#7 Taurus 48.5M punten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • #7 Taurus 48.5M punten

      Onze Phin stopt er mee door gebrek aan motivatie. Aangezien we intern geen liefhebber voor dit account kunnen vinden ga ik het eens extern proberen.
      Het is een account in het universum Taurus binnen de alliantie TBP. TBP is de enige alliantie die nog actief is in Taurus waardoor je niet zal hoeven saven met dit account. (zelfs de 5 sterkste gestopte mensen met vloot buiten de alliantie kunnen je met AGS niet aan.)
      Verwacht geen account waar je flink actief op kunt zijn, alle actives zijn al uit Taurus gewerkt waardoor er simpelweg geen grote hits meer gemaakt kunnen worden.

      Wat betreft het account op het moment van schrijven:
      #7 score: 48.507.758 punten
      #7 eco: 35.894.604 punten
      #8 onderzoek: 3.815.362 punten
      #5 vloot: 9.378.153 punten

      12 planeten, prima verspreid. Uiteraard is alles voorzien van maan. Account met uitstekende basis waar je zo op verder kunt teren.

      Wat zoeken we?
      - Iemand die in TBP blijft. (kleine hechte alliantie met spelers die elkaar echt kennen en waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt)
      - Iemand dus rustig verder wil en kan mijnen.
      - Iemand die geregeld deut kan leveren.
      - Bij voorkeur iemand die we al kennen.

      pm's zijn wat mij betreft toegestaan. Account gaat niet weg voordat de geschikte kandidaat gevonden is.
      laatste tip: je hebt één kans voor een goede eerste indruk. zorg dus voor een verzorgde reactie waarin ik kan zien dat je er echt moeite in hebt gestoken wil je kans maken.
    • Hoi Flugel,

      Ik had al gepost dat ik op zoek ben naar een account.
      Het zou me leuk lijken om dit account over te nemen.

      Ik ben een hele poos gestopt maar heb altijd top100 gespeeld.
      Uni1 in VTR en ik heb in OGD en Vaffan gezeten maar weet die uni's niet meer
      Ik heb gespeeld onder de namen: Delftdirk, Psychotic, Hattori Hanzo en Meester Sifu


      Ik weet hoe ik moet spelen, maar ben wel altijd een fleeter geweest.
      Een mijn account zal dus wel even wennen zijn maar wel een leuke uitdaging.

      Gr,
      Dirk
    • Flugel25 wrote:



      Het is een account in het universum Taurus binnen de alliantie TBP. TBP is de enige alliantie die nog actief is in Taurus waardoor je niet zal hoeven saven met dit account. (zelfs de 5 sterkste gestopte mensen met vloot buiten de alliantie kunnen je met AGS niet aan.)







      Wat zoeken we?
      - Iemand die in TBP blijft. (kleine hechte alliantie met spelers die elkaar echt kennen en waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt)
      - Iemand dus rustig verder wil en kan mijnen.
      - Iemand die geregeld deut kan leveren.
      - Bij voorkeur iemand die we al kennen.

      pm's zijn wat mij betreft toegestaan. Account gaat niet weg voordat de geschikte kandidaat gevonden is.
      laatste tip: je hebt één kans voor een goede eerste indruk. zorg dus voor een verzorgde reactie waarin ik kan zien dat je er echt moeite in hebt gestoken wil je kans maken.

      DAMN, niet meer hoeven saven dubbel pluspuntje wat mij betreft.
      minen geen probleem doe ik in zaga ook al. same als die deut leveren.
      Idk of je me kent, denk het niet. Anders is wat vaker op het irc langs springen, mocht je daarvoor tijd hebben :love:

      Hoe zit het met subjes saven? ook niet meer? :P
      Ik ben dol op niet saven om eerlijk te zijn. Mocht ik itje worden ofzo of je denkt dat ik het account niet volgens je regels hanteer pm me dan even of anders laat RoadRunner me eventjes contacteren :love:

      ehm ja verdere informatie,
      Alleen in Wasat heb ik een soort van gefleet, meestal miners. Zaga precies hetzelfde totdat ik te lui werd om te saven en dat kleine vlootje dat ik had gecrashed werd. Nou daar zoals eerder genoemd lekker door minen en :love: @Peter Pan deut leveren, aangezien hij teveel vliegt.

      Tja, leuk accountje zou ik zeggen, aan wie je hem weggeeft, diegene wens ik veel plezier. Ziet er in ieder geval als een leuke miner uit en ook ik heb dan wel interesse. Ook al ben ik niet zo'n grootste speler, minen is wel leuk.

      Meer informatie ff pm'tje of irc,

      Met vriendelijke groet,
      Yoshi
      Yoshi


      Ex SGO
      Board Moderator
      Yoshi@ogame.nl
    • Ik ben echt supergoed in het half actief beheren van een minersaccount.
      Begrijp me niet verkeerd, ik save wel gewoon, maar ik laat gewoon gaten vallen van een uur ofzo.
      Verder ben ik een gezellige jongeman die best wel eens met de almachtige Flugel wil spelen om zo een betere ogamer te worden. Mijn reputatie spreekt voor zich lijkt me.