Sats niet verschrootbaar

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Sats niet verschrootbaar

      <p>Zitten erg veel onzinnige dingen in. Terugdraaien kan toch niet, maar ik stel voor om sats als enige niet te kunnen verschroten.</p><p><br></p><p>Graviton was altijd een groot project (back in the days). Shit sparen, nano's pompen en gaan. Daarna maatjes vinden die het voor je crashen en je hebt "het onderzoek" voltooid.</p><p><br></p><p>Nu klik je een paar boosters weg en schroot je je sats daarna weer. Ik krijg persoonlijk ook geen enkel gravi project meer te pakken. Daarom stel ik voor dat je die krengen niet kan verschroten.</p><p><br></p><p>IMO kan dit met de volgende update al mee potverdikkeme</p>

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Meer dan voldoende reden dus.

      Ik denk persoonlijk dat gravi vroeger meer bijzonder was omdat alles nog 1x speed was.
      Tegenwoordig is alles wel een paar keer speed, en dus daarom stelt het weinig voor.

      Oplossing:
      De eis van 300.000 energie voor gravi verhogen naar ach, doe eens wild, 3.000.000 ofzo. Dan is gravi in ieder geval nog wat meer bijzonder 8o
      14/15 Planeten
      Punten: 1.008.259.192 (plaats 1 van 1.695)
    • Alpatsjino wrote:

      Meer dan voldoende reden dus.

      Ik denk persoonlijk dat gravi vroeger meer bijzonder was omdat alles nog 1x speed was.
      Tegenwoordig is alles wel een paar keer speed, en dus daarom stelt het weinig voor.

      Oplossing:
      De eis van 300.000 energie voor gravi verhogen naar ach, doe eens wild, 3.000.000 ofzo. Dan is gravi in ieder geval nog wat meer bijzonder 8o
      Inderdaad, en wat denk van het gebrek aan dm of boosters om je graviton af te kopen vroeger.
      Was het nog wel ééns spannend of je het nog wel onopgemerkt ging redden.

      Aangezien er toch om de maand ofzo een nieuwe uni komt, misschien voor de lol een keer 1 zonder dm doen? :P
    • Het gaat er meer om dat het hele idee van graviton, wat voor velen niet eens mogelijk was, het plannen, het uitvoeren, zoveel mogelijk van de gs weer te ontvangen en de ster des doods meer charisma had. Het hele gravi project is tegenwoordig met het afkopen en verschoten en nu zelfs met ruimtewerf in het niet. Er hoeft geen moeite meer gedaan te worden. Waar zijn de slagen die echt puur met "GRAVISLAP" begonnen. 7000 satjes voor gravi in de nacht neerhalen, waarbij de verdediger er 8000 nodig had en je er daardoor voor zorgt dat het uitgesteld werd voor diegene. Er zijn veel probeersels toegevoegd in het spel die het spel zeker niet ten goede komen. Het zullen ook niet de laatste zijn ben ik bang.
      Spelers leren het nu niet meer zoals wij het geleerd hebben. Vallen en opstaan is het niet meer. Nu is het vallen en geld erin stoppen, zodat je zo min mogelijk pijn lijdt. Nu kan iedereen bij 200k punten al rips hebben, zolang ze niet meer hoeven na te denken en te rekenen. Het is niks speciaals meer. Ogame lackt een beetje de spanning als je het mij vraagt. Het is nu gewoon monopoly spelen.

      Voorstander van satjes buiten verschroten en ruimtewerf te laten, mits de laatste van toepassing is.

      Of, gravi aanpassen met benodigdheden.

      Daar gravi vooral om energie gaat, meer hiermee werken. Aanpassing van benodigdheden:

      Onderzoekslevel 12
      Energietechniek 15
      Fusiecentrale 12
      Zec 30

      1 miljoen energie

      Hiermee moet je rekening houden met je planeetvelden, waarna je later dus je zecs kan deleten om over te gaan op fusie.
    • Het jammere van het idee is alleen, dat alleen de actieve, grote spelers hiervan profiteren als er geen aanvaller is geregeld om de satjes voortijdig te komen bashen. Het idee is dan voor mijn mening alleen uitgedacht voor eigen profijt.

      Als er dan nog een tegenprestatie komt om ook de defender te compenseren op een zodanige manier dat de winst van de attacker minder groot is door bijvoorbeeld de satjes ook in de ruimtewerf te verwerken. Anders krijg je namelijke alleen maar een grotere kloof tussen de zogenoemde grote en kleine spelers.
      Yoshi


      Ex SGO
      Board Moderator
      Yoshi@ogame.nl
    • Het gaat er meer om dat het hele idee van graviton, wat voor velen niet eens mogelijk became, het plannen, het uitvoeren, zoveel mogelijk van de gs weer te ontvangen en de ster des doods meer air of mystery had. Het hele gravi mission is tegenwoordig met het afkopen en verschoten en nu zelfs met ruimtewerf in het niet. Er hoeft geen moeite meer gedaan te worden.

      *knip*
      Red Dragon @ 14-10/19:57 - Het posten van links die niet met ogame te maken hebben is niet toegestaan. Tevens mag er niet geronseld worden voor sites waarmee je iets kunt winnen of verdienen. Reclame/recruteringslinks voor spellen van Gameforge mogen wel, mits deze niet verpakt zijn in misleidende teksten/links. Je ontvangt hiervoor een pre-warn.

      The post was edited 2 times, last by Red Dragon ().