23/24/25 maart: De onofficiële Ogame-meet

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.



    • 23 maart: de ontmoeting

      Ik wilde zeggen dat ik wakker werd, maar door alle spanningen had ik geen ook dicht kunnen doen. Ik had hier al maanden naar uitgekeken. Eindelijk zou ik weer mijn Ogame kameraden ontmoeten. Plus nog wat nieuwe gezichten natuurlijk. Zoals ex-teamler Noot, de vergeten Kresreb en forumtroll Kreela.

      Ik zal jullie verder mijn dag besparen, maar nadat ik een paar onderbroeken bij de Action had gekocht was het tijd om te vertrekken. Ik stapte in mijn ultrazuinige 3-deurs en stelde de routeplanner in op Bergen op Zoom. Onderweg moest ik nog wel even langs Nijmegen om de natte droom van iedere ogamer op te halen: Miss Ogame 2013 aka Silk. Onderweg probeerde ik nog indruk op haar te maken door een U bocht te maken midden op de snelweg, maar het enige wat haar leek te interesseren waren mijn liga's.

      Toen we bijna onze bestemming bereikt hadden appte Silk naar Spacefighter dat hij alvast pannenkoeken mocht gaan bakken. Space was naast een pannenkoek ook een goede pannenkoekenbakker. We hadden onze zo verheugd op een lekkere pannenkoek, maar eenmaal daar aangekomen bleek er geen bakboter of iets dergelijks aanwezig te zijn. Verdammt!

      Al omkomend van de honger begroette ik een paar n00dles. Pannenkoekenbakker Space, fulltime scripter Timmit en Mister en Misses Hammy (ook een miss Ogame). Ex-teamler Noot was er ook. Ik schold hem altijd uit nadat hij me weer eens een keer een warn had gegeven, maar dat was blijkbaar de normale gang van zaken vertelde Noot me.

      We moesten Kreela ook nog ophalen van het station en dit leek Timmit en mij een mooie kans om wat bakboter te scoren bij Timmit thuis. Ik ging eigenlijk maar om 1 reden mee en dat was om te poes van Timmit te kunnen aaien. Eenmaal aangekomen bij het station was Kreela nergens te bekennen, terwijl hij daar toch al zeker een half uur stond te wachten. We wisten niet wat we van hem moesten verwachten. Hij vertelde op het forum altijd dat hij een eigen nachtclub had en dat hij uitsmijter was, dus we scheten hem best wel dat hij toch wel naar de meet kwam. Toen we hem eenmaal in een hoekje gevonden hadden met 3 koffers bleek het tegendeel waar te zijn. No way dat hij een uitsmijter was.

      Ik weet niet of ze er al waren de eerste keer dat ik die dag aankwam op het terrein, maar nadat we Kreela hadden opgehaald waren ze er zeker. Onze allochtone Ogamers die moesten zonder voor de etnische diversiteit. ThaSprout zijn baard was voller dan ooit tevoren. Hij gaf me nog een complimentje over mijn baard. "Dit keer heb je niet zo'n schaamhaarbaard" en de toon was weer gezet. Daarna begroette ik Kresreb. Ik kende hem al langer van naam, maar dit was onze eerste ontmoeting. Hij was langer dan ik dacht en vertelde me direct dat hij geen moslim was en dat hij wel spek op zijn pannenkoek mocht.

      Ik liep verder de keuken in en ontdekte dat de opa van het gezelschap er inmiddels ook was. Robbendinho. Of hij de oudste was weet ik niet, maar hij zag er zeker 10 jaar jonger uit dat hij daadwerkelijk was. Iedereen keek tegen hem op en hij gedroeg zich dan ook als een soort alphamannetje. Het was nu alleen nog maar wachten op de Game Admin. Die zou namelijk ook komen

      Shotjesavond

      Nadat ook eindelijk Wish2Die Bergen op Zoom gevonden had, begonnen we met het shotjesspel van Robbendinho. Later bleek gewoon dat hij ons gebruikte als een soort gratis testpanel voor zijn nieuwe bedrijf dat likeuren op de markt ging brengen. Hij liet ons 11 verschillende likeuren proeven en beoordelen. Dat was voor sommige een leuke opwarming en voor een enkeling al teveel. Na 2 kratten bier en 25 flessen sterke drank waren we al bff's.

