Aanpassing specs universa

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ik ben in zagrada gestart paar maanden na opening van de uni, de nummer 1 had toen denk ik al 10 mil punten en ik heb het ook in 10 weken tot top 30 geschopt met + 7 mil punten. Als je weet wat je doet is het best mogelijk, raids zijn gigantisch en als je gewoon mensen in de top contacteert als je targets gevonden hebt dan kun je nog steeds dikke winsten binnen halen ook al heb je zelf de vloot niet.

      Persoonlijk denk ik dus niet dat het een issue is, tenzij je de absolute top wilt halen. Maar goed ik heb bijna alle winsten zo snel mogelijk in mines geinvesteerd, dus daarmee stond ik toen ook top 30. Het is wel nolifen en nummer 1 worden is natuurlijk praktisch onmogelijk. Maar ik denk dat als fleeter je echt grote slagen kunt maken in een al oudere uni. Als miner ga je het gat idd nooit dichten. 80% van m'n account bestaat uit vaste punten nu volgens mij, maar ik zie mij nog als fleeter.

      Naja hulp voor noobs is wel nice, maar ik startte in een plek met nog 20 starters en die heb ik allemaal gefarmed, dus het zou alleen spelers zoals mij die weten wat ze doen (arrogant ja :rolleyes: ) helpen.

      Overigens had ik als ik wou 2 keer zoveel willen raiden, maar goed ik had slagen waarbij ik 250 - 600 mil van de winst kreeg enzo, dusja dat gaat dan hard. Als kleinere speler ben je wel meer afhankelijk van andere, als grotere speler heb je het voordeel dat je altijd meegevraagd wordt. Ik heb eigenlijk al mijn slagen zelf moeten spotten omdat als iemand anders het doet ik natuurlijk niet genoeg kan bijdragen
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Wish2Die wrote:

      Beste spelers,

      Helaas heeft onze Community Manager aangegeven dat deze plannen tijdelijk op pauze staan, daar ze voor nu met andere dingen bezig zijn. Wanneer ze hiermee klaar zijn dan zorgen wij ervoor dat ze deze specificatie wijzigingen gewoon weer oppakken en er verder mee gaan.

      Helaas dus niet het nieuws waarop velen zitten te wachten, maar we kunnen er helaas niets beter van maken dan dit voorlopig. We houden jullie natuurlijk op de hoogte.

      Met vriendelijke groet,
      Jullie Admin Team


      :love: Thanks Syrabi
    • Apart verhaal van de COMA als je het mij vraagt. Eerst goedkeurig geven voor het publiekelijk communiceren wat de wens is qua aanpassing van de specs. Heb je dat binnen, ga je daarna terugkrabellen door het on hold te zetten. Bedenk dat dan even voor je de publieke opinie gaat vragen denk ik dan...
      Snap dat je hier als team weinig aan kunt doen. Maar het is wel een heel raar verhaal zo. De COMA scoort geen punten op het gebied van gebruikersvriendelijkheid zullen we maar zeggen.
    • Normaliter zou ik het met jullie eens zijn, maar de achterliggende reden is voor zover ik weet wel legitiem en zou zeker kruisen met deze polls, vandaar ook dat het tijdelijk on hold staat. De CoMa had dat ook niet kunnen voorspellen, GameForge is ook niet altijd even transparant naar hun CoMa's toe. ;)

      Ex-Admin Ogame.nl


      "If it is the past you love, then that is where you can stay." - Yellowcard - For You, And Your Denial.
    • haha wat een verrassing.. mag hopen dat zoiets niet langer dan een aantal weken zal gaan duren, anders is dat een mooie k*tstreek.
      Toen er geen merge aankwam toch al gestopt met DM kopen voor dit spel verwegen de totaal niet meer vergelijkbare uni's, hoopt dat de rest dat ook zal doen of in ieder geval aanzienlijk minder kopen.

      geen merge, geen nieuwe specs en geen idee van wanneer wel, wat een prachtige afsluiting van dit gehele zomerproces..
    • Baksmurfje wrote:

      of het is juist een voorteken voor een merge
      Dat dacht ik dus ook al toen ik las legitiem, wellicht zit er komend half jaar een merge in de pijpleiding en vinden ze het niet nodig om dan nu uni specs aan te passen?
      Ex-GOtje
      Zagadra Gevorderde 20%: 43 / Top 10: 9 (solo: 3) / Ripkills 565
      Jupiter hofcounter: 110 / Top 10: 2 / Ripkills: 9
      ~~ Everywhere I go, turtles grow ~~
    • Wish2Die wrote:

      Normaliter zou ik het met jullie eens zijn, maar de achterliggende reden is voor zover ik weet wel legitiem en zou zeker kruisen met deze polls, vandaar ook dat het tijdelijk on hold staat. De CoMa had dat ook niet kunnen voorspellen, GameForge is ook niet altijd even transparant naar hun CoMa's toe. ;)
      Zegt ons weer niets, zolang hier geen informatie over vrij komt is dit voor de mensen alleen de zoveelste teleurstelling. Zonde om te zien voor degene die nog niet in vmode zijn verdwenen, maar zoals vele hier al zeggen echt verrassend is het ook niet meer.

      "Iemand blij maken met een dode mus" is hier wel van toepassing.

      Voor de mensen die nog op dit forum komen, meer nieuws kan nog weken, maanden of jaren op zich laten wachten, of verdwijnt net zo makkelijk weer uit de planning. Dus reken nergens op want directe informatie of plannen zijn er niet bekend voor ons.

      We zitten weer in het donker ^^

      ^.^

      Paradise

    • gewoon laten zoals het is …in gemini zijn hooguit 20 actieve spelers (meegerekend de "vakantie mode hoppers" )
      99% is redelijk permanent in vak.mode / inactief !
      hopelijk wordt het weer wat leven dan in gemini ... mits de top 5 de nieuwkomers niet meteen in vak.mode dwingen
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • ressiv wrote:

      gewoon laten zoals het is …in gemini zijn hooguit 20 actieve spelers (meegerekend de "vakantie mode hoppers" )
      99% is redelijk permanent in vak.mode / inactief !
      hopelijk wordt het weer wat leven dan in gemini ... mits de top 5 de nieuwkomers niet meteen in vak.mode dwingen
      Nee we hebben juist een uni spec verandering nodig.