Stem hysteria en versnel de ronde
WW130 STEMTOPIC
-
-
stem hysteria en versnel de ronde
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Stem: Hysteria
Versnelling vd ronde aub -
Jullie lynchen hysteria, zij was de weerwolf
De weerwolven grijpen Villain, hij was de ziener.
Volgende ronde: dinsdag 21u30, tenzij versnelt.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
we kunnen per jouw regels niet meer versnellen.
Stem: straatveger
anders goed 1-2tje van robbendinho en spacefighter -
Zeer binnenkort start er weer een Whatsapp-weerwolf. Mensen die hier inactief zijn, lijken daar meer actief. Laat me even weten of je mee wilt doen, dan voegen wij je toe.
Een van de hosts is Robbendinho. Je kunt ook hem je nummer PM'en. Met nummer wordt vertrouwelijk omgegaan enzo.
Straatvegert heeft zich al aangemeld, jij toch ook?Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
stem treinrek
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Wanneer iedereen instemt, kan ik versnellen. Laat dat weten in je post.Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
-
Stem Treinrek, versnelling aub
-
stem Treinrek versnelling
-
versnelling
Of iedereen is dood, of de goedjes winnen xD
heb je lunch ingeleverd op straatveger?
-
sowieso
dan is iedereen dood. Komt wel overeen met ww's hier op het board. Dus passend
-
dat was de bedoeling
Jullie lynchen Treinrek, hij was de burger
Er is geen lunch vannacht...
Dat betekent dat de goedjes winnen! Gefeliciteerd Space&consorten.
(1 vs 1 met Space als BM)
Rollenlijst:
Robbendinho: Weerwolf
Space: Lam
Yoshi: Heks
Villain: Ziener
Wadloper: Burger
Wish2Die: Burger
Hysteria: Weerwolf
Vliegende Hollander: Burger
Straatveger: Weerwolf
Anuvinda: Burger
Gambit: Jager
Davy: burger
Apoc: Cupido
Treinrek: BurgerIk hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love: -
1v1 is altijd winst wolven...
-
-
wa's dat nu weer? 2 spelers over met 1 wolf is toch winst voor de baddies? Wist dat ik geen lunch moest doen omdat ik er anders aan was als ik het lam wou lunchen.
-
Lynch 1 op 1 is dus 1 stem op beiden, maar space is BM dus space lynched jou Straatveger
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-