      We deden wat domme spelletjes zoals 'wie ben ik' en besloten al snel dat het tijd was voor een potje Weerwolven van Wakkerdam. We speelde eerste een paar potjes totdat Kreela wilde hosten. Vol zelfvertrouwen begon hij aan het spel dat achteraf in de geschiedenis boeken ging als het langste potje Weerwolven ooit. We hadden 6 zieners, 12 wolven, 9 jagers en 20 burgers. Dat, terwijl we maar met 12 personen waren.

      Nadat we een dronken Kreela eindelijk tot de orde geroepen hadden en hem hadden gedwongen naar bed te gaan, gingen we door met het nachtprogramma, waar ik helaas niets over kan vertellen. Uiteindelijk gingen we allemaal moe, maar voldaan de koeling in om te gaan slapen. Echter toen ik als een van de laatste naar de slaapkoeling ging, lag er verdomme al iemand anders in mijn bed. Nadat ik gecheckt had wie het was, besloot ik toch dat ik er niet bij ging liggen en de voorkeur gaf aan de koude vloer.

      24 maart: de volgende ochtend

      Na 2 uur bibberen van de kou werd de eerste persoon al weer wakker. Het was al weer ochtend en ik had naar omstandigheden best wel een prima nacht gehad. Het duurde niet lang voor de persoon, die zich in mijn bed had genesteld, wakker werd. Het eerste wat hij vroeg was: "Wie ligt er in MIJN bed?". Hij kon zich duidelijk niets herinneren wat hij die nacht ervoor allemaal gedaan had want hij, Kreela, was de hele ochtend op zoek naar bij bril en telefoon. Ook was hij er heilig van overtuigd dat mensen hem verplaatst hadden voor de grap naar een supercomfortabel luchtbed zodat iemand anders op de grond moest liggen...

      Nadat Kreela de Game Admin van zijn bed had gelicht om zijn spullen te zoeken, hebben papa en mama Hammy even een goed gesprek met hem gehad over dat we hier met zijn allen zijn om er samen iets van te maken. Ik weet niet wat er precies besproken werd, maar vanaf dat moment gedroeg Kreela zich wenselijk.

      Ik weet niet precies in welke volgorde we alles gedaan hebben, maar het middagprogramma bestond uit een goed georganiseerde Minute 2 Win it en wat trappen tegen een bal. De Minute 2 Win it (georganiseerd door de family Hamster) bestond uit een 10 tal spelletjes die je binnen een minuut moest voltooien om de meeste punten te scoren. Dan moet je denken aan bekers omver blazen met een ballon, lepels lanceren in bekers en moeren stapelen met een satéprikker. Wie er precies gewonnen had weet ik niet meer, maar volgens mij was het een gelijkspel.

      Bij het balletje trappen (Lees flesvoetbal) was er wel een duidelijke winnaar. Na uren teamwork en backstabben bleven er 2 personnen over met ieder nog 1 leven. Robbendinho, het alphamannetje, die duidelijk wist hoe hij om moest gaan met een bal en ik, koning rechts bank. Na een tactisch meesterspel heb ik uiteindelijk toch gewonnen, maar de prijs was een bezweet t-shirt, want alle afvallers hadden de cola inmiddels al opgedronken.

      Piemels tekenen

      Nadat we besloten hadden om Chinees te halen ipv vettige patat, was het tijd voor het spel van de Game Admin. We moesten allemaal een opgeladen mobiel hebben want we speelden allemaal via onze mobiel op de beamer. Het eerste spel heette Quip Lash (ofzoiets). Iedereen kreeg 2 random vragen waar ze een antwoord op moesten verzinnen. Daarna kwamen de antwoorden op de beamer en mochten mensen stemmen op het beste antwoord. Zo was er bijvoorbeeld de vraag: Wat Chewbecca daadwerkelijk probeerde te zeggen wanneer hij schreeuwde. De twee antwoorden waren "Wie heeft mij verplaatst" en "PUSH ANUVINDA".

      Het tweede spel van de admin werkte volgens hetzelfde principe. Spelen met je smartphone op de beamer. Dit keer moest je iets tekenen en dan moesten de andere raden wat het was. Het spel gaf je iets een je tekenopdracht, bijvoorbeeld: "Napoleon on a squirrel". Vervolgens kreeg iedereen de tekening te zien op het scherm. Iedereen mocht een mogelijk antwoord insturen om de rest te verwarren en vervolgens moest iedereen maar het juiste antwoord kiezen tussen alle onzinantwoorden. Kortom, een recept voor een hilarische avond.

