Bij deze kan ik niet inloggen met smartphone na de lobby update lobby opent mobiel maar het scherm met te kiezen uni laad niet
problemen met mobiel inloggen na update lobby
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
Kan je wat meer info geven bij je probleem?
Welke telefoon heb je?
Welke internetbrowser gebruik je?
is je je telefoon geupdate?
Heb je je telefoon uit en aan gedaan?
heeft je telefoon wel internet verbinding? -
Blackberry passport met ook de browser die meegekomen is met fabrieksinstellingen.
Ik kan nu enkel nog met pc inloggen.
als facebook,google,youtube en dergelijke werken veronderstel ik dat mijn internet verbinding werkt :p -
Krijg de lobby niet ingesteld op mijn mobiel, blijft switchen tussen registeren en en inloggen.
Iemand die hier iets van weet?
Samsung S7 -
Probeer een andere browser uit. Ik heb hetzelfde meegemaakt in het begin met adblock browser. Krijg je geen pop-up of blijft laden e.d. ( sinds vorige week kan het wel ).
Toen firefox geopend en daar lukte het wel. Sowieso automatisch inloggen aan hebben staan. Soms blijft ook de ingelogde website staan met server nummer etc. Dan moet de browser het weer terugzetten naar lobby, wat niet altijd werkt. Ogame.nl invoeren en zoeken zou moeten werken dan weer. -
Thxs, opgelost met idd andere browser
-
Firefox mobile of gewoon een extra java codebook toevoegen….Het probleem ligt hem dat die standaard browsers van Android,Blackberry en Apple niet de taal begrijpen van de modernste Javascript code...Codebooks zijn bestanden met codelines van andere OS die omgeconvert kunnen worden naar de standaard taal van je OS...Ubuntu/Linuc code kan op Windows draaien met een Linux codebook……………..Maar een andere browser gebruiken is de makkelijkste oplossing.
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest