30 maankansen 0 maantjes... hoe kan dat.

• 30 maankansen 0 maantjes... hoe kan dat.

zoals de titel al verklaard, heb ik er inmiddels dik 30 maankansen opzitten in de nieuwe uni.
      na het zien van manen die ik weg geef vraag ik me nu wel af of er een blok op het accountje zit voor een maan ofzo want dit is met recht te belachelijk voor woorden.
      ook heb ik ze bijna allemaal op dezelfde coördinaten gecrasht wat dus ook weer niks uitmaakt blijkt.
      ik snap dat het een kleine kans is en dat het een spel is maar heb nog nooit zoveel kapot moeten vliegen voor nog steeds 0 MAAN :(
    • De kans dat je na 30 kansen geen maan hebt is 0,124%. Dat klinkt heel weinig, maar het komt dus ongeveer 1 op de 800 keer voor. Ik weet niet hoeveel mensen er tegenwoordig in een uni zitten, laat ik pessimistisch zijn en dat op 500 prikken. Dan gebeurt het dus al ongeveer 1 keer per uni (of eigenlijk 2 keer per 3 uni's). Tel daarbij op dat mensen meerdere manen willen, dus het komt al significant vaker voor per uni.

Bottom line: balen, shit happens. Er zit maar 1 ding op: nog een keer proberen.
      Gewone 20%: 42
      Gevorderde 20%: 12
      Expert 20%: 2
      Top 10: 1
      RIP counter: 167
    • 1 poging is 715 lg = 2860 verliespunten.
      En omdat je Blackhawk niet bent (heeft manen) is de enige speler die je kan zijn met genoeg verliespunten....

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

hmz en die heeft ook 2 manen.

ok zal wel dm manenmaken zijn geweest dan.
      dan vind ik 30 mis minder erg voor je.

ho wacht je staat gewoon in de lijst onder je eigen naam....
      62.696 verliespunten.
      en 113.867 zelf vernietigd.

hmm, wel 30 maankansen krijgen maar geen 30 geven...nu ja ach.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!

The post was edited 2 times, last by paul-maximilianus ().

• ik heb nog even de tijd om terug te crashen en er zijn gewoon gs verstuurd van mijn kant natuurlijk.
      wat nog open staat wordt straks weer geregeld.

zelf vernietigd is niet helemaal van mij, ik heb dit accountje namelijk overgenomen toen de maankansen niet lukte schijnbaar...
      niets was minder waar blijkt wel nadat maatje nog 2 keer maankans heeft gedaan zojuist...

alliemaatje geeft niet op die maan komt er dus wel, bedankt voor alle informatie heren! :thumbsup:
    • Idd je kan ook GS geven voor maankansjes he? Aan je bijdragen te zien zou je iets meer ervaren moeten zijn om zulke opmerkingen te maken maar kennelijk kan iedereen nog wat leren zelfs met 2k+ bijdragen ;)
      of type je meer dan je speelt
      Voormalig JIGSAW in Andro, Section 5 Andro, verder gespeeld in o.a. Barym, Gemini, Pegasus, Quantum, Xalynth etc. Cygnus en Deimos in Section5 ! :D
    • inmiddels heeft nuts het voor elkaar gekregen, 1 maan uit ongeveer 40 kansen van 20% of meer.
      hoop niet dat het dé trend wordt 1 op 40.
      Nuts je bent knettergek maar goed zal wel aan de naam liggen ;)
      thanks voor de tijd moeite en de bergen lg die je gecrasht hebt, je doorzettingsvermogen is bewonderenswaardig.
      nu maar snel de draad weer oppakken here we go