[TOT: 575.899.000] Peter Pan [KDB] & vangrai [KDB] & Zelda [KDB] & renederoij [KDB] vs. Primal Fear (A: 113.150.000, D: 462.749.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Iedereen kon er op vliegen, er is niets afgesproken over de hit zelf. Hij was ons target nummer 1 dus had hij geen pm gestuurd, had hij sowieso neergegaan. Toegegeven, rare situatie. Dat vonden de go's ook. Maar het is zoals rene zegt, hij stuurt pm dus als wij niet mogen vliegen maar al de rest wel, dat zou ook niet kloppen. Wij hebben hier ook niet voor gevraagd en hadden het liever wat anders gezien, maar laten liggen kunnen we dan ook weer niet. En hier is, zoals gezegd, uitvoerig met de go's over gesproken ook over hoe we het mogen verdelen ect.
  • Als moderator kan ik niet oordelen over ingame zaken, maar als ik af mag gaan op wat ik hier lees is dit simpelweg een geldige Top 10 slag.

    Vanaf dit punt gaan we dus ontopic op de slag reageren en het niet meer hebben over het mislopen van de slag en hoe oneerlijk dat allemaal is.

    Zolang ik niet van de (S)GO verneem dat de slag ongeldig is, is deze Pinned!

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Is mijn post niet duidelijk?
    Laat ik duidelijker zijn. De slag is, als ik het goed lees, gewoon gemaakt door te spotten, simmen en te vliegen. Als je denkt dat een pm van een speler voldoende is om een prima slag om zeep te helpen, dan kunnen we het spelletje wel opdoeken denk ik?
    De meeste slagen komen voort uit niet gesavede vloot als ik me niet vergis. Als vooraf dan een pm word verzonden dat je niet meer saved, dan is een slag dus per definitie geen Top 10 meer?

    Nogmaals, ik beschik niet over de ingame details, maar afgaande op wat hier gezegd is, is dit een legale slag. Als er nog meer opmerkingen komen, dan hang ik er gewoon meteen een slotje aan.
    Anderzijds, als ik van de (S)GO hoor dat de slag niet voldoet aan de Top 10 voorwaarden, dan gaat ie sticky-af en maak ik er de juiste passende slag van.

    Klachten over de slag kunnen dan ook met de GO in pm worden afgehandeld, niet in dit topic!

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Hier zou ik in een democratisch land met een recht van spreken wel even op willen reageren.
    Ik geloof dat dit soort "issues" juist open moeten staan voor discussies anders kan het spel sws beter opgedoekt worden. Indien dit niet bespreekbaar is en bij het geringste op slot word gegooid denk ik dat we allemaal slecht bezig zijn. De enige plek om dit te bespreken is op het forum en dat weten we allemaal. Wat is dit voor een plek als we het niet mogen bespreken? Kunnen we dan niet beter de GOs de grote slagen laten publiceren? Lijkt me niet.
    Hiervoor wil ik juist aandacht vragen van jullie, moderators, om ook hier te kijken om je in te leven op wat er gebeurt in je server.
    Je moet ergens een lijn trekken als GO, dat word niet gedaan en dan krijg je zulke discussies. Trek je wel een lijn zet die dan open voor discussies. Zo werkt dat in een land als dit en niet anders.
  • Dat is dus niet mogelijk totdat mensen de insights krijgen die alleen op het forum vergaard kunnen worden. Deze soort communicatie bestaat niet in de game zelf en daarvoor bestaat dit forum, of vergis ik mij?
    Uiteraard zou er nu contact opgenomen kunnen worden met de GO maar wat is daar het nut van als hij dit zelf kan lezen en dan kan beoordelen? Aan een gesprek als dit gaat men veel meer informatie uit onttrekken.
    Ik geloof niet dat jullie het helemaal snappen, ik neem aan dat jullie zelf het spel ook nog spelen en weten hoe dit werkt. Hoe kan dan dat er zo moeilijk over gedaan word? Ik neem aan dat jullie voornaamste taak is de forums in goede banen te leiden. Waarom kappen jullie dan af in plaats van sturen? Waarom word zoiets afgekapt terwijl dit precies het topic is want het gaat om deze slag en alles eromheen?
  • Lord wrote:

