Redwodka-haage harry-Vidar stopt er definitief mee

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Redwodka-haage harry-Vidar stopt er definitief mee

      Ola en hej beste ogamers,

      naar wat incidenten in het spelletje heb ik besloten definitief het bijltje erbij neer te gooien. Heb een hele leuke ogame tijd gehad in uni 4, uni 10, uni 14, Orion en Quantum. Ben wel een paar keer gesloopt maar sta als sportief bekend als dit gebeurde. De laatste tijd vind ik ogame beduidend minder. Het hoort misschien allemaal bij het spelletje maar ik zie het dan toch even helemaal anders. Waarschijnlijk ook allemaal mijn eigen schuld daqt ik er aan toegaf maar dat is nu voorbij. Ik sloop mijn def niet meerom een ipr regen tegen te gaan (met dank aan Shadowblade) ja stom dat ik er aan toegaf alleen om hem schade te besparen na dat ik netjes op de lanx verscheen. na dat gedoe wel dapper door gegeaan maar ben tussen de strijd van Mojo en Shadow terecht gekomen en dat om wat deut handel.

      In eerste instantie bedank ik UAP voor de leuke tijd. Speciaal mijn werk en game broer Flapper Het gaat je goed broeder blijf def pompen. Dan toch Mojo ondanks wat ze zeggen heb jij mij nooit genaaid in het spel. Als je aanviel deed je dat gewoon zonder ipr dreigingen what so ever. En jij had met GZE de ballen om mij aan te vallen in Orion. alle leden van de voormalige allianties 30+, WZDB (dank heather en TSO) en wie ik allemaal vergeet.

      het account gaat niet op delete (zal ook niet verdwijnen er staat tenslotte betaalde DM op)

      Ik wens jullie allemaal het beste en tot nooit

      Redwodka aka Vidar (by the way Vidar was de god van de zoolmakers in de noorse mythologie, wel toepasselijk in Quantum met shadow, souldestroyer en die force nog wat druif)

      Bij deze i'm out
      You will find me at the deep end of space
    • zonde dat je de bijl neerlegt als je word bedreigt in het spelletje ,

      Quantum staat momenteel bekend om zijn hippe IPR tijd.

      Maar om daarom het spel te verlaten vind ik jammer .
      Ik deed je zelfs nog een bericht dat we het verleden vergaten en opnieuw beginnen .
      Tuurlijk weet ik dat de ipr dreiging boven je hoofd hangde en als mijner met defence had ik misschien het zelfde gedaan ....(toch niet) maar snap de gedachte.

      Maar ondanks dat zou ik dus nooit leaven.
      Ik had je ook nooit bedreigt als ik wist dat je weg ging.
      Maar aan de andere kant .
      Smeed je met de vijand dan krijg je POWER .


      Blijf in quantum kerel laat je niet gek maken door al die bommen .. (al weet ik zelf hoe vervelend het kan zijn met de gedachte lopen om alles.te verliezen in 2 dagen )
      Maar zoals ik ingame al duidelijk maakte .
      Lever geen gs aan de vijand and u will be ok .
      Verder kan je gewoon spelen..

      Zonde zonde dat je leaved.
      Better stay.
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!
    • Jammer dat je stopt harry:(.

      Je bent niet de enigste die er mee gestopt is door dat andere spelers aan spelbederf doen.
      Ik hoop uiteraard dat je ooit weer terug komt. Zodat we weer leuk kunnen handelen.

      Je bent van een vijand in Orion omgetoverd naar vriend in Qauntum.

      Ik wens je het beste :biggrin:
    • Tja allereerst, jammer dat je ermee gaat stoppen, hopelijk kunnen anderen je nog van mening veranderen maar ik respecteer de keuze die je neemt.

      Quantum is al lange tijd aan het doodbloeden, normaal gesproken laat ik turtles lekker links liggen maar omdat dr zo weinig te doen was werden mijn pijlen al snel wel op links gericht.

      Mensen die klagen over spelbederf, allereerst ga klagen bij de operators niet bij spelers ingame of op dit forum. Ik verwacht ook dat er warns worden uitgedeeld, aan die spelers die erover beginnen. Dit hoort namelijk niet thuis op dit forum. Althans dit kreeg ik ook altijd te horen van de operators, als ik zei dat een slag was afgesproken.

      Dan als 2e, ipr is er niet voor niets. Don't hate the player, hate the game. Als het zo OP was, had het allang niet meer bestaan. Omdat zeer weinig mensen het gebruiken zoals POWER doet, word het enorm opgeblazen, en blijkt het gewoon zeer effectief te zijn, met name tegen turtles en miners.

      Maar goed we weten allemaal heel goed hoe het in Quantum tijden in zijn werk ging. Mensen werden bedreigt als ze geen deut leverden, en kregen veel te lagere ratios dan daadwerkelijk was afgesproken. Hierdoor gaan spelers juist stoppen met het spelen van ogame. Niet omdat ze eventueel hun def kwijtraken aan ipr, of niet jochie (Villian)

      Geen vloot is te groot, en voor verdediging geldt hetzelfde wat ons betreft.
      Dat hebben we inmiddels ook wel bewezen.

      Nogmaals Vidar, jammer dat je zeer waarschijnlijk gaat stoppen, wens je in ieder geval het beste toe!
    • Flipper ik lees nu pas dat je ben gestopt :(.

      Jammer dat je stopt, sinds dat ik gekapt ben in Quantum je niet meer zo vaak gesproken wat wel jammer is, ook ik was OGame even beu, maarja nu toch weer bezig in Zagarda hehe.
      Leuke tijden gehad in Orion, voor de merge, en misschien dat je binnenkort wel weer kriebels krijgt en weer gaat spelen :).

      Gr, Heather