Aanpassing specs universa

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Finkeltje wrote:

      Ik ga absoluut ongelukkig worden als ze zomaar de vlootsnelheid van u3 omhoog gooien. Ik heb zoals Knigge al zei idd bewust voor 1x gekozen.
      Van 2x naar 3x zou ik ook niet willen. Waar mijn planeten zijn en de niveaus van mijn motoren zijn zo afgesteld dat ik een tijd kan saven die ik prettig vind dus als de vlootsnelheid omhoog gaat wil ik minstens zes gratis herplaatsingen krijgen om dat aan te kunnen passen. Plus dat het verlagen van mijn hyperruimtemotor dan iets kan zijn wat ik zou willen kunnen doen.

      Ecosnelheid mag wat mij betreft best omhoog, maar het hoeft niet per se. Misschien dat ik er echter anders over zou denken als ik 100M+ punten zou hebben.
      Laat ik er maar op vertrouwen dat als dit doorgaat de spelers tegen een verhoging van vlootsnelheid stemmen en dat in het algemeen de regels zo zijn dat iets alleen aangepast wordt als een grote meerderheid van de spelers voorstander is.

      @swami_dude: met 1x vlootsnelheid is het moeilijker om een spot, sim, fly te maken. Dat betekent dat het fleeten meer om vaardigheden gaat zoals terugtimen dan om veel online zijn. Dat is ook iets waar mensen bewust voor kiezen. Ik zie Paradise overigens mooie slagen maken met zijn trage nietjes.
      op .org is er ook eerst een stemming geweest, waarbij minimaal 80% van de actieve spelers vóór moesten stemmen om een aanpassing door te voeren. Toen bekend werd dat er aanpassingen kwamen, na het stemmen, heeft het ook nog een tijd geduurd voordat dit er in zat. Zo konden spelers nog dingen aan hun account aanpassen om te matchen met de nieuwe vloot/eco snelheid.
    • Deurwaarder wrote:

      Finkeltje wrote:

      Ik ga absoluut ongelukkig worden als ze zomaar de vlootsnelheid van u3 omhoog gooien. Ik heb zoals Knigge al zei idd bewust voor 1x gekozen.
      Van 2x naar 3x zou ik ook niet willen. Waar mijn planeten zijn en de niveaus van mijn motoren zijn zo afgesteld dat ik een tijd kan saven die ik prettig vind dus als de vlootsnelheid omhoog gaat wil ik minstens zes gratis herplaatsingen krijgen om dat aan te kunnen passen. Plus dat het verlagen van mijn hyperruimtemotor dan iets kan zijn wat ik zou willen kunnen doen.

      Ecosnelheid mag wat mij betreft best omhoog, maar het hoeft niet per se. Misschien dat ik er echter anders over zou denken als ik 100M+ punten zou hebben.
      Laat ik er maar op vertrouwen dat als dit doorgaat de spelers tegen een verhoging van vlootsnelheid stemmen en dat in het algemeen de regels zo zijn dat iets alleen aangepast wordt als een grote meerderheid van de spelers voorstander is.

      @swami_dude: met 1x vlootsnelheid is het moeilijker om een spot, sim, fly te maken. Dat betekent dat het fleeten meer om vaardigheden gaat zoals terugtimen dan om veel online zijn. Dat is ook iets waar mensen bewust voor kiezen. Ik zie Paradise overigens mooie slagen maken met zijn trage nietjes.
      op .org is er ook eerst een stemming geweest, waarbij minimaal 80% van de actieve spelers vóór moesten stemmen om een aanpassing door te voeren. Toen bekend werd dat er aanpassingen kwamen, na het stemmen, heeft het ook nog een tijd geduurd voordat dit er in zat. Zo konden spelers nog dingen aan hun account aanpassen om te matchen met de nieuwe vloot/eco snelheid.
      Je kunt alleen niet je motoren naar beneden aanpassen.. Ik heb destijds ook heel specifiek mijn motoren naar een bepaald niveau gebracht om een bepaalde save tijd te kunnen hebben met rips. Komt er dan de mogelijkheid om onderzoek naar motoren te verlagen en een refund te krijgen?
    • TheDutchRitual wrote:

      dutchpride wrote:

      Bij uni's zoals u3 en draco is dit echt wel hard nodig, vooral in draco de eco gedeelte en in u3 de vloot snelheid....
      Bij draco is eco een must i would say.
      voor uni 3 zou dan ik kiezen voor het idee van tiesto waar bij je de rip snelheid omhoog zet.