      Toen de stemming er eenmaal vol inzat had de familie Hamster een pubquiz voor ons in petto. Onze kennis van sport, automerken, vaatwastabletten, sharknado en foute muziek werd op de proef gesteld. Nadat ook weer duidelijk was dat ik daar geen verstand van had gingen we weer verder met bier drinken en piemels tekenen tot in de vroege uurtjes. Gelukkig kon ik deze nacht wel gewoon op mijn eigen luchtbedje liggen.

      25 maart: op naar huis

      Deze nacht had ik heerlijk geslapen tot het moment dat ik op de achtergrond een sketch van Jochem Meijer hoorde. Ik hoorde herhaaldelijk "wakker worden wakker worden wakker worden". Het klonk erg zacht en het was ook niet bedoeld om de laatste slaapkoppen wakker te maken. Tot ik aan het eind van het filmpje Spacefighter opeens hoorde zeggen "genoeg geoefend" om vervolgens zelf onwijs hard te schreeuwen "WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN"

      Na het verlate ontbijt gingen we naar buiten voor een groepsfoto. Hoewel MisterHammy zichzelf opofferde om de foto te maken, hoorde hij er gewoon bij. Hij is niet alleen meegegaan om zijn vrouw te controleren. Wat ik volledig begrijp. MissHammy zei tijdens een potje Machiavelli dat ze me in het echt ook oprecht een leuke jongen vond. Ze bedoelde dit goed, maar ik wist ook wel dat ze de kleren van mijn lijf wilde scheuren.

      Na de groepsfoto trok ik aan het korste strootje en moest ik Kreela afzetten op het station. Gelukkig hoefde ik maar 20 minuten te rijden voordat ik hem kon dumpen. Maar ondanks dat, was het toch nog een geslaagde meet.

      Miss en Mister Hammy, bedankt voor de goede zorgen
    • Kreela hier..................De meet verslag...Na een moeilijke aanmelding procedure die in een Troll Party eindige werd ik aangenomen...Ik kwam in een whatsapp groep waar meteen het troll cannon naar Kreela werd gericht todat de game admin het zat was"Doe eens wat aardiger tegen Kreela lel dat was waar maar toch....Ik betalen en toen in een andere whatsapp geinvited wat de pro meet groep was dus alle mensen die betaald hadden....Toen kwam de dag des oordeel/doods ik dus treintje nemen naar Utrecht Centraal lekker lopen chillen..Daarna overgestapt naar Rotterdam Centraal een lekkere lange rit waar ik heerlijk heb kunnen luisteren naar een music mix van Celldweller Blackstar...Eindenlijk aangekomen op Rotterdam Centraal gewacht op de Zeeuwse lijn of hoewell Vlissingen die uit eindelijk stopte bij Bergen op Zoom....Ik appte rond van wie komt mij ophalen kreeg ik het antwoord ik ben bezig met eten...Dus ik ging een eindje wandelen krijg ik een Whatsapp call van Anuvinda: Kreela we zijn der waar ben jij? Lolz ik kom er nu aan...Kwam ik aan en zag een gast met een bril die me verdacht ergens op liet lijken...Na een Ingame name identiteits controle was het TimmiT en Anuvinda...Tenslotte ingestapt en racen maar...Hoewel TimmiT de snelheids limiet overschreed was het geen probleem voor mij ik hou wel van racen.Uiteindelijk aangekomen in een bos vol priegelige tamme kastanje bomen met een scouting gebouw maar we moesten slapen.....Eenmaal binnen heb ik me aan iedereen voorgesteld.De chefkok SpaceFighter vroeg meteen welke soort pannekoek in wilde ik koos normaal en daarna spek....
      Tenslotte zelf opblaasbare luchtbedje opgezet en meegaan in die meet...Welke uni speel jij en wat doe het liefts binnen ogame datt soort vragen ook kwamen persoonlijke vragen voor bij die ik niet kan vertellen.....Toen kwam Robbendinho aan met zn stook waar wat uit verschillende lekkere maar ook extreem smerige likeurtjes bestond iedereen ging drinken en testen wat het was of zou zijn.....Miss Hammy trok snel niet meer en ging slapen...Na de shotjes avond gingen we door met weerwolven intussen was de GameAdmin Wish2die aangekomen....Wish2Die ging Hosten bij WW maar toen wou de groep Kreela als Host hebben terwijl ik maar 1 keer ooit WW heb gespeelt het werd een ware Lach Party en een potje wat lang ging duren dankzij mijn Noobo Experience...Na ik host was geweest ging de Drank nogal vloeien en werd iederen iemand anders want Wie Ben Ik?....Nadat ik aan iedereen een beetje van zn fles had gevraagd mengde ik alle dranken als Alli Chemicali door elkaar...Tijdens het Wie Ben Ik kwam ik er all achter dat ik een Forum Troll was..Opeens wou Anuvinda een Foto met mijn mobiel maken doordat we nogal ver heen waren maar ik was verder...Omdat me Brill nogal smerig was kon ik niet veel zien...Maar Anuvinda nam zn Foto op mijn mobiel...Weet nog steeds niet waarom...Maar ieder geval..............

      He was Kreela...WTF waarom ik bedoel hij lijkt op mij in Trollen maar wel bijzonder waarom die toevallig mijn naam had.Ik was mn Aartsvijand die nog tot nu toe in Perma Banland zit..Na afloop of hoewel de endgame was iedereen zo ver heen dat we gewoon stopte met spelen en gewoon gingen zuipen totdat iemand neer ging...Toevallig doordat het nogal Krap was werd ik als main target uit gekozen na een Flinke Scheut Pure Deuterium wat gewoon branden of dat de Fusie Reactor aanstond...Ik ging slapen op mn lucht matrasje en werd rond 10 uur weer wakker in merkte dat ik niet in het zelfde bed wakker werd en mn Brill verdwenen was dus ik ging zoeken en werd de Wekker voor iedereen..Uiteindenlijk vond ik mn bril onder de GameAdmin zn Matras...Iedereen was lekker vrolijk maar niet heus mede door de koude vloer...We gingen onbijten en later paaltjes voetbal doen de meeste waren niet zo fit na de vorige avond en werden Cola junkies....Meerdere mensen kregen te maken met de stekels van de Tamme Kastanje wanneer ze vielen..Daarna kwam een geagiteerde Mister Hammy en TimmiT naar me toe om te zeggen dat ik te dronken was geweest. Had het gesprek keurig gedeflect en gingen Minute to Win it spelen waar ik geen idee van had wat ik moest doen dus verloor de meeste spelletjes mede dankzij de kater...Daarna gingen we niks doen of Ogame spelen..Toen gingen we Eten...Laten we maar 70 euro voor Maand menus doen bij de Chinees...Daarna kwam de GameAdmin met Quiplash aanzetten wat een Troll party werd voornamelijk tegen Anuvinda in de derde rond ging iedereen Anuvinda Pushen zeggen dit kwam door een recente ban in antares door dezelfde verklaaring...Toen gingen we Draw It spelen waar door der veel piemels plus Boeddhistische symbolen voorbij kwamen en Anuvinda Pushen en zij we tot 5:30 doorgegaan daarna gingen we slapen en sliep iedereen als een Doornroosje toen kwam Spacefighter met Jochem mijer---Wakker Worden aanzetten...Gingen ontbijten uiteindenlijk kwam Anuvinda bij me om te zeggen dat me had verplaatst doordat zijn luchtbed in een ijskast veranderde hij vond mijn slaapzak prima van kwaliteit.Wel zo eerlijk dat wel..Toen kwam het ontbijt en gingen we inpakken en wegwezen toen kwam de foto moment iedereen heeft nog kater gezicht...
      Toen gingen weg en natuurlijk kwam ik bij Anuvinda in de auto doordat iedereen al vol was of iemand mocht wegbrengen dus ik met Anuvinda naar Roosendaal CS gereden door dat Bergen op Zoom kapot was..Lekker gepraat en toen afscheid genomen en op de trein gegaan...Nou deze eerste meet voor mij was weird

      De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
    • Kreela wrote:

      Jericho wrote:

      @NexussJR @Longfolius klinkt eigenlijk best leuk, volgende keer ook meegaan?
      Gewoon mee gaan bro...En niet te dichtbij Anuvinda gaan liggen..Anders word gedeporteerd naar een ander koud luchtbed. We zijn bezig om een Zomermeet te maken maar daar hoor je pas later wat van..
      Ik zal dit onthouden Kreela, de volgende keer dat ik je weer op mijn luchtbed in mijn slaapzak betrap gooi ik je buiten. En als je dan weer 's morgens iedereen wakker gaat maken omdat je te dronken was om je herinneren waar je je bril hebt gelaten, bellen we je ouders weer op of ze je svp kunnen ophalen.
    • Jericho wrote:

      @NexussJR @Longfolius klinkt eigenlijk best leuk, volgende keer ook meegaan?
      volgende meet staat alweer op de planning. Laatste weekend van juni.

      Als jullie oprecht interesse hebben moeten jullie even bij mij, Timmit of Robbendinho in de pm springen

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/