Finkeltje wrote:
Ik ga absoluut ongelukkig worden als ze zomaar de vlootsnelheid van u3 omhoog gooien. Ik heb zoals Knigge al zei idd bewust voor 1x gekozen.
Van 2x naar 3x zou ik ook niet willen. Waar mijn planeten zijn en de niveaus van mijn motoren zijn zo afgesteld dat ik een tijd kan saven die ik prettig vind dus als de vlootsnelheid omhoog gaat wil ik minstens zes gratis herplaatsingen krijgen om dat aan te kunnen passen. Plus dat het verlagen van mijn hyperruimtemotor dan iets kan zijn wat ik zou willen kunnen doen.
Ecosnelheid mag wat mij betreft best omhoog, maar het hoeft niet per se. Misschien dat ik er echter anders over zou denken als ik 100M+ punten zou hebben.
Laat ik er maar op vertrouwen dat als dit doorgaat de spelers tegen een verhoging van vlootsnelheid stemmen en dat in het algemeen de regels zo zijn dat iets alleen aangepast wordt als een grote meerderheid van de spelers voorstander is.
@swami_dude: met 1x vlootsnelheid is het moeilijker om een spot, sim, fly te maken. Dat betekent dat het fleeten meer om vaardigheden gaat zoals terugtimen dan om veel online zijn. Dat is ook iets waar mensen bewust voor kiezen. Ik zie Paradise overigens mooie slagen maken met zijn trage nietjes.
26.248.437 (Plaats 1 van 220)
12x 38-32-34
12x 38-32-34