, hij was niemand minder dan de burger.
De wolven grijpen Anuvinda. Hij wordt compleet verminkt en onherkenbaar teruggevonden. Hij was een onschuldige burger.
Volgende ronde: dinsdag 21u30.
Display Spoiler Eerste waarschuwingen voor niet stemmen:
Vliegende Hollander
Robbendinho
WadloperIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
homo's
-
Spacefighter
-
Yoshi
Deze coole Wadloper hierboven heeft zelfs de admin leeg geraild
[TOT: 0] Commodore Gamma [A-A] vs. Wish2Die [GO-44] (A: 0, D: 0) -
-
-
yoshi
-
spacefighrer
Ex-Admin Ogame.nl
"If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial. -
Yoshi
-
Spacefighter
-
Wish2die
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
wish2die
-
De stemming is duidelijk: jullie besluiten Yoshi op te hangen. Zij was de heks
Jullie mogen allemaal weer wakker worden, behalve Apoc. Apoc is gelunched. Hij was de cupido.
Vliegende Hollander vliegt eruit door inactiviteit. Hij was de burger.
Volgende stemronde donderdag 21u30., tenzij jullie versnellenIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
Ik heb vanmorgen in alle haast even gepost.
Uit mijn hoofd: Villain heeft inderdaad niet gestemd. Waarschuwing, net als anderen die eventueel geen stem hebben ingeleverd.
Stem van Treinrek is in mijn PM veranderd naar Yoshi. Iets met, nog niet mogen posten zonder dat een moderator de post goedkeurt.
Lijstjes etc. liggen thuis, ben nu op mijn werk.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-