renederoij wrote:
je mag wel even kijken op mijn account hoor
sharen, pushing, afgesproken slagen. wat komt r nog bij?
:love: Thanks Syrabi
renederoij wrote:
je mag wel even kijken op mijn account hoor
Lord wrote:
Is mijn post niet duidelijk?
Laat ik duidelijker zijn. De slag is, als ik het goed lees, gewoon gemaakt door te spotten, simmen en te vliegen. Als je denkt dat een pm van een speler voldoende is om een prima slag om zeep te helpen, dan kunnen we het spelletje wel opdoeken denk ik?
De meeste slagen komen voort uit niet gesavede vloot als ik me niet vergis. Als vooraf dan een pm word verzonden dat je niet meer saved, dan is een slag dus per definitie geen Top 10 meer?
Nogmaals, ik beschik niet over de ingame details, maar afgaande op wat hier gezegd is, is dit een legale slag. Als er nog meer opmerkingen komen, dan hang ik er gewoon meteen een slotje aan.
Anderzijds, als ik van de (S)GO hoor dat de slag niet voldoet aan de Top 10 voorwaarden, dan gaat ie sticky-af en maak ik er de juiste passende slag van.
Klachten over de slag kunnen dan ook met de GO in pm worden afgehandeld, niet in dit topic!
The post was edited 1 time, last by Jillian ().
a0nemanarmy wrote:
Dat is dus niet mogelijk totdat mensen de insights krijgen die alleen op het forum vergaard kunnen worden. Deze soort communicatie bestaat niet in de game zelf en daarvoor bestaat dit forum, of vergis ik mij?
Uiteraard zou er nu contact opgenomen kunnen worden met de GO maar wat is daar het nut van als hij dit zelf kan lezen en dan kan beoordelen? Aan een gesprek als dit gaat men veel meer informatie uit onttrekken.
Ik geloof niet dat jullie het helemaal snappen, ik neem aan dat jullie zelf het spel ook nog spelen en weten hoe dit werkt. Hoe kan dan dat er zo moeilijk over gedaan word? Ik neem aan dat jullie voornaamste taak is de forums in goede banen te leiden. Waarom kappen jullie dan af in plaats van sturen? Waarom word zoiets afgekapt terwijl dit precies het topic is want het gaat om deze slag en alles eromheen?
1 Guest