      Ik doelde meer op dat als ze de vlootsnelheid in uni 3 in het algemeen verhogen naar x2, x3 of hoger, rips in het geval van x3 of hoger gecapped zouden worden op x2, overige vloot mag van mij best sneller vliegen hoor! :P
      Eco daarentegen mag wel naar x5 aangezien dat redelijk normaal is tegenwoordig, dan kan de uni weer even vooruit en andere speeduni's bijbenen.
    • Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen.

      Polaris
      From Eco x5 to Eco x7

      Vega
      From Eco x2 to Eco x6
      From 0 to +25 fields

      Izar
      From Eco x5 to Eco x7
      From +25 fields to +30 fields

      Libra
      From Eco x4 to Eco x7
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption
      From +0 to +30 fields

      Unity
      From Eco x5 to Eco x7

      Quantum
      From Eco x5 to Eco x7
      From 0 to +30 fields

      Wasat
      eco x2 to eco x7
      From +25 fields to +30 fields
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption
    • DJ Tiësto wrote:

      Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen.

      Polaris
      From Eco x5 to Eco x7

      Vega
      From Eco x2 to Eco x6
      From 0 to +25 fields

      Izar
      From Eco x5 to Eco x7
      From +25 fields to +30 fields

      Libra
      From Eco x4 to Eco x7
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption
      From +0 to +30 fields

      Unity
      From Eco x5 to Eco x7

      Quantum
      From Eco x5 to Eco x7
      From 0 to +30 fields

      Wasat
      eco x2 to eco x7
      From +25 fields to +30 fields
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption



      We zijn ondertussen alweer een aantal weken verder sinds iemand er naar zou kijken, is er op dit moment ook al een soort van status-update met betrekking tot de stand van zaken op dit moment?
    • En ik maar denken dat gf de specs in nieuwe uni's juist omhoog gooit zodat als er ooit nog een merge komt de nieuweaccounts niet met een achterstand van 15 a 20 jaar beginnen maar iig op een niveau zitten waarmee ze mee kunnen komen en dus niet meteen weer stoppen. Stiekem is dit gewoon het meesterplan van gameforge om de spelersaantallen in oudere uni's omhoog te gooien!


      Rips Killed: 5k+

      Ex #1 Solo Ogame.nl
    • DJ Tiësto wrote:

      DJ Tiësto wrote:

      Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen.

      Polaris
      From Eco x5 to Eco x7

      Vega
      From Eco x2 to Eco x6
      From 0 to +25 fields

      Izar
      From Eco x5 to Eco x7
      From +25 fields to +30 fields

      Libra
      From Eco x4 to Eco x7
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption
      From +0 to +30 fields

      Unity
      From Eco x5 to Eco x7

      Quantum
      From Eco x5 to Eco x7
      From 0 to +30 fields

      Wasat
      eco x2 to eco x7
      From +25 fields to +30 fields
      From 1 Deut consumption to 0.5 Deu consumption

      We zijn ondertussen alweer een aantal weken verder sinds iemand er naar zou kijken, is er op dit moment ook al een soort van status-update met betrekking tot de stand van zaken op dit moment?

      Hou de komende dagen even het forum in de gaten. :) Er is mij van de week gevraagd wat voorwerk te doen met betrekking tot de opties binnen de polls, dus ik zal van het weekend dat ook alvast opzetten. Zoals ik zei, het balletje rolt, alleen van een niet zo steile heuvel. :P

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • Wish2Die wrote:

      DJ Tiësto wrote:

      We zijn ondertussen alweer een aantal weken verder sinds iemand er naar zou kijken, is er op dit moment ook al een soort van status-update met betrekking tot de stand van zaken op dit moment?
      Hou de komende dagen even het forum in de gaten. :) Er is mij van de week gevraagd wat voorwerk te doen met betrekking tot de opties binnen de polls, dus ik zal van het weekend dat ook alvast opzetten. Zoals ik zei, het balletje rolt, alleen van een niet zo steile heuvel. :P



      Helemaal goed hoor, dacht check het in ieder geval even. Dat hij niet zo snel rolt is geen probleem, daar is het nu toch ook veel te warm voor haha :D