    Is mijn post niet duidelijk?
    Laat ik duidelijker zijn. De slag is, als ik het goed lees, gewoon gemaakt door te spotten, simmen en te vliegen. Als je denkt dat een pm van een speler voldoende is om een prima slag om zeep te helpen, dan kunnen we het spelletje wel opdoeken denk ik?
    De meeste slagen komen voort uit niet gesavede vloot als ik me niet vergis. Als vooraf dan een pm word verzonden dat je niet meer saved, dan is een slag dus per definitie geen Top 10 meer?

    Nogmaals, ik beschik niet over de ingame details, maar afgaande op wat hier gezegd is, is dit een legale slag. Als er nog meer opmerkingen komen, dan hang ik er gewoon meteen een slotje aan.
    Anderzijds, als ik van de (S)GO hoor dat de slag niet voldoet aan de Top 10 voorwaarden, dan gaat ie sticky-af en maak ik er de juiste passende slag van.

    Klachten over de slag kunnen dan ook met de GO in pm worden afgehandeld, niet in dit topic!


    dus ik mag geen vraag stellen over een slag in het topic van die slag?

    ik heb geen klachten, jij maakt er met deze post juist een discussie van.

    als ik een klacht moet verzinnen is het dit soort onzin posts die dus alleen maar reactie afdwingen

    :love: Thanks Syrabi

    The post was edited 1 time, last by Jillian ().

  • Jij en ik weten beide wat jij hebt gepost en wat je daarmee wilde bereiken Jillian. Je trekt na mijn post alsnog de slag in twijfel waar ik zei dat ik dat niet meer wilde zien.

    a0nemanarmy wrote:

    Dat is dus niet mogelijk totdat mensen de insights krijgen die alleen op het forum vergaard kunnen worden. Deze soort communicatie bestaat niet in de game zelf en daarvoor bestaat dit forum, of vergis ik mij?
    Uiteraard zou er nu contact opgenomen kunnen worden met de GO maar wat is daar het nut van als hij dit zelf kan lezen en dan kan beoordelen? Aan een gesprek als dit gaat men veel meer informatie uit onttrekken.
    Ik geloof niet dat jullie het helemaal snappen, ik neem aan dat jullie zelf het spel ook nog spelen en weten hoe dit werkt. Hoe kan dan dat er zo moeilijk over gedaan word? Ik neem aan dat jullie voornaamste taak is de forums in goede banen te leiden. Waarom kappen jullie dan af in plaats van sturen? Waarom word zoiets afgekapt terwijl dit precies het topic is want het gaat om deze slag en alles eromheen?
    Daar vergis je je dus inderdaad. Eerdere draadjes met discussie laten steeds zien dat de community dit niet kan zonder dat een draadje uit de hand loopt. Om dat voor te zijn, stuur ik alvast het topic weer richting de slag zelf en niet "alles daaromheen". De aanvallers geven namelijk antwoord, maar krijgen enkel weerstand. Aangezien een draadje feitelijk van de TS is, lijkt me dat niet fair en doet het zeker geen eer aan de slag die gemaakt is.
    Tot slot is het niet aan de community om te bepalen of een slag "eerlijk" is of niet, maar is deze interpretatie weggelegd voor de spelbeheerder. Deze is onpartijdig en beschikt over de informatie die nodig is om juist te oordelen.

    Aangezien het na mijn eerdere waarschuwing toch moeilijk blijkt om inhoudelijk op de slag te reageren. Bij deze plaats ik dan ook het slotje, jammer dat het zo moet